- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Slaap geen nacht minder om al die taalnazi's .. hopelijk is het nu beter.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slaap geen nacht minder om al die taalnazi's .. hopelijk is het nu beter.
Misschien moeten we gewoon Nazi punten gaan uitdelen en bij 10 punten krijg je een ban. Zijn we van dat gezeik ook weer af.
Bedoel je een punt voor taalfouten of een punt voor taalfouten aankaarten?
Helemaal mee eens!Misschien moeten we gewoon Nazi punten gaan uitdelen en bij 10 punten krijg je een ban. Zijn we van dat gezeik ook weer af.

Nu wel weer toch?
Ja maar moet wel eerlijk zeggen dat ik er alleen nog zo uit zie bij opstaan .. eind van de dag ben ik wel bloated nu al trekt dat iedere nacht tot nu toe gewoon weg.
Sir yes sir!

laatste tijd tijdens benen ook extreem misselijk waardoor ik eigenlijk erna totaal niet meer wil eten (dus m'n eten maar moet afstaan aan Mitsymo hehe)

Andere gear (merk), compound of dosering?laatste tijd tijdens benen ook extreem misselijk waardoor ik eigenlijk erna totaal niet meer wil eten (doe het wel maar geforceerd)
Test c ipv test-e maar die zet ik al even.Andere gear (merk), compound of dosering?
Quads gaan ook lekker zo te zien! Lekkere outsweep en kuiten zijn ook prima in verhouding![]()
Help jou eerst wel door je vast te binden aan de stairmaster dikz*k