Fitness Seller

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aaaaa balen man. Ik pas xl jassen gelukkig nog wel. Ben wel al mijn boxershorts uit gegroeid agrh. pic van jas? :D

Mooie training trouwens! Halve gram cafeine plus nog een pre workout? veel man! 250 mg is bij mij al de grens, dan wordt ik iets misselijk enzo.

Dikke trainingen en je barst nog uit je kleren ook Hulkie.:)

The hulk

• Topic Starter Topic Starter
Aaaaa balen man. Ik pas xl jassen gelukkig nog wel. Ben wel al mijn boxershorts uit gegroeid agrh. pic van jas? :D

Mooie training trouwens! Halve gram cafeine plus nog een pre workout? veel man! 250 mg is bij mij al de grens, dan wordt ik iets misselijk enzo.

rn-1548_0.jpg

pom-0175_0.jpg

Heb gelukkig geen last met 500 miligram, maar heb wel van het zomer een keer 1000 miligram in tweeen genomen en toen werd ik wel heel onrustig.
Purple wraath is niet echt een booster zoals napalm of Jack3d, maar geeft wel net dat beetje waardoor je energiepeil redelijk constant blijft tijdens een training.

Dikke trainingen en je barst nog uit je kleren ook Hulkie.:)

Haha dat valt nog wel mee, hoef nog geen nieuwe kleding te kopen omdat ik deze niet meer pas :D

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 21:38 ----------

Fase IV - week I

Benen, Biceps, Triceps & Kuiten

walking lunges

8x16
8x16
8x16
8x16

leg extensions

8x85
8x85
8x85
8x85

lying leg curls

8x35
8x35
8x35
8x35

barbell curls

8x40
8x40
8x40

dips

8xBw
8xBw
7xBw

incline db curls

8x14
8x14
8x14

EZ-barbell skull crushers

8x30
8x30
8x30

standing calf raises (smith)

15x90
15x90
15x90

note

Heb de oefening voor de hamstrings opzettelijk licht gedaan, omdat ik nog redelijk veel spierpijn had en deze dus meer voor de doorbloeding heb gedaan.
Na de benen werd het weer eens ****ing druk, dus i.p.v. preacher gewone barbell curls gedaan en i.p.v. CGBP heb ik dips gedaan.
Alle leg presses waren bezet, dus maar één oefening gedaan voor de kuiten.

Laatst bewerkt:
Hoppa elke dag nog top training neer gezet deze week baas! Hoest met voeding en bw? Gaat goed? Junk je nog wel is wat erbij? Of alles clean?

Hoppa elke dag nog top training neer gezet deze week baas! Hoest met voeding en bw? Gaat goed? Junk je nog wel is wat erbij? Of alles clean?

Het bevalt me zeker dat ik maar twee/drie oefeningen per spiergroep hoef te doen, waardoor ik gemakkelijker kan tillen dan de vorige weken.
Alleen zes keer achter elkaar trainen is toch iets te veel van het goede, maar ik mag zeker niet klagen.

Voeding blijft gewoon clean door de weeks, alleen deze twee weken heb ik het avondeten wat aangepast om overall niet te veel binnen te krijgen.
Normaal zou ik drie lagere dagen hebben, maar met de trainingen van deze twee weken erbij houd ik maar één lage dag over (zondag)

In het weekend "junk" ik wel wat door zondags m'n pannenkoeken te vervangen door 2 stuks volkoren pistoletjes met 20+ smeerkaas en bijvoorbeeld 's middags een blik tomatensoep met tonijn en ananas en zaterdagavond standaard pizza van dr. oetker of een quiche.

Oja wasabi-nootjes vind ik ook lekker in het weekend als alternatief voor de amandelen door de weeks.
En niet te vergeten de popcorn van de appie (nice macro's)
Heb vorig weekend een "light" chips van het merk perfect gekocht (4 cheeses & red onion) met redelijke macro's, maar daar neem ik bijvoorbeeld dan 75 gram van (redelijke soepkom)
Ik eet dit natuurlijk niet allemaal tegelijk in het weekend, maar wissel sommige van deze producten af per week.

Wat jij junken noemt is mijn cleane voedsel :D

Mooie training! Lijkt het maar zo of gaan dit soort workouts je makkelijk af? (Gezien constant gewicht en constant aantal reps)

Wat jij junken noemt is mijn cleane voedsel :D

Mooie training! Lijkt het maar zo of gaan dit soort workouts je makkelijk af? (Gezien constant gewicht en constant aantal reps)

Haha jij kan het waarschijnlijk makkelijk hebben, maar ik wordt behoorlijk opgeblazen van veel brood en ik houd ook sneller vocht vast als ik bewerkt voedsel eet.

