Kuurlog week 8
Afgelopen week was niet de beste week van de kuur. Ik had meer pijn tijdens het injecteren dan normaal, waardoor ik minder diep injecteerde. Zeg maar semi-subq.
Hierdoor ontstond in mijn outer-quad een soort pijnlijke zwelling die me deed denken aan een abces. Vooral wanneer ik mijn hams aanspande en mijn qua gestrekt werd, voelde ik een scherpe pijn die ik eerder niet heb ervaren. K#T!
Toch gewoon legday gedaan alsof er niks aan de hand was.
Ook heb ik besloten om te stoppen met HCG, ik kreeg namelijk teveel oestrogeen sides waaronder gevoeligheid en een dip.
Nu ik gestopt ben voel ik me weer veel mannelijker en heb ik geen dip meer, t was dus duidelijk de HCG die dit veroorzaakte. Na advies van ikke20 om Mast-E te gebruiken om zowel oestrogeen te onderdrukken en een licht versterkt anabolen effect te krijgen heb ik dit onderzocht. Helaas staan mijn financien er nu niet naar om aan meer AAS te komen, dus heb ik besloten de kuur af te maken Test-E only. Wellicht volgende kuur Mast-E toevoegen en sowieso met een lager vp% kuren.
Ik zit nu ook in debacle of ik helemaal OFF ga of toch ga cruisen-blasten. Momenteel heb ik geen vaste relatie, dus ik kan het mij permiteren om ON te blijven. Ik hoef alleen af en toe te dealen met sociale interactie op het werk of met mijn familie, maar dit gaat nog gewoon goed. Mijn familie is er wel achter gekomen dat ik gebruik, althans ze hebben minimaal een vermoeden. Afgelopen familiefeest kreeg ik veel opmerkingen dat ik er gespierder uitzie en dat ik ben aangekomen. Ik lachte het natuurlijk af met een vriendelijke; "oh vind je? Dankjewel

". Acteren op hoog niveau dit
Qua voeding heb ik mij een beetje los laten gaan, ik heb taart gegeten en chips, chocolade, cola en 1 pilsje gedronken. Deze cheats zijn tijdens verjaardagen en feestjes gebeurt, maar goed na 7 weken mag een beetje losgaan ook wel. Ik zie er niet dikker uit hierdoor, IIFYM for the win...
Deze week weer regime houden en voluit gaan trainen en mijn macros weer tracken.