drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de info van de afgelopen maanden! Vooral je kracht gains zijn erg ziek. DL + 60kg en 2 reps.. Lijkt me sterk maar waarom zou je erover liegen. Succes met behouden komende tijd![]()

Ik denk dat ik niet ga blijven loggen, eerlijk gezegd heb ik de afgelopen weken steeds minder tijd gehad om te blijven loggen. Ik merk ook dat ik steeds meer afgeleid ben door het forum en dat wordt niet altijd even gewaardeerd.Blijf je loggen tijdens je nakuur en eventueel tot en met een volgende kuur?
Ik doe drie weken hcg en daarna nolva, moet genoeg zijn. Als het herstel niet goed verloopt kan ik nog altijd uppen naar 27,5mg or zelfs 30mg.2 weken nolva op 15 Mg is wel karig man. Beter iets langer
Pumpie heeft het denk ik over de duur van de nolva niet de dosis.
TS heeft zijn nolva al klaar van de beginne... waarom dan nog clomid zeggen.
TS heeft zijn nolva al klaar van de beginne... waarom dan nog clomid zeggen.
Heb ook clomid liggen sinds kort, maar mijn originele plan was nolva.TS heeft zijn nolva al klaar van de beginne... waarom dan nog clomid zeggen.
Omdat clomid voor nakuur bedoeld is. De nolva kan hij bewaren voor een volgende kuur voor het geval hij gyno krijgt. Daar zijn beide producten voor bedoeld.
Nakuur overigens altijd HG kopen. Ik zou nooit besparen op een nakuur.

Nolva is ook bestemd voor nakuur. En de eeuwige nolva vs. clomid discussie zullen we niet weer heropenen.Omdat clomid voor nakuur bedoeld is. De nolva kan hij bewaren voor een volgende kuur voor het geval hij gyno krijgt. Daar zijn beide producten voor bedoeld.
Nakuur overigens altijd HG kopen. Ik zou nooit besparen op een nakuur.
Heb ook clomid liggen sinds kort, maar mijn originele plan was nolva.
nolva wordt ook vaak voor de nakuur aangeraden. Ik zou graag alles HG kopen, maar ik vrees er altijd voor dat het namaak is.![]()
Nolva is ook bestemd voor nakuur. En de eeuwige nolva vs. clomid discussie zullen we niet weer heropenen.
Ik weet waar nolva voor dient hoor, dat is ook waarom ik het neem als nakuur. Kan ik tegelijk die t**ten van me wegkrijgenJa nolva werkt ook maar het is er initieel niet voor bedoeld. Lees de medische studies er maar op na
@Galen kan je alles er over vertellen