MuscleMeat

[Verwijderen]

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijke progressie te zien op deze foto. Moet ook wel met 13 kilo verschil! Zie er goed uit. Goed resultaat voor deze kuur, ik zou niet klagen als ik jou was.

Ik neem ook aan dat je geen 2500 cals meer eet?

Dankje, ben ook tevreden met de toename in gewicht daar hoor je mij niet over klagen :D
Nee, ik eet inderdaad meer dan 2500 kcal nu, voornamelijk op trainingsdagen zit ik tegen de 2800 kcal.

Je lijdt echt aan bigorexia vriend. Je schouders, borst, benen en zeker armen zijn echt ontploft in die tijd. Vraag me wel af waarom je altijd zo naar echter leunt in je pose of is dat gewoon je figuur?

Lekkere onderbroekprogressie ook.

Je lijdt echt aan bigorexia vriend. Je schouders, borst, benen en zeker armen zijn echt ontploft in die tijd. Vraag me wel af waarom je altijd zo naar echter leunt in je pose of is dat gewoon je figuur?

Lekkere onderbroekprogressie ook.

dankje, ik zag inderdaad pas toen ik deze foto naast de eerste uit het rijtje plaatste hoeveel ik eigenlijk ben gegroeid. is denk ik een combinatie van het feit dat ik met mijn rug tegen de muur aanleun en zo rechtop mogelijk probeer te staan en mijn figuur.

Dankje, ben ook tevreden met de toename in gewicht daar hoor je mij niet over klagen :D
Nee, ik eet inderdaad meer dan 2500 kcal nu, voornamelijk op trainingsdagen zit ik tegen de 2800 kcal.
damn 2800 kcal daarmee val ik 2 kilo per week af :P

Armen en borst zijn zeker goed vooruit gegaan.

Probeer je gewicht nu vast te houden, misschien kan je nog 1a2 kg pakken de komende weken.

Ik zou niet naturel gaan cutten, beter via een cutkuur. Denk als je die 85kg kan vasthouden met een lager VP, dat je nog meer tevreden zal zijn!

Zeer netjes bro! Eerst leek je best ecto ( niet verkeerd bedoeld) en nu word je echt big, respect!

Armen en borst zijn zeker goed vooruit gegaan.

Probeer je gewicht nu vast te houden, misschien kan je nog 1a2 kg pakken de komende weken.

Ik zou niet naturel gaan cutten, beter via een cutkuur. Denk als je die 85kg kan vasthouden met een lager VP, dat je nog meer tevreden zal zijn!
zeker, ben van plan gewoon op dit gewicht proberen te blijven en de gainz te behouden na de kuur. Zal mijn voeding en trainingen hierop moeten aanpassen.
ik ben nu gegaan voor de bulk en heb amper tot geen cardio gedaan de laatste paar weken. Tis de bedoeling dat ik deze winter nog doorbulk tot Maart. Daarna lekker cutkuurtje doen.

Zeer netjes bro! Eerst leek je best ecto ( niet verkeerd bedoeld) en nu word je echt big, respect!

dankjewel, vind nog steeds niet dat ik heel groot ben, maar dat komt nog wel :D

vind nog steeds niet dat ik heel groot ben, maar dat komt nog wel :D

Denk dat je op 1m74 pas groot begint te worden (of het gevoel krijgt groot te zijn) vanaf 90 kg met een VP van rond de 10-12%. Komt wel, je bent goed bezig!

Aan de andere kant, vanaf de moment dat je met onze sport begint voel je jezelf nooit groot genoeg :p

Kuurlog week 9 deel 2

Deze week weer lekkere trainingen eruit geknald. Ben geswitched van merk van UP (500mg/week) naar MG (250 mg/week) en heb Arimidex(1mg EOD) genomen, omdat ik het gevoel had dat ik erg puffy nips kreeg. Door aromatase van T naar E te verminderen hoopte ik ook nog minder vocht vast te houden en ook minder vet. Daarnaast ben ik begonnen IF te implementeren door dagelijks (of eigenlijk nachtelijks) een no-eating window van 8-10 uur te hanteren. Normaal gesproken at ik voor het slapen gaan en zodra ik opstond. Hiertussen zat dan 6 a 7 uur, terwijl dit nu dus minimaal een uur langer was.

Het resultaat van al deze handelingen is als volgt: De weegschaal geeft aan dat ik 82-83 kilo weeg, (ben dus afgevallen). Ik zie er minder opgepompt uit, maar ik oog iets droger voornamelijk op mijn buik. Mijn huid is minder vettig, maar ik heb wel last van acne op mijn gezicht en rug. Daarnaast ben ik nog steeds sterk, dus krachtverlies heb ik niet meegemaakt.

][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kuurlog week 9 deel 2

Deze week weer lekkere trainingen eruit geknald. Ben geswitched van merk van UP (500mg/week) naar MG (250 mg/week) en heb Arimidex(1mg EOD) genomen, omdat ik het gevoel had dat ik erg puffy nips kreeg. Door aromatase van T naar E te verminderen hoopte ik ook nog minder vocht vast te houden en ook minder vet. Daarnaast ben ik begonnen IF te implementeren door dagelijks (of eigenlijk nachtelijks) een no-eating window van 8-10 uur te hanteren. Normaal gesproken at ik voor het slapen gaan en zodra ik opstond. Hiertussen zat dan 6 a 7 uur, terwijl dit nu dus minimaal een uur langer was.

Het resultaat van al deze handelingen is als volgt: De weegschaal geeft aan dat ik 82-83 kilo weeg, (ben dus afgevallen). Ik zie er minder opgepompt uit, maar ik oog iets droger voornamelijk op mijn buik. Mijn huid is minder vettig, maar ik heb wel last van acne op mijn gezicht en rug. Daarnaast ben ik nog steeds sterk, dus krachtverlies heb ik niet meegemaakt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://[url=http://postimg.org/image/d0pf96zad/][Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

Huh waarom nu die veranderingen? Je was zo goed op weg?

je oogt een stuk droger meteen man! :thumb:

Ja @AnonyMass, ben de test-E aan het afbouwen tot trt levels en dan in het nieuwe jaar weer een cycle doen.

In toffe log man :thumb:

Waar blijft die update kerel! Je lezers zo lang laten wachten!

Kuurlog Week 10, laatste log-post

Beste volgers en overige forum bezoekers, ik ben alweer aan het einde gekomen van mijn eerste kuurlog.
Ik moet zeggen dat mijn eerste kuur een hele leuke ervaring was, waarin ik veel heb geleerd en ervaren met betrekking tot trainen, eten en AAS gebruik.
Ben deze week amper naar de sportschool geweest, wegens een blessure aan mijn enkel.
Volgende week ben ik van plan weer vol aan te beginnen, helemaal uitgerust en klaar voor de strijd van het behouden van mijn gemaakte gains.

Om even een overzicht te geven van mijn progressie gedurende deze 10 weken heb ik mijn krachtstats en afmetingen geupdate in de beginpost.
De vergelijking is in mijn optiek spectaculair geweest, ik had zelf niet door hoeveel ik gegroeid ben de afgelopen weken.

Om jullie toch nog iets te geven in dit logje heb ik besloten een foto'tje te plaatsen van mijzelf in een front double biceps pose.
DSCN7623.jpg

Ik zal nu gedurende drie weken, 2 maal 500iu HCG zetten.
Over twee weken begin ik met 15mg Nolva ED voor 14 dagen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven