Lekker bezig man! Ook met die marathon. Lekker is dat he, dat laden voor een wedstrijd

Leuk dat je ook PHAT doet. Hoe richt je m in, heb je zin om m eens uit te typen?
Ik houd het afwisselend wat soms ten koste gaat van het fysieke (massa), maar wel mooi om te doen.
Net als een halve marathon of een conditionele les in de sportschool die je drijven tot het uiterste.
Koolhydraten laden voor een halve marathon was idd echt top, lekker veel eten zonder de consequenties.
Heb natuurlijk niet super fanatiek geladen (junkfood/snoep/etc.) maar wel wat losser dan wat ik nu doe doordeweeks.
PHAT doe ik eigenlijk al sinds maart, maar ik heb hanteer soms wel eens een andere uitvoering/reprange dan wordt voorgeschreven.
Zal van de week alle trainingen in m'n log noteren, zodat je een idee krijgt hoe ik PHAT implementeer.
Update:
Donderdag toch eerst wezen zwemmen en daarna wezen trainen, maar werd tijdens het trainen van de schouders aangesproken en dat duurde zo'n 10 min. waardoor ik totaal uit m'n ritme raakte.
Heb de training wel gewoon afgemaakt, maar geen positief gevoel er aan overgehouden.
Voor mij ook meestal de reden om met oordopjes in te trainen en onnodig contact met anderen te vermijden.
Vrijdag eerst een pittige conditionele les gedaan in de sportschool, met heel volume op de db squat en overhead press.
Daarna vlug door naar de laatste 500 meter zwemmen van de zwemvierdaagse en m'n medaille opgehaald na het omkleden.
Snel naar huis, andere kleding aan, gegeten en nog sociaal wezen doen met wat vrienden in de kroeg (cola light)
Zaterdagochtend de laatste training (borst & armen) maar was nog herstellende van de les van de avond er voor, dus noodgedwongen wat lichter getraind maar wel volle bak tot failure.
Gisteren kwamen de DOM'S gruwelijk opzetten in de quads, dus ben ik i.p.v. hardlopen maar wezen fietsen op relax-mode (15K) om toch enigszins wat beweging te krijgen.