Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker bezig. Eet zelf dagelijks een chocoladeijsje.![]()

Tijdens het laden maakt het niet uit, zolang sucrose maar niet overgrote deel van je carbs inslaat. Ik herinner me dat ik in de zomer een flinke bak sorbetijs had weggelepeld samen met halve kilo appelmoes en rijst![]()
niet echt in verhouding zeg maar 
Nice chins en dips!
M.b.t. laden, nee ik was helemaal depleted vanwege PSMF. Dus ik had over anderhalve dag geladen met ongeveer 800-1000gr carbs. Ik begon eerst met simpele carbs, waaronder dus appelmoes (zit ook fructose in) en ijs, en daarna afbouwen door complexe voeding als rijst en havermout. Vanuit gaande van 1000gr carbs zat ik op meer dan halve kilo rijst. Had eigenlijk teveel geladen, de dag after laden zag ik er nog plat uit was toen doorgegaan, maar dat was weer teveel. Altijd mooi om daarmee te spelen, helaas was me bodyfat niet <6% zodat ik nog extremer de verschillen zag.

Hoeveel vetmassa ben je verloren? Lekkere planning voor vanavond, wat bedoel je met 1-H seated cable rows?

2% verliezen in 3 weken is niet slecht
Ahzo, ja bij cable rows werkt dat wel lekker ja, maar bij side raises merk je toch vanzelf welke kant minder sterk is? En het lijkt me juist dat je sneller een onbalans creëert bij side raises als je niet beide kanten tegelijk uitvoert omdat je dan sneller een verschil in snelheid of vorm krijgt.
het was tevens ook goed om ff te resetten qua voeding i.p.v. aan één stuk door een zelfde patroon aan te houden.
weer er vol tegen aan te gaan.Jaa oke, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijkIk merk qua kracht niet veel verschil meer eigenlijk, alleen nog maar bij side bends omdat ik tassen altijd rechts draag
![]()
Aaah vandaar dat weekje rust, je gaat lekker naar euro disney! Leuk man, met vriendin/vrouw/familie?