XXL Nutrition

verleiding niet kunnen weer staan, toch aan de DNP

Jullie moeten die troep dan lekker laten staan,als je via sites moet afstemmen of het ok is.

Tis of 100 of 200 zo moeilijk kan dat niet zijn. Nu lijkt het of jullie het over 100 of 1000 hebben. Imo verhoog je maar met 1 cap tegelijk.....1tje teveel maakt je echt nog niet terminaal. Heb je het heel erg heet,dan verhoog je max met 1,meer niet. Je merkt echt wel als je denkt nee nu is het genoeg,dan ga je echt niet denken,,,zal ik er nog 2 inkieperen. Jullie zijn gefocust zoals 'Rusher al zei op de verhaaltjes en de sites...fl**ker die k@nk...zooi weg en ga lekker uurtje cardiooen ofzo,maar dat gezeik over wel of geen effect.

VOCHT is iets wat normaal is,als jullie je ingelzezen hebben weet je dat....Honger is ook normaal......zweten is ook normaal. Stop focussen en ga trainen eten en cardioen,en doe in vredesnaam niet zo zielig ''of het wel werkt''

+1
Dit zijn zowat de dwaaste logjes ooit, en vandaag zoveel caps en morgen zoveel en dan zoveel, pff en nog steeds geen sides.
Dat je aan de DNP gaat omdat je geen geduld hebt is nog ok, maar tijdens de dnp nog steeds geen geduld hebben is echt absurd!
Waarom steeds verhogen? dat het goedje zijn werk gedaan heeft zie je toch maar achteraf! zie het als een ervaring en leer er uit voor je volgende cycle, maar als je zo verder doet, zal je zelf de kans niet krijgen om het nog eens te proberen.
het is al zovaak gezegd dat het resultaat maar zichtbaar is nadat je paar dagen mee gestopt bent.
blijkbaar beseffen jullie niet hoe gevaarijk dit spul is en dat 1 cap teveel je leven kan kosten.
Irriteer mij er echt aan hoe sommige mensen, of beter gezegd kippen zonder kop, omgaan met allerlij gevaarlijk spul.
but whatever, tis jullie leven... doe zo verder, echt goedbezig gasten...

• Topic Starter Topic Starter
gasten,

???????????????????????????

waar loop ik te zeiken dan?
geef alleen bevindingen weer.

nee is algemeen,wordt teveel gefocused op cts,alsof het niet zou werken.

Hoe is het vanacht gegaan?

Ok ok, snapte het al ff niet.

Wel ok geslapen. Sinds paar dagen melatonine erbij genomen en het slapen gaat een stuk rustiger. Vannacht wel 1x zeiknat wakker geworden. Had hier al een beetje rekening mee gehouden en lag op een grote badhandoek. Deze verwisseld en weer lekker verder geslapen.
Heb het raam wagenwijd open en een ventilator aan. Op deze manier houd ik het goed onder controle.

goedemorgen,

gister avond zelf lasagne gemaakt. kan zeggen dat dit het zelfde effect heeft als een MAC maatijd. heb gister avond gewoon nog een hele poos in de tuin gezeten hahaha
heb overigens mijn max kwa inname wel bereikt. nu aantal dagen op 5 caps en dat is toch goed te merken. ik loop nu al helemaal leeg kan me er geen beeld bij voorstellen hoe A-Legs erbij heeft gelopen in de zomer in de glazen portieken :D
ik ben helemaal gelukkig als ik naar buiten kan of als ik auto kan gaan rijden. lekker de ramen los en door waaien die handel.

heb ook nog even een vraag aan de ervarings deskundigigen (wat klinkt dat luxe).
mijn innitiele plan was om een cycle van 3 weken te pakken. maar na redelijk wat zoeken kan ik nergens de meerwaarde vinden ten op zichte van een 2 weekse cycle (wellicht zoek ik verkeerd?). aankomende vrijdag heb ik er 2 weken op zitten. als ik er dan mee kap kan ik op een later moment nog een 10 daagse cycle pakken.

op amerikaans board kom ik 20days of 60days cycles tegen aan een constante hoeveelheid, hier 7-10 of 14dagen

ja klopt,idd is de max 60 dagen,je kanhet dus zelf in gaan vullen,das geen probleem.

Zorg goed voor je anti oxidanten,groente fruitsapjes en drink drink gewoon veel. Neem af en toe je bodytemp zodat je weet dat het 1 graad niet overschrijd. Met 40 graden rondlopen is niet gezond.

hahaha dat is toevallig

gisteravond een meter in de ster gedaan.
heb 3 x gemeten en kwam op een gemiddelde uit van 38,1

antioxidanten heb ik. ben er overigens wel achter dat als ik deze neem (als supplement) voor het slapen gaan dat ik de nacht dan een stuk beter door kom dan dat ik ze iin de ochtend pak.

ik heb trouwens van die HELE VIEZE groente sappen.
het is dat het moet maar anders liever niet

Normale lichaamstemperatuur is 37 graden.

hierbij is het dus gedaan met de onzekerheid of je poep wel goed is.

Lichaamstemperatuur zal 1,1 volle graad toenemen door DNP. Hierbij is het dus beslecht

hey gasten,

helaas ben ik per direct gekapt met DNP. sinds vanmiddag heb ik denk ik de griep te pakken. spierpijn, naar de klote, moe en 39,4 koorts.

heb dus alleen vanmorgen een dosis gehad.

weet zeker dat het en griepje is en niet dat het van de DNP komt.
maatje van me waar ik gister mee heb getraind is ook sinds vandaag ziek geworden.

ik wou sowieso kappen op vrijdag (2 wk cycle) maar ben er maar gelijk mee gestopt.
normaal zou ik zo iets wel uitzingen maar vind dit een beetje te link.

zal ook wel mij eigen schuld zijn geweest doordat ik steeds lekker ging afkoelen in de tuin zonder shirt en alleen korte broek aan.

Goed gedaan makker;

Herstel maar effe en je kan misschien nog een cycle over enkele weken doen ofzo...

Verstandig.

ontstekingen en griepverscijselen zullen je witte bloedlichaampjes geen goed doen,dnp halveert dat ook nog eens....goede keuze gemaakt bro...stoppen

Zeker goede keus gozert!

ontstekingen en griepverscijselen zullen je witte bloedlichaampjes geen goed doen,dnp halveert dat ook nog eens....goede keuze gemaakt bro...stoppen

Begrijp dat niet zo goed? Want een van de posititieve punten is dat DNP het immuumsysteem verbeterd.

je griep en koorts zal er ook wel wat van afdoen :(

yo,

gister avond werkt het even te gek. had 41 graden koorts. wij dus naar dokterspost. blijkt: ik heb de Sombrero ziekte. die gast wou er niks aan doen en ik moest het maar uitzieken. paracetamol nemen en dan uitzingen. arts vroeg nog wel of ik gezond was en ofik een verminderde weerstand heb. heb maar niks gezegd :D

vandaag kreeg ik moeite met adem halen. moest gelijk door naar ziekenhuis voor een longfoto. ze waren bang voor een long ontsteking. gelukkig was dit het niet, klein gevalletje van bronchites (begin van een long ontsteking??). moest gelijk aan de Tamiflu beginnen. vanmiddag 1e cap genomen en voel me nu al stuk beter hahahaha.

ik heb net de pech dat ik besmet raak dat ik aan de DNP zit. vandaar dat ie zeker ook zo hard in slaat.

Waarom heb je je arts niet verteld wat je gebruikt? is denk ik wel handig voor ze om te weten op het moment dat ze medicatie moeten voorschrijven?

was er al 1,5 dag mee gestopt. halfwaarde tijd is 36 uur. had geen zin in een preek dus niet vermeld

edit:
zie dat het lijkt alsof ik me zelf nu tegen spreek.
woensdag middag had ik al griep verschijnselen dus toen gelijk gestopt. donderdagavond laat naar dokterspost gegaan

Nogmaals verstandige keuze van je volgende keer beter bro!

Ben je nog wat afgevallen ondanks de korte kuur?

Terug
Naar boven