MuscleMeat

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bruut mooie vpr top gedaan

Nice! Je gaat me toch niet inhalen he :(

• Topic Starter Topic Starter
Nice! Je gaat me toch niet inhalen he :(

Brb ff 5x5x145 squatten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fase V - week I

Borst, Schouders, Trapezius & Tricep

BP

10x40 wu
05x60
05x70 N
05x70 N
05x70 N
05x75
04x75
04x75

incline db press

5x28
5x28
5x28

cable crossover

5x42 (hoog)
5x42 (hoog)
5x42 (hoog)

MP (smith)

5x60 N
5x60 N
5x60 N
4x70
4x70
3x70

lateral raises (plates)

8x10
8x10
8x10

skull crushers

4x35
4x35
4x35

cable pushdown (pronated & supinated)

5x64 & 5x64
5x64 & 5x64
5x64 & 5x64

note

Ik ben deze keer begonnen met negatieven zoals voorgeschreven door het schema, maar dat viel qua kracht toch tegen.
Volgende week draai ik anders om en eindig ik met de negatieven voor de voorgeschreven oefeningen.
Zie nu ook dat ik een schouder oefening vergeten ben (upright row) en de negatieven voor de triceps niet gedaan heb :o
Ik heb de oefening voor de trapezius express overgeslagen, omdat ik daar een lichte blessure aan heb en dit nog niet extra wil belasten.

Onderarmen dreigen een beetje lichtelijk overbelast te raken, maar ik hoop dat ze het nog even volhouden tot de deload over twee weken.
Vanochtend wakker geworden met een behoorlijk zere keel en af en toe wat hoesten/niezen, nou maar hopen dat het ook weer plotseling wegtrekt want daar zit ik nu helemaal niet op te wachten :mad:
Genoeg gebitched, nog ff wat kwark en noten en dan lekker naar bed.

Mooie training man! Lastig van je onderarmen, inderdaad eeeeven volhouden nog. Voor je keel kan ik Trachitol aanraden, dat spul werkt super! En natuurlijk vroeg naar bed en thee met honinh ;) beterschap kerel.

Ps: lol om spoiler :D

Mooie workout precies tragitol is meesterlijk beterschap

Mooie training man! Lastig van je onderarmen, inderdaad eeeeven volhouden nog. Voor je keel kan ik Trachitol aanraden, dat spul werkt super! En natuurlijk vroeg naar bed en thee met honinh ;) beterschap kerel.

Ps: lol om spoiler :D

Mooie workout precies tragitol is meesterlijk beterschap

Thanx guys, trachitol is een goede bekende van mij samen met strepsils dus dat gaat helemaal goed komen.
Vanavond staan er onder andere de DL op de planning dus dat wordt een pittige training.

Laatst bewerkt:
Fase V - week I

Hamstrings, Rug, Biceps & Buik

DL

10x70 wu
05x100
03x120
05x140
05x150
05x150 VPR

db row

5x30
5x30
5x30

lat pull down (breed)

5x68
5x68
5x68

pull ups (breed)

5xBW N
5xBW N
5xBW N

chin ups

5xBW
5xBW
5xBW

SLDL

5x80
5x80
5x80

DL

5x100 N
5x100 N
5x100 N

olympic barbell curl

5x40 N
5x40 N
5x40 N

incline db curl

8x14
8x14
8x14

decline crunches

20xBW +10 KG
20xBW +10 KG
15xBW +10 KG

note

Was tevreden met de DL en ben niet tot het uiterste gegaan.
Ook vanwege de lichte blessure aan m'n trapezius, die overigens toch nog lichtellijk zeurt nu. :(
Moest al wel bij de 1e set met 150 KG gebruik maken van de magnesium, maar toen liepen die sets ook gewoon gesmeerd.

Moest eigenlijk daarna nog de negatieven doen, maar de enige semi-powerlifter die we hebben vroeg bij het opwarmen al
hoeveel sets ik nog moest dus wou ik hem niet langer laten wachten. :engel:

De db rows had ik eigenlijk wel wat zwaarder kunnen doen, maar ik wou me nog sparen voor de BOR.
Die kwam er trouwens niet omdat ik m'n onderrug niet fatsoenlijk kon locken vanwege de DL die ik gedaan had.
Na de SLDL begon de grip beduidend minder te worden en heb ik de negatieven voor de DL vanwege de grip wat aan de lichte kant gehouden,
maar het was voldoende om m'n onderrug nog verder te trashen.

Heb m'n meal voor morgen omgedraaid, dus nou ff aan de pizza en morgenavond kip/ananas/rijst
Ik denk dat het morgen wel zeuren wordt met m'n onderrug, maar dat neem ik voor lief :p

Heerlijke training

Respect vortexx, jij bent echt hard vooruitgegaan op deadlift. Trouwens, let jij op je macro's op trainingsdagen?

Thanx :)

Respect vortexx, jij bent echt hard vooruitgegaan op deadlift. Trouwens, let jij op je macro's op trainingsdagen?

