AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice man, ga je de pics oploaden? Hoe lang ga je cutten? VD 3.0 :roflol:

Goed bezig bro

En we wachten in spanning op de foto's :D

Lekkere trainingen en een paar nice VPRs.:)

• Topic Starter Topic Starter
HPIM06131.jpg

sept-nov20120351.jpg

Foto's vielen weer eens tegen, maar het is natuurlijk ook maar 10 weken verschil.
Alleen van de lats kun je op deze foto's zien dat ze wat groter zijn geworden.
Benen had ik niet aangespannen bij de laatste foto, dus vandaar het negatieve verschil. :o
Haha ik moet echt eens aan m'n posing skills gaan werken.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 21:14 ----------

Nice man, ga je de pics oploaden? Hoe lang ga je cutten? VD 3.0 :roflol:

En we wachten in spanning op de foto's :D

Lekkere trainingen en een paar nice VPRs.:)

Thanx guys, ga max. vier weekjes cutten en dan hoop ik weer genoeg gedaald te zijn in VP en toch zo veel mogelijk massa te houden als mogelijk.

Aparte bicep kop heb je ! Niet merkwaardig veel gegroeid op lb. Armen waaronder biceps en lats zijn idd wat groter geworden. Posing komt wel met de tijd. Had je nog back pics geschoten?

Aparte bicep kop heb je ! Niet merkwaardig veel gegroeid op lb. Armen waaronder biceps en lats zijn idd wat groter geworden. Posing komt wel met de tijd. Had je nog back pics geschoten?

Misschien dat ik lange koppen heb omdat ik in m'n oefeningen voor de biceps de negatiever herhalingen te ver (over)strek ?
Ik zal er eens op letten om deze baan korter te maken, misschien dat dit ten goede komt voor de piek.
Idd LB is niks verbeterd al moet ik zeggen dat m'n kuiten wel verbeterd zijn, maar die zie je niet op de foto's :D
Met het volgende schema hoop ik daar wel wat progressie op te maken.
Geen back pics genomen, hier moest ik al aardig m'n best voor doen om op tijd m'n pose aan te nemen voor dat de foto wordt genomen. :(

Laatst bewerkt:
Want bij je back contest pics had je destijds wel goeie vergelijking. Haha, nee ik bedoel de vorm van je bicep zie je niet vaak langskomen. Maar is voornamelijk genetisch enige wat je kan doen is massa erop plakken, maar de piek blijft zover ik weet ongewijzigd.

Want bij je back contest pics had je destijds wel goeie vergelijking. Haha, nee ik bedoel de vorm van je bicep zie je niet vaak langskomen. Maar is voornamelijk genetisch enige wat je kan doen is massa erop plakken, maar de piek blijft zover ik weet ongewijzigd.

De enigste rugfoto die er gemaakt is was met de contest, dus dat is ook meteen mijn enigste vergelijkings materiaal voor aankomend zomer.
Genetisch zit ik toch al belabberd in elkaar, dus die biceps kunnen er ook nog wel bij :D

Verschil is wel iets te zien op heel UB (plak de foto's maar eens over elkaar), en voor 10 weken een mooi resultaat toch? Al had ik op de een of andere manier meer verschil verwacht voor dat aantal kg. Maar dit verschil x 5 op jaarbasis is een prima resultaat. Biceps zie ik niets raars in hoor, lekker massa bouwen en dan komt dat wel goed.

De enigste rugfoto die er gemaakt is was met de contest, dus dat is ook meteen mijn enigste vergelijkings materiaal voor aankomend zomer.
Genetisch zit ik toch al belabberd in elkaar, dus die biceps kunnen er ook nog wel bij :D

Haha ik zei niet dat vreemd of lelijk was, vind het juist wat hebben. Vooral met met minimaal 5kg vvm erbij :D

Verschil is wel iets te zien op heel UB (plak de foto's maar eens over elkaar), en voor 10 weken een mooi resultaat toch? Al had ik op de een of andere manier meer verschil verwacht voor dat aantal kg. Maar dit verschil x 5 op jaarbasis is een prima resultaat. Biceps zie ik niets raars in hoor, lekker massa bouwen en dan komt dat wel goed.

Waarschijnlijk omdat ik rond de 12-14 % schommel is het verschil minder zichtbaar en ik ben lang dus dan maakt een paar kilo niet een heel groot verschil.
Het is best irritant dat ik op de foto's niet over kan brengen hoeveel ik vooruit ben gegaan qua UB, maar het IRL wel duidelijk zie
en het indirect ook zo ervaar in het commentaar in de sportschool.
Ik denk dat als ik weer richting de 10% ga het verschil misschien beter te zien zal zijn.
Verwacht in elk geval meer van m'n tweede schema, dus idd na de jaarwisseling zoveel mogelijk massa bouwen.

Haha ik zei niet dat vreemd of lelijk was, vind het juist wat hebben. Vooral met met minimaal 5kg vvm erbij :D

Haha geeft niet ook als je het wel zo bedoelde.
Zou mooi zijn als ik 5 KG VVM bij kon komen, maar weet niet of dat realistisch is als doel dit jaar.

Prima progressie voor 10weken bro

Toch echt wel goeie progressie man! Zeker je lats!

Waarschijnlijk omdat ik rond de 12-14 % schommel is het verschil minder zichtbaar en ik ben lang dus dan maakt een paar kilo niet een heel groot verschil.
Het is best irritant dat ik op de foto's niet over kan brengen hoeveel ik vooruit ben gegaan qua UB, maar het IRL wel duidelijk zie
en het indirect ook zo ervaar in het commentaar in de sportschool.
Ik denk dat als ik weer richting de 10% ga het verschil misschien beter te zien zal zijn.
Verwacht in elk geval meer van m'n tweede schema, dus idd na de jaarwisseling zoveel mogelijk massa bouwen.

Dat is natuurlijk ook zo, 10 kg op iemand van 170 cm is een immens verschil, 10 kg op iemand van 190 is een veel kleiner verschil. En he, het is belangrijker dat mensen het IRL zien dan je internetzbuddies he ;) Zoals ik al zei, maak 5 keer progressie zoals in deze 10 weken in een heel jaar en leg dan eens de foto's naast elkaar, denk lange termijn.

Eeh Vortexx, je bent al begonnen met cutten?

Prima progressie voor 10weken bro

Toch echt wel goeie progressie man! Zeker je lats!

Thanx broski's :)

Eeh Vortexx, je bent al begonnen met cutten?

Heb afgelopen week 3x fullbody gedaan + 30 min. interval cardio en qua voeding heb ik rond de 2500 cal. gegeten.
Vanochtend op de weegschaal 88,5 KG (-2,0 KG)
Heb gisteravond na de training wel m'n post-workout meal verdubbeld als een soort mini-refeed.
Moest wel lachen hoeveel droger ik na één week al weer sta, dus misschien dat ik aan 2 weken UD 2.0 wel genoeg heb.

Aankomende week verlaag ik de carbs naar 150 gram en compenseer ik iets met eiwitten om rond de 2250 cal. uit te komen.
Daardoor hoef ik ook niet heel extreem carbs te laden op donderdagavond/vrijdag (700-750 gram carbs)
Zal trainingen en voortgang volgende week weer oppakken.

Gisteravond m'n eerste depletion training:

6x15x35 incline bench press
6x15x40 seated cable rows
6x15x40 seated military press (smith)
6x15x40 squat
4x15x08 dumbbell curls
4x15x12 2-h tricep extension
4x15x30 lying leg curl

30 min. interval (1:30 10 km/u & 2:00 6 km/u)

Niet alle reps gehaald per set, maar voldoende om de boel leeg te trekken.

ma-woe

4 stuks eieren (2x met dooier)
50 gram volkoren bloem
30 gram whey

250 gram tilapia
50 gram pasta
150 gram broccoli of gemengde groenten

30 gram caseïne
30 gram amandelen

200 gram kipfilet
100 gram rijst
70 gram ananas

30 gram caseïne

Had enkele maanden ook een depletion training gedaan, maar dat is nog best zwaar? Jij had nooit last van misselijkheid?

Had enkele maanden ook een depletion training gedaan, maar dat is nog best zwaar? Jij had nooit last van misselijkheid?

Wel toen ik in juli op 1500 cal. zat, maar nu op 2000 cal. ging het nog redelijk vlotjes.
Bij de meeste oefeningen begint het wel op een gegeven moment pijnlijk te branden.
Vanavond zal alles wel zwaarder worden, maar dat is nog ff afwachten.

December is trouwens wel de maand om te cutten: pepernoten, chocoladeletters, kerstdinner, kerstbrunch, oliebollen etc..... :roflol:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven