MuscleMeat

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
6x15x08 lateral raises
6x15x40 latt pulldown (50/50 breed/smal)
6x15x16 dumbbell bench press (50/50 flat/incline)
4x15x50 romanian deadlift
6x15x140 leg press
4x15x20 barbell curl
4x15x36 cable pushdown

35 min. interval (1:30 10 km/u & 2:00 6 km/u)

Volume baas

Thanx bro :)

Vanavond getraind:

bench press (smith)

1x10x70
1x10x80
1x10x70

incline db fly's

3x12x16

chin-ups

2x10xBW

barbell row

3x12x40

seated db press

1x12x14
2x10x14

leg press

3x15x155

leg extension

3x10x70

cable tricep extension

3x10x27

peacher curl

3x10x30

db front raises

3x8x12

lying leg curl

4x10x35

leg raises (roman chair)

2x20xBW

note

Na de training begonnen met laden van dextrose (40 gram) + whey shake (25 gram)
Daarna 200 gram sorbetijs en als laatste drie volkoren pistoletjes met slankie smeerkaas (20+)
Net klaar met de voeding voor morgen (4x rijst/kip/ananas/rozijnen & pannenkoeken)
In totaal zo'n 700 gram koolhydraten om eens te kijken hoe dat uitpakt.

Lekker geniet van al dat eten

Sorbetijs met dit weer mm :D

Lekker geniet van al dat eten

Alles is lekker als je vier dagen op low carb hebt gezeten en vooral met dit weer is het moeilijker vol te houden dan ik dacht.
En sorbetijs bevat bijna dezelfde macro's als pure dextrose.
Ga zo de laatste training doen van het schema.
Volgende week ga ik trouwens voor een 2-split met iets lagere reps om te kijken of mijn lichaam daar anders op gaat reageren dan de twee fullbody dagen.

Lekker bezig. Eet zelf dagelijks een chocoladeijsje.:)

Tijdens het laden maakt het niet uit, zolang sucrose maar niet overgrote deel van je carbs inslaat. Ik herinner me dat ik in de zomer een flinke bak sorbetijs had weggelepeld samen met halve kilo appelmoes en rijst :roflol:

Lekker bezig. Eet zelf dagelijks een chocoladeijsje.:)

Haha precies het maakt mij eigenlijk ook niet uit welk jaargetijde het is, een ijsje is altijd goed. Al ga ik wel een paar keer per speciaal naar Hoorn voor het beste ijs. ;)

Tijdens het laden maakt het niet uit, zolang sucrose maar niet overgrote deel van je carbs inslaat. Ik herinner me dat ik in de zomer een flinke bak sorbetijs had weggelepeld samen met halve kilo appelmoes en rijst :roflol:

:roflol: niet echt in verhouding zeg maar ;)
Had je toen niet een uber sugar rush daarna, want dat had ik donderdagavond wel last van waardoor ik wel weer flink bezig ben geweest met het huishouden.:D

Training na ontbijt (2 pistoletjes + smeerkaas & wheyshake)

Incline db press

3x6x26

Military press

3x6x40

Squat

3x6x90

Deadlift

3x6x125

Dips

4x6xBW+10KG

Pull-ups/Chin-up

1x6xBW+10KG (P)
1x6xBW+10KG (C)
1x6xBW (P)

Cable fly's

3x8x27

Cable side raises

3x8x14

Front squat

3x6x60

Hammer curls

3x6x20

Nice chins en dips!

M.b.t. laden, nee ik was helemaal depleted vanwege PSMF. Dus ik had over anderhalve dag geladen met ongeveer 800-1000gr carbs. Ik begon eerst met simpele carbs, waaronder dus appelmoes (zit ook fructose in) en ijs, en daarna afbouwen door complexe voeding als rijst en havermout. Vanuit gaande van 1000gr carbs zat ik op meer dan halve kilo rijst. Had eigenlijk teveel geladen, de dag after laden zag ik er nog plat uit was toen doorgegaan, maar dat was weer teveel. Altijd mooi om daarmee te spelen, helaas was me bodyfat niet <6% zodat ik nog extremer de verschillen zag.

Lekkere dips en chinups man!

Nice chins en dips!

M.b.t. laden, nee ik was helemaal depleted vanwege PSMF. Dus ik had over anderhalve dag geladen met ongeveer 800-1000gr carbs. Ik begon eerst met simpele carbs, waaronder dus appelmoes (zit ook fructose in) en ijs, en daarna afbouwen door complexe voeding als rijst en havermout. Vanuit gaande van 1000gr carbs zat ik op meer dan halve kilo rijst. Had eigenlijk teveel geladen, de dag after laden zag ik er nog plat uit was toen doorgegaan, maar dat was weer teveel. Altijd mooi om daarmee te spelen, helaas was me bodyfat niet <6% zodat ik nog extremer de verschillen zag.

Thanx bro, wat je met het laden hebt ervaren overkwam mij dus ook bij de contest van afgelopen jaar.
Vandaar dat ik nu liever iets lager inzet qua carbs bij het laden.
Idd had ik ook het idee dat als je eenmaal rond de 8% raakt de overgangen van depleten en laden veel meer verschil geeft dan nu het geval was.

Lekkere dips en chinups man!

Thanx man, was de eerste keer weighted pull-ups/chin-ups en het viel me niet tegen.
Dips heb ik ook al eens met max. 20 KG gedaan, maar dat is al weer een jaartje terug ongeveer.

Gisteravond borst, triceps, schouders & kuiten gedaan + cardio
Vanavond quads, hamstrings, rug & biceps zonder cardio
Eventueel woensdag/donderdag nog wat cardio.

Ben na twee weken klaar met UD2.0
Heb een aangepaste versie gedaan (meer carbs tijdens depletion & minder carbs laden) waardoor m'n VP wat minder snel is gezakt, maar ik wel m'n massa kon behouden.

Laatste twee weken draai ik nog een 4-split i.c.m. carbcyclen.
Daarna 1e week van 2013 totale rust en daarna beginnen met m'n tweede blok (P.H.A.T. schema)
Ik hoop dat vooral m'n benen hier van gaan profiteren, maar dat ik ook nog meer wijdte kan creeeren in m'n UB
Vanavond de Rug & Biceps op het menu :fire:

BOR, DL, Chin-ups, Pulldowns & 1-H seated cable rows
Concentration curls, Cable curls & Incline seated curls

Hoeveel vetmassa ben je verloren? Lekkere planning voor vanavond, wat bedoel je met 1-H seated cable rows?

Hoeveel vetmassa ben je verloren? Lekkere planning voor vanavond, wat bedoel je met 1-H seated cable rows?

Niet veel, misschien dat ik 3 weken geleden tegen de 13,5-14% aan zat en nu meer tegen de 12-12,5% zit (visueel gezien)
Qua gewicht ben ik niet veel gezakt, want 24 nov. woog ik 90,5 KG en tijdens de laatste depletion ben ik op een donderdagochtend
ook wel 87,5 KG geweest, maar vanochtend woog ik al weer 89,9 KG
Mijn voorwaarde tijdens deze korte cut was dat ik geen massa wou verliezen en dat is wel gelukt.

1-H is one handed, dus per kant met zo'n handvat waar je ook bijvoorbeeld cable fly's mee kan doen.
Ik wil dat met meer oefeningen/spiergroepen gaan doen om scheefgroei bij te stellen of te voorkomen.
Ik doe het nu ook al met m'n schouders (cable side raises) en merk dan dat rechts zwaarder/eerder verzuurd dan links.

2% verliezen in 3 weken is niet slecht :D

Ahzo, ja bij cable rows werkt dat wel lekker ja, maar bij side raises merk je toch vanzelf welke kant minder sterk is? En het lijkt me juist dat je sneller een onbalans creëert bij side raises als je niet beide kanten tegelijk uitvoert omdat je dan sneller een verschil in snelheid of vorm krijgt.

2% verliezen in 3 weken is niet slecht :D

Ahzo, ja bij cable rows werkt dat wel lekker ja, maar bij side raises merk je toch vanzelf welke kant minder sterk is? En het lijkt me juist dat je sneller een onbalans creëert bij side raises als je niet beide kanten tegelijk uitvoert omdat je dan sneller een verschil in snelheid of vorm krijgt.

1 à 2 procent ;) het was tevens ook goed om ff te resetten qua voeding i.p.v. aan één stuk door een zelfde patroon aan te houden.
Heb nu weer de drive om na de kerst en oud & nieuw (en een weekje euro-disney) :D weer er vol tegen aan te gaan.

Bij side raises met 2 dumbbells kan ik dat idd ook merken, maar is de zwakke kant (minder ontwikkeld) meestal minder correct qua vorm en dus minder getraind.
Nu kan ik me per kant meer focussen, waarbij ik aan beide kanten dezelfde gewichten hanteer, maar beter kan focussen op betere vorm aan de linkerkant
door idd een lagere snelheid qua herhaling.

Jaa oke, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk:P Ik merk qua kracht niet veel verschil meer eigenlijk, alleen nog maar bij side bends omdat ik tassen altijd rechts draag :roflol:

Aaah vandaar dat weekje rust, je gaat lekker naar euro disney! Leuk man, met vriendin/vrouw/familie?

Klasse progressie zo te zien hoor

Jaa oke, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk:P Ik merk qua kracht niet veel verschil meer eigenlijk, alleen nog maar bij side bends omdat ik tassen altijd rechts draag :roflol:

Aaah vandaar dat weekje rust, je gaat lekker naar euro disney! Leuk man, met vriendin/vrouw/familie?

Met de familie, maar meer als de oppas (7 nichtjes & neefjes) en ik ben tevens de fotograaf :D

Klasse progressie zo te zien hoor

Ff een stapje terug gedaan en in het nieuwe jaar volle gas vooruit :)

BOR

12x50
10x60
08x65

DL

12x80
10x100
08x120

Chin-ups

8xBW
8xBW
6xBW

Pulldowns

12x45 (breed)
10x55 (breed)
12x55 (small)
10x65 (small)

1-H seated cable rows

12x35
12x35
12x35

Concentration curls

12x10
12x10
12x10

Cable curls

12x40
12x40
12x40

Incline seated curls

12x12
10x12
08x12

Vanavond Benen & Buik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven