- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice man, ga je de pics oploaden? Hoe lang ga je cutten? VD 3.0![]()
Aparte bicep kop heb je ! Niet merkwaardig veel gegroeid op lb. Armen waaronder biceps en lats zijn idd wat groter geworden. Posing komt wel met de tijd. Had je nog back pics geschoten?

Want bij je back contest pics had je destijds wel goeie vergelijking. Haha, nee ik bedoel de vorm van je bicep zie je niet vaak langskomen. Maar is voornamelijk genetisch enige wat je kan doen is massa erop plakken, maar de piek blijft zover ik weet ongewijzigd.

De enigste rugfoto die er gemaakt is was met de contest, dus dat is ook meteen mijn enigste vergelijkings materiaal voor aankomend zomer.
Genetisch zit ik toch al belabberd in elkaar, dus die biceps kunnen er ook nog wel bij![]()

Verschil is wel iets te zien op heel UB (plak de foto's maar eens over elkaar), en voor 10 weken een mooi resultaat toch? Al had ik op de een of andere manier meer verschil verwacht voor dat aantal kg. Maar dit verschil x 5 op jaarbasis is een prima resultaat. Biceps zie ik niets raars in hoor, lekker massa bouwen en dan komt dat wel goed.
Haha ik zei niet dat vreemd of lelijk was, vind het juist wat hebben. Vooral met met minimaal 5kg vvm erbij![]()
Waarschijnlijk omdat ik rond de 12-14 % schommel is het verschil minder zichtbaar en ik ben lang dus dan maakt een paar kilo niet een heel groot verschil.
Het is best irritant dat ik op de foto's niet over kan brengen hoeveel ik vooruit ben gegaan qua UB, maar het IRL wel duidelijk zie
en het indirect ook zo ervaar in het commentaar in de sportschool.
Ik denk dat als ik weer richting de 10% ga het verschil misschien beter te zien zal zijn.
Verwacht in elk geval meer van m'n tweede schema, dus idd na de jaarwisseling zoveel mogelijk massa bouwen.
Zoals ik al zei, maak 5 keer progressie zoals in deze 10 weken in een heel jaar en leg dan eens de foto's naast elkaar, denk lange termijn.
Had enkele maanden ook een depletion training gedaan, maar dat is nog best zwaar? Jij had nooit last van misselijkheid?