- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer leer je nou eens dat je die puntzak friet sowieso moet delen.Die gebruiken jullie ook, dus mogen wij ook.
En dit is het enige geldige moment dat we die puntzak friet mogen opvreten.oke eigenlijk niet, maar dat vertel ik niet hehe
Idd! Een hormonale achtbaan ben ik!Dan hebben de blast/cruisers 24/7 365 days a year een excuus...
![]()
Zie dat zeg ik. Ik ben 1 week handelbaar.Overigens zijn er meer vrouwen die 3 weken last hebben van hun cyclus dan maar 1
- de week ernaartoe
- de week tijdens
- de week erna
Betekent 1 hele week stabiliteit
![]()

Precies!! Daarom schep ik sowieso voor 3 personen opCalorieën tellen niet als ze op het bord van een ander liggen

Hehe je hebt me duidelijk nog nooit irl gezien.. heb je eten op voor je het door hebt
Kom je dan achter ons aan rollen? Heuvelaf ben je dan wel sneller.
Oh dan ben ik veilig!
Misschien mijn geheugen wat opfrissen dan..@vntl wanneer leer je dat vrouwen geen eten delen, maar wel stelen ?![]()
Yes, 10mg aromasin eod ernaast.. in de avond begin ik wel echt vochtiger te worden ochtend valt het nog mee.
Tevreden van die ai? Merk je verschil vs zonder ai?Yes, 10mg aromasin eod ernaast.. in de avond begin ik wel echt vochtiger te worden ochtend valt het nog mee.
Enige wat ik merk is dat me tepels niet of nauwelijks meer puffy zijn waar ik voorheen extreem last van had als ik zwaarder/vetter werd maar meer dan dat kan ik niet zeggen..Tevreden van die ai? Merk je verschil vs zonder ai?