MuscleMeat

Verlies geen gewicht met 1900 calorien dieet.

Weeg je elke dag en neem dan van elke week (7 metingen) het gemiddelde. De dagelijkse variatie in gewicht is veel te groot om op basis van een verschil tov gisteren conclusies te trekken over de effectiviteit van je aanpak. Waterretentie, maag-/darminhoud, glycogeenvoorraad etc beïnvloeden allemaal je gewicht.

Inderdaad, ik kan je zo een lijstje laten zien met mijn weeg resultaten van de afgelopen weken, en hier zaten gewoon pieken in en dalen ofcourse. Zoals hierboven ook al aangegeven zijn hier tal van zaken die hier invloed op hebben.

Beter is trouwens nog om voor je zelf foto's te maken, vanuit het zelfde punt elke week/twee weken

Weeg je elke dag en neem dan van elke week (7 metingen) het gemiddelde. De dagelijkse variatie in gewicht is veel te groot om op basis van een verschil tov gisteren conclusies te trekken over de effectiviteit van je aanpak. Waterretentie, maag-/darminhoud, glycogeenvoorraad etc beïnvloeden allemaal je gewicht.

Dat is inderdaad de beste oplossing, mooi gezegd Pleurklaat!

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb me elke dag gewogen en zat 2 wegen lang tussen de 70,9 en de 72. tot eergisteren toen mijn cals wat hoger waren woog ik 70,5. Ik ga door met bijhouden, en hou jullie nog op de hoogte misschien upload ik nog een paar fotos over 2-3 weken...

De weegschaalziekte noem ik da:)

Beste indicatie is de spiegel, zie je perfect of je droger word of niet.

Trek wekelijks een pic en sta wekelijks is op de schaal en vergelijk dan telkens.

Stofwiiseling hoog houden en maak en drink dagelijks groene smoothie op basis van selder en gember geven een boost aan je stofwisseling en is vochtafdrijvend let op met teveel zuivel voor onderhuidsvocht.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
De weegschaalziekte noem ik da:)

Beste indicatie is de spiegel, zie je perfect of je droger word of niet.

Trek wekelijks een pic en sta wekelijks is op de schaal en vergelijk dan telkens.

Stofwiiseling hoog houden en maak en drink dagelijks groene smoothie op basis van selder en gember geven een boost aan je stofwisseling en is vochtafdrijvend let op met teveel zuivel voor onderhuidsvocht.

Succes
Ik hou ook mijn taille omtrek bij die gaat wel omlaag. maar mijn gewicht stagneert. ik zal de smoothie uitproberen.

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

I repeat, is je training en dieet op orde? Fatburner toevoegen heeft geen enkele waarde als training, voeding en levensstijl ergens niet 100% juist zit. Fatburners zijn geen magie, alleen een tool in je fatloss arsenal. De echte magie ligt bij je...

Training, voeding, levensstijl en mentaliteit.
Mijn training is inorde 5 keer in de week naar de sportschool.
1. benen traps
2. rug bi
3. borst tri
4. shouders buikspier
1. benen traps
/ 2 dagen rust
2. rug bi

ect.

traps wissel ik soms om met buikspier hangt er een beetje af waar ik dan zin in heb.

Doe er wel een appel bij en een advocado wat gember en dan een tros selder, water erbij en mixen, heb je normaal een gevulde fles van 2 liter drink ik dagelijks leeg.

Terug
Naar boven