Het scheelt dat ik nu maar max. 2/3 oefeningen voor een spiergroep doe per work-out i.p.v. 4/5 en ik dus niet rekening hoef te houden met verzuring.
Omdat ik vanaf het begin van dit schema constant rekening moest houden met rep targets, dreigt dit nu een soort automatisme te worden in m'n workouts.
Dus raak ik in m'n laatste sets pas tegen fail, maar het voordeel is wel dat ik gecontroleerder/stricter train en dus meer kan letten
op contractie/mind-muscle/stretch in plaats van zo veel mogelijk gewicht te pakken.
En ik gebruik ook meer rust tussen door (1-2 min.) waardoor ik constanter in reps kan blijven gedurende de oefeningen.

Hoe merk je dat je vocht vasthoudt dan?

Mja, en wat maakt het uit als je vocht vast houdt? Vocht is geen vet? Los daarvan is cleaner altijd beter natuurlijk als dat kan!

Ik snap wat je bedoeld met je manier van trainen, hou je zo wel progressie?

Hoe merk je dat je vocht vasthoudt dan?

Zowel door behoorlijk toename in gewicht na het weekend (1-2 kilo) terwijl ik beduidend minder calorieen binnen krijg dan door de weeks.
Dit zakt dan weer geleidelijk gedurende de week, daarom weeg ik ook altijd op zaterdag ochtend omdat ik dan op het "droogst" ben.
En natuurlijk scheelt het ook dat er minder definitie overall te zien is als ik 's ochtends in de spiegel kijk (of stijgt m'n bf te veel) :bang:

Mja, en wat maakt het uit als je vocht vast houdt? Vocht is geen vet? Los daarvan is cleaner altijd beter natuurlijk als dat kan!

Ik snap wat je bedoeld met je manier van trainen, hou je zo wel progressie?

Dat is waar, daarom doe ik in het weekend ook minder clean eten.
Het is alleen voor mij wat makkelijker te beoordelen in hoeverre ik stijg in BF doordat ik eind van de week al dat eventuele overtollige vocht kwijt ben
om zaterdagochtend te bepalen hoe ik er ongeveer voor sta.

Met dit schema heb ik bij elke fase wel geprobeerd om zo dicht mogelijk bij mijn maximale prestatie te komen, maar of dat genoeg is zal moeten blijken.
Ik denk niet dat ik veel progressie maak qua kracht, maar daar was dit schema ook niet voor bedoeld.
Massa bouwen gaat wel lekker en dat is dit jaar eigenlijk mijn hoofddoel.

Snap ik! Gezien je voortgang in gewicht lijkt me dat dat wel goed zit ja ;)

Tot hoever wil je bulken? Waarneer komen er foto's?

Tot hoever wil je bulken? Waarneer komen er foto's?

Voor dit blok had ik ongeveer 90 KG in gedachten (ochtend gewicht) en dat zal ik ongeveer wel halen.
Dan kijk ik in hoeverre ik gestegen ben qua BF en kan ik kiezen hoe lang ik ga cutten (min. 1 week - max. 5 weken)

Ik ga in elk geval na volgende week wat afbouwen in calorieen om het verschil niet te groot te maken in één keer.
Daar heb ik dan twee weken voor om van 4000 naar onderhoud toe te gaan.
Ga namelijk weer UD 2.0 doen van Lyle Mcdonald, maar deze keer een iets gematigdere versie zowel in het depleten als in het laden.

Week 1, 5 & straks 10 maak ik foto's en na de eerste cut, om te kunnen beoordelen wat de resultaten zijn.
Dan zal ik deze ook hier neerzetten als het zover is.
Daarna ga ik begin januari starten met het tweede blok zoals omschreven in m'n openingspost.

Fase IV - week I

Borst, Rug, Schouders, Trapezius & Buik

reversed db press

10x18
10x18
10x18
10x18

BOR

8x65
8x65
8x65
8x65

decline bp press (smith)

8x75
8x75
8x75
8x75

reversed db fly's

10x8
10x8
10x8
10x8

cable crunches

15x59
15x59
15x59

pulldown supinated grip

8x69
8x69
8x69
8x69

hanging leg raises

8x
7x
6x

cable side raises

8x14
8x14
8x14
8x14

barbell shruggs behind back (smith)

10x70
10x70
10x70
10x70

note

Fuark, ik schrok van mezelf in de spiegel toen ik de zaal binnen kwam lopen (srs) (no pics people) :D
Had voor de verandering alleen en hempje aan i.p.v. van een t-shirt, maar de laatste keer dat ik dat had gedaan was aan het begin van dit schema.

Geloof me, er traint niks lekkerder dan tijdens een oefening je spieren te zien aanspannen en brute definitie te zien.
Ok ok het begint hier een beetje te stinken, but you get my point :cool:

Moest veel wisselen tussen spiergroepen omdat de boel bezet was, maar dat maakte vandaag niet uit :p
Moest ff wennen aan de bewegingsbaan van de shruggs, maar voor de rest ging alles top.

Morgenochtend de laatste training van de week, dus zondag pas wegen voor het resultaat van deze week.
Voordeel is dat ik morgen ook gewoon clean blijf eten om het ritme te houden, maar zondag ga ik wel lekker
aan de tomatensoep/popcorn/pistoletjes met smeerkaas nom nom nom.....

Hannah beetje geile op jezelf hè :) maar fijn dat goed gaat bro

Hannah beetje geile op jezelf hè :) maar fijn dat goed gaat bro

Haha moet kunnen toch ? denk dat de pre-workout booster (napalm) ook aandeel in de pomp had, maar dat maakt het niet minder leuk.
Vooral m'n schouders zijn er goed op vooruit gegaan, waardoor het nu eindelijk wat lijkt.
Gisteravond gaf me echt een flinke boost aan motivatie :)

Fase IV - week I

Benen, Biceps, Triceps & Kuiten

barbell curl

8x40
8x40
6x45

hammer curls

8x18
8x18
8x18

front squat ATG

8x60
8x60
8x60
8x60

leg press

8x180
8x180
8x180
8x180

tricep pushdown (supinated grip)

10x50
10x50
10x50

overhead cable tricep extensions

8x23
8x23
8x23

lying leg curls

8x45
8x45
8x45
8x45

seated calf raises

10x30
10x30
10x30
10x30

note

Squatcage was bezet, dus eerst maar biceps aangepakt en de laatste set nog gewicht erbij gedaan.
Front squats gingen lekker, moet alleen nog steeds goed opletten op de stand van m'n ellebogen.
Kwam tekort in tijd dus maar één oefening gedaan voor de kuiten.

Lekker uitgeslapen en ff op de weegschaal gestaan: 90,1 KG (+ 1,2 KG) :eek:
Dacht eigenlijk dat ik maar weinig aangekomen was, omdat ik gisteren minder had gedronken en toch 's nachts (2x) & voor het wegen nog een keer naar de wc moest.
In de spiegel zie ik er toch niet minder droog uit, dus heb ik het meetlint er maar eens bijgepakt.

Mijn middel bij aanvang van het eerste trainingsschema (17/9) was 88 cm en vanochtend was die 89 cm, dus niet echt schokkend.
Ik maak me er niet echt druk om, heb al eens eerder zo'n schommeling gehad maar dan kon ik het redelijk verklaren.
Vanmiddag nog het vaste rondje rennen en vanavond eten voorbereiden voor aankomende week.

Prima weging toch klasse maar 90kilo vraagt om pica's man

Prima weging toch klasse maar 90kilo vraagt om pica's man

Nog ff geduld hendrie ;)

Fase IV - Week I

Borst, Rug, Schouders Trapezius & Buik

BP

08x70
07x70
06x70
05x70

Incline db press

7x28
5x28
5x28
5x28

MP

7x40
7x40
7x40
6x40

Lateral raises (plates)

8x10
8x10
8x10
8x10

seated cable row

8x64
8x64
8x64
8x64

straight pulldowns

8x32
8x32
8x32
8x32

cable crunches

15x59
15x59
15x59

hanging leg raises

8x
7x
6x

db shruggs

10x40
10x40
10x40
10x40

note

Op sommige oefeningen krachtverlies en op andere verbeteringen.
De MP deze keer los gedaan i.p.v. in de smith.
Heb nu vier volle weken creatine gesuplementeerd en laatste vier weken (incl. deze week) alleen op trainingsdagen.
Na deze week ff een pauze inlasten en dan na het cutten weer beginnen (januari)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven