Fitness Seller

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als ik iets kon terug draaien was het wel de lichaamsbeharing, ik was namelijk niet zo behaard en nu groeit het helaas overal en mega dik :treuren:
Mee eens. Beetje beharing is prima, maar er zijn zeker grenzen. Het zit gelukkig niet op mn rug, maar mn buik en borst kan ik vaak genoeg onder handen nemen:(.

• Topic Starter Topic Starter
Mee eens. Beetje beharing is prima, maar er zijn zeker grenzen. Het zit gelukkig niet op mn rug, maar mn buik en borst kan ik vaak genoeg onder handen nemen:(.
Het groeit uit me delts,armen,buik,benen,borst en rug.. rug viel mee maar lijkt erger te worden nu en daar kom je ook zo lekker bij :')

Zal vanavond me been training van gisteren even loggen, heb het idee dat me quads in de ochtend zonder pomp toch wel voller raken (groeien?)

Was prettig dood na de training viel me echt zwaar en dit is pas week 2 van dit blok helaas :(

IMG_20190730_192612267.jpg

Zal vanavond me been training van gisteren even loggen, heb het idee dat me quads in de ochtend zonder pomp toch wel voller raken (groeien?)

Was prettig dood na de training viel me echt zwaar en dit is pas week 2 van dit blok helaas :(

IMG_20190730_192612267.jpg
Lol wacht maar tot je bij week 4-5 bent dan ga je ps echt dood :roflol:

• Like
Waarderingen: vntl
Onder het mom van let's get social ga ik vanavond naar de kermis/kroeg en dus ook weer eens aan de drank.. dus bij deze doei gains en prettig weekend!

Schultenbräu:p

Abeter reageer ik niet meer vanaf heb gelukkig autocoureur

Schnaaaaakbarrrrrrr

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven