Fitness Seller

Nieuws Voortzetting van het Forum

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er eigenlijk nog Moderators vermist? Kan me herinneren dat @Centaur eens drie jaar MIA was.

Alle huidige mods zijn momenteel actief, al dan niet achter de schermen ;)

Zullen er voormalige Moderators herbenoemd worden?

Komt ericr nog terug?

:popcorn:

Ja, had natuurlijk liever onder andere omstandigheden terug gekeerd maar ondanks dat ik er een tijdje uit ben geweest lag mijn hart nog wel bij DBB.

DBB is Tijls levenswerk en met het team moeten we proberen dat op zo goed mogelijke wijze voort te zetten.

Laatst bewerkt:
Ja, had natuurlijk liever onder andere omstandigheden terug gekeerd maar ondanks dat ik er een tijdje uit ben geweest lag mijn hart nog wel bij DBB.

DBB is Tijls levenwerk en met het team moeten we proberen dat op zo goed mogelijke wijze voort te zetten.

Welkom terug:)

DBB is Tijls levenwerk en met het team moeten we proberen dat op zo goed mogelijke wijze voort te zetten.
Welkom terug!

Beste leden,

Hierbij de eindstand over het voorzetten van het forum:

Er is lang intern gediscussieerd met het team over hoe we verder gaan, daarbij is er contact geweest met de ouders van Big-T om te zien wat hij zelf nog had geregeld betreft het forum. We zijn er nu uit.
De technische kant, de onderhoud van de server, de betalingen voor de host en al het andere technische, software en hardwarematig zal worden gedaan door een externe IT'er.
Het regelen en modderen van het forum zal worden gedaan door het huidige team, met één toevoeging, EricR. Welkom terug Eric.
Drie teamleden zullen admin rechten krijgen, dit zijn Sanca, Sayer en EricR. De overige teamleden zullen een uitbreiding in hun rechten krijgen. Dit team samen zullen ook gezamelijk beslissingen nemen. Er is dus niet één admin meer, maar meer een panel van admins met inspraak van de rest van het team.

Wij hopen als team de legacy van Tijl voort te kunnen zetten zoals hij het graag gezien had, en dit forum groots te houden zoals het altijd was.

Vriendelijke groet,
Het Bodybuilding.nl Team

Wat hebben de mods dit met zn allen goed opgepakt. Het resultaat is mooi, en dbb blijft bestaan! Erg goed om te horen!

De poll in het topic met betrekking tot de donaties staat nog open en iedereen kan zijn stem eventueel nog wijzigen. Ik heb niet het idee dat iedereen die gedoneerd heeft al gestemd heeft, maar ik heb de poll foutief opgesteld waardoor ik niet kan zien wie gestemd heeft..

Wat hebben de mods dit met zn allen goed opgepakt. Het resultaat is mooi, en dbb blijft bestaan! Erg goed om te horen!

De poll in het topic met betrekking tot de donaties staat nog open en iedereen kan zijn stem eventueel nog wijzigen. Ik heb niet het idee dat iedereen die gedoneerd heeft al gestemd heeft, maar ik heb de poll foutief opgesteld waardoor ik niet kan zien wie gestemd heeft..

Ik heb even gekeken maar ik kan dat ook niet voor je aanpassen, of ik weet gewoon niet hoe. Wellicht @sanca nu met zijn nieuwe powers?

Terug
Naar boven