Yes, zat te kijken in m'n eerste log voordat ik ging cutten en toen heb ik 3x150, 1x160 & 1x170 gedaan.
Vrijdag was eigenlijk een overkill voor m'n onderrug en dat kon ik vandaag
goed merken door dikke spierpijn t/m het midden van m'n rug.
Ik lijk wel een oud mannetje, want sokken aantrekken gaat al moeizaam :o
De afgelopen 8 weken heb ik me door de weeks strict aan m'n voedingsschema gehouden, alleen wat losser in het weekend (volkoren pistoletjes, pizza, soep)
Voeding is deze week alleen dramatisch gegaan, ook vanwege het afwijkende ritme qua training en de opkomende verkoudheid.
Probeer toch deze aankomende week weer superstrict te eten om fatgains te minimaliseren.

Ga na volgende week een deload houden en op alle dagen rond onderhoud eten, waarna ik 4 weekjes UD 2.0 ga doen in aangepaste vorm (meer khdr. in depletion en minder in load)

Fase V - week II

Borst, Schouders, Trapezius & Tricep

BP

10x40 wu
05x60
05x70
05x80
03x80
04x80
05x70 N
05x70 N
05x70 N

dips

8xBW
8xBW
8xBW

incline db press

5x28
5x28
5x28

incline db fly's

8x18
8x18
8x18

lateral raises (plate)

8x10
8x10

MP (smith)

3x70
5x70
5x70
5x60 N
5x60 N
5x60 N

cable pushdown (pronated)

8x50
8x50
8x50

upright row (smith)

8x50
8x50
8x50

barbell shrugs behind back (smith)

8x100
8x100
8x100

dips

5xBW N
5xBW N
5xBW N

note

Een lekkere complete training gedraaid met wat kortere rust bij de "assistance" oefeningen.
Had vandaag eigenlijk benen moeten trainen, maar m'n rug was nog redelijk gaar van vrijdag.

Had gehoopt op 3x5x80 op de BP, maar beschik niet over een spotter dus heb ik geen risico's genomen.
Zat te twijfelen of ik m'n dip belt mee zou nemen, maar heb het niet gedaan.
Achteraf dom want de dips gingen easy zelfs de negatieven op het eind waren goed te doen.

Zit nu aan de tortellini (bolognese) in erwtensoep met mini-rookworst :D
Macro's zijn redelijk te doen: 1300 kcal. - 57gr. eiwit - 168 gr. khdr. - 38 gr. vet

Zo flinke training baas heel wat gewicht versleept

Lekker bezig geweest man!

Zo flinke training baas heel wat gewicht versleept

Thanx bro's :)

Fase V - week II

Quadriceps, Kuiten & Buik

squat

08x50 wu
05x70
03x90
05x105
05x105
05x105 VPR :)

squat ATG (smith)

5x90 N
5x90 N
5x90 N

leg press

5x full stack
5x full stack
5x full stack

leg extensions

5x full stack
5x full stack
5x full stack

calf raises on leg press

15x130
15x130
10x130

hanging leg raises

10xBW
08xBW
08xBW

cable crunches

15x59
15x59
15x59

standing calf raises (smith)

15x90
15x90
15x90

note

Blij met nieuwe volume PR van 3x5x105 die allemaal parallel of eronder waren
en bij de (hack)squats in de smith kwam ik letterlijk met m'n kont tegen de grond :D

Vrijdag weer aan de DL, maar zal ff wat lichter gaan omdat ik vorige weekend behoorlijk veel spierpijn in m'n rug had
en dat liever dit weekend oversla. :p
Ik laat de negatieven dan ook weg en focus me meer op de RDL.

Nice VPR klasse

Nette squat weer. Sinds wanneer ben jij zo flexibel? Jij deed vaker smith squats herinner ik me haha

thanx hendrie

Nette squat weer. Sinds wanneer ben jij zo flexibel? Jij deed vaker smith squats herinner ik me haha

Thanx bro, ik doe alleen (hack)squats in de smith als deze voorgeschreven staan in m'n schema.
Het was maar 90 KG, dus ik liet me zakken zover ik kon en met de druk van het gewicht kon ik zover doorzakken waardoor ik de grond voelde.
M'n rug zal daarbij waarschijnlijk wel redelijk bol hebben gestaan anders zou ik idd wel heel flexibel zijn :D

Gisteravond laatste training van dit schema wat rustiger aan gedaan.
Heb alles in de reprange van 8 herhalingen gedaan en i.p.v. van standaard DL de sumo versie gedaan (2x8x100 & 1x8x110)

Net op lege maag (en blaas) laatste foto's gemaakt en ff op de weegschaal gestaan.
Kom nu uit op 90,5 KG (+ 0,4 KG) dat lijkt niet veel in drie weken, maar ben de laatste week ook al aan het minderen in calorieen (+/- 3500) en aankomende week zak ik verder naar 3000 calorieen.
Ik ga dan ook wat meer volume draaien op 2/3 fullbody trainingen uiteraard in semi-deload style ;)

UD 2.0 wil ik doen op 2500 calorieen en misschien dat ik per week nog verder ga zakken, maar dat hangt af van hoe snel ik verbetering zie in de spiegel.
Het trainingsschema ga ik ook wat meer naar m'n eigen smaak invullen, maar wel met een vergelijkbare volume/intensiteit + cardio natuurlijk.
Dan ga ik er een boek over schrijven en noem het VD 3.0 :D

Foto's zal ik morgen online zetten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven