Fitness Seller

Nieuws Voortzetting van het Forum

Ik heb even gekeken maar ik kan dat ook niet voor je aanpassen, of ik weet gewoon niet hoe. Wellicht @sanca nu met zijn nieuwe powers?
Ik heb ook gekeken, maar dit heeft niets met rechten te maken. De hele optie om te zien WIE er gestemd heeft mist in de poll.

hihi

Goed nieuws dat het forum is deze vorm blijft bestaan. Dit is mijn leerschool. Dank aan alle mods! En eeuwig respect voor de stichter!

Beste leden,

Hierbij de eindstand over het voorzetten van het forum:

Er is lang intern gediscussieerd met het team over hoe we verder gaan, daarbij is er contact geweest met de ouders van Big-T om te zien wat hij zelf nog had geregeld betreft het forum. We zijn er nu uit.
De technische kant, de onderhoud van de server, de betalingen voor de host en al het andere technische, software en hardwarematig zal worden gedaan door een externe IT'er.
Het regelen en modderen van het forum zal worden gedaan door het huidige team, met één toevoeging, EricR. Welkom terug Eric.
Drie teamleden zullen admin rechten krijgen, dit zijn Sanca, Sayer en EricR. De overige teamleden zullen een uitbreiding in hun rechten krijgen. Dit team samen zullen ook gezamelijk beslissingen nemen. Er is dus niet één admin meer, maar meer een panel van admins met inspraak van de rest van het team.

Wij hopen als team de legacy van Tijl voort te kunnen zetten zoals hij het graag gezien had, en dit forum groots te houden zoals het altijd was.

Vriendelijke groet,
Het Bodybuilding.nl Team
Top!

En welkom terug EricR.

Goed nieuws. Zal zsm een elite member worden :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Ericr is een geboren leider.

Ericr is een geboren leider.
6stkld.gif

En inmiddels weer terug. Had vorig jaar al met Tijl besproken dat ik misschien ooit weer terug zou komen als ik weer wat meer tijd had maar had natuurlijk liever onder andere omstandigheden teruggekeerd.

En inmiddels weer terug. Had vorig jaar al met Tijl besproken dat ik misschien ooit weer terug zou komen als ik weer wat meer tijd had maar had natuurlijk liever onder andere omstandigheden teruggekeerd.
Mooi. Nu je weer terug bent hebben we eindelijk iemand om weg te pesten. :D

Kunnen we weer terug naar de vorige layout? Of ben ik de enige die hier nog steeds niet aan heeft kunnen wennen?

Terug
Naar boven