Fitness Seller

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie complete training

Nice training bro. DL en BOR op een dag, geen last van oderrug?

Sterke BOR & DL! :)

• Topic Starter Topic Starter

Nice training bro. DL en BOR op een dag, geen last van oderrug?

Thanks guys, was weer een tijdje geleden dat ik 4-split gedraaid heb op deze manier dus niet te zwaar gepakt.
Geen last van m'n onderrug omdat ik niet heel zwaar heb getild en deze keer wel de goede volgorde aangehouden (BOR na DL gaat niet)

Dinsdag Benen & Buik:

FSQ

1x10x40
2x12x50
2x10x55

SLDL

2x12x60
2x10x70

Hanging leg raises

4x10xBW

Leg press

4x12x150

Lying leg curl

3x12x35

Leg extensions

4x12x65

Decline oblique crunches

2x10xBW

Vanavond Borst & Triceps

Incline db press

1x12x24
1x11x24 :mad:
1x09x24 :mad:
1x08x24 :mad:

Decline BP (smith)

4x10x70

Cable fly's

1x12x27 (hoog)
1x10x27 (hoog)
1x12x18 (parallel)
1x10x18 (parallel)

Decline pullover

4x12x26

Incline db fly's

4x10x16

skull crushers

4x12x20

2-H db tricep extensions

4x12x14

Cable pushdown

2x12x28 (onderhands)
2x12x36 (bovenhands)

Note
Kracht qua borst viel een beetje tegen, maar wel dikke pomp en spierpijn vandaag dus mag ik niet klagen :D
Morgenochtend nog ff Schouders & Kuiten en misschien nog wat abs.
Ik hoop volgende week ongeveer een zelfde schema te kunnen draaien op de dagen dat m'n sportschool open is.
En voor alle volgers en lurkers, prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar met veel PR's & VPR's :)

sb202.jpg

Beste wensen

thnx guys, dat het maar een mooi sportief jaar mag worden voor ons allemaal.

UPDATE

Gisteravond terugekomen van drie dagen slenteren en wachten in lange rijen (wachttijden van 45-90 min.)
maar overall blijft het toch een aparte sfeer die daar hangt (euro-disney).
Qua voeding was het één groot drama ondanks dat ik nog eigen gemaakte havermoutkoek en rijstewafels had meegenomen.
Ben met m'n BF weer terug op het niveau van het einde van m'n schema, maar gewicht is gezakt naar 87,9 KG.
Ik denk dat dit in de aankomende weken zich wel weer hersteld als ik aan m'n nieuwe schema begin, maar leuk is anders.

Voeding wordt weer hetzelfde als laatste deel van m'n vorige blok (4000 cal.)
Hoop na dit blok rond de 92-93 KG te wegen met natuurlijk zo weinig mogelijk toename qua BF.
En ik wil zeker een paar PR/VPR 's pakken met dit schema, maar dat moet zeker goed komen.
Heb ook een notitieboekje gekocht om alles op schrift te noteren en een nieuwe playlist op m'n mp3
om nog meer motivatie te krijgen.

Aha, er is leven!
Welcome back, hoop dat je toch hebt genoten van Euro-Disney ondanks bad foodz.
Je bent in no-time weer op je oude niveau, heb zelf ook ondervonden hoe snel je iets kan veranderen als je maar echt wilt. :)
Succes!

Aha, er is leven!
Welcome back, hoop dat je toch hebt genoten van Euro-Disney ondanks bad foodz.
Je bent in no-time weer op je oude niveau, heb zelf ook ondervonden hoe snel je iets kan veranderen als je maar echt wilt. :)
Succes!

Haha ben er helemaal klaar voor, heb zeker genoten.
Ben alle logjes weer aan het doorspitten, maar red vanavond nog niet om alles te doen.
Dus morgen maar eens kijken wat jij afgelopen weken gedaan hebt qua training/voeding ;)

Haha ben er helemaal klaar voor, heb zeker genoten.
Ben alle logjes weer aan het doorspitten, maar red vanavond nog niet om alles te doen.
Dus morgen maar eens kijken wat jij afgelopen weken gedaan hebt qua training/voeding ;)

Niet veel.
Cliffs:
- tijd voor aan te modderen is voorbij
- wil een lichte bulk/recomp doen
- nu depletion week
- binnenkort CBL/Biorythm
- schema met een primaire oefening (5x5) aangevuld met supplementaire oefeningen :)

EuroDisney is zeker leuk, en al helemaal leuk als je thuiskomt en je kunt weer lekker aan de bak met trainen :)

EuroDisney is zeker leuk, en al helemaal leuk als je thuiskomt en je kunt weer lekker aan de bak met trainen :)

Haha zal eerlijk zijn, ik was ook vaak in gedachten bezig met m'n nieuwe schema als we weer lang in de rij moesten wachten. :D

Day 1 UB Power

Pull-ups (breed/bovenhands)

10xBW
10xBW

Chin-ups (smal/onderhands)

8xBW
7xBW

Dips

10xBW
10xBW

BOR

5x60
5x60
5x60

Incline db press

8x26
8x26
6x26

Skull crushers

10x20
10x20
10x20

MP

8x40
8x40
6x40

Cambered curl

10x20
10x20
10x20

Note

Ik moest helaas improviseren i.v.m. de januari drukte, dus BOR pas later kunnen doen en wou eigenlijk beginnen met 3x5x28 op de IDP
maar die was bezet dus een wat hogere reprange aangehouden met de 26 KG dumbbells.
Voor de schouders had ik eigenlijk een seated schoulder db press moeten doen maar had niks om op te zitten dus daar maar een MP van gemaakt.
Denk trouwens dat de 2x10xBW Pull-ups een VPR is, dus die is alvast binnen :)

Puuuuf januari drukte ja allemaal die maandje trainen klasse workout

Lekkere training man!

Januari drukte is herkenbaar. Geen nood, binnen een x aantal weken is dat voorbij, dan geven de mensen hun goede voornemