AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Voor rondes Sterkste man van Belgie 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ter info Sanca, De Sven heeft op zijn eerste strongman training ne stone van 155 geladen + 170 van de grond maar net niet op de knieen. En ik dacht zonder hars of in elk geval zeer weinig.
Eveneens ne log van 120 net niet uitgestrekt.
Ne sterke beer zalle.:)

Dat klinkt als een nieuwe Andreas :D
 
Dat beloofd spektakel :D
 
Origineel gepost door PeterPairoux
Ter info Sanca, De Sven heeft op zijn eerste strongman training ne stone van 155 geladen + 170 van de grond maar net niet op de knieen. En ik dacht zonder hars of in elk geval zeer weinig.
Eveneens ne log van 120 net niet uitgestrekt.
Ne sterke beer zalle.

Edit: Dat was niet Sven maar wel Kevin ;)
 
Mooi voor een eerste training. Dan zal hij de komende jaren op heel hoog niveau kunnen geraken.
 
:rocker:eindelijk wat klaps hier
 
Edit: Dat was niet Sven maar wel Kevin ;)

Klopt, ging inderdaad niet over mij :)

Lees hier al een tijdje mee maar zal me maar even voorstellen, vermits ik mij ingeschreven heb om mee te doen :D

Ben dus Sven uit Paal (Limburg) :wave: en train al enkele jaren in de fitness, vroeger als noob begonnen maar de laatste paar jaren toch vol overtuiging bezig :p

Via Nick Pieters (die ik al van de kleuterklas ken) in contact gekomen met het Strongman gebeuren, vroeger keek ik al wel vol bewondering naar de toppers op tv. Bij de opening van Jim's Asylum een kijkje gaan nemen en Nick overtuigde me om eens mee te gaan trainen. Dat was me natuurlijk supergoed bevallen, al is dit wel HEEEEL anders trainen dan in de fitness :D

Ik moet nog heel wat basiskracht opdoen, maar om nog maar van januari Strongman-gericht te trainen vind ik het best ok :)

Jammer genoeg omwille van mijn onregelmatige uren op het werk kan ik niet elke zondag bij Jimmy trainen op de events :( dus ik hoop dat mijn voorbereiding voldoende gaat zijn om toch dat beetje respect op de voorronde te krijgen... :angstig:

Ik doe gewoon mee voor ervaring op te doen, iedereen is ooit als beginneling begonnen he :p

Mss even wat stats posten:
BP: 120kg
DL: 220kg (2reps) max 230-240?
Squat: nog niet gemaxt maar 160kg 2reps
 
Welkom Sven ;)
 
Dat beloofd. Als je al aantal jaren in de gym bezig bent, dan zul je op strongman gebied zeker goede progressie kennen.

Ik zal met veel plezier komen kijken in mei.
 
op uwen leeftijd kunt ge vergissen he bompie ;)
 
das waar, das waar... voor de finale heb ik trouwens wel verwachtingen he! go bompie! the middle-aged stone man, the old gunshow, peeeeeeter pairooooooooooooux!!!!

EN trouwens:

the one and only, the power ginger, the man posesses no soul but a looooot of strength, yooooooouri de looooooore

come on jongens!
 
tgaat een mooie voorronde zijn haha. Zal zeker mijn cameraatje meepakken
 
Die redenen hou ik liever nog voor mij. Binnen X aantal jaar zal ik nog wel eens een poging maken. Met 1x training in de week kom je er niet echt he ;)
 
Bulck is zelfs zonder training per week sterk genoeg
 
Wat hebben jullie te kort? Moet ik paar foto's doormailen als het daarmee opgelost is.

Hopelijk heeft men net zo'n goed weer als vorig jaar, met wat meer wind. Maar zal voor dit gaan geen probleem zijn als ik het zo bezie.
 
Back
Naar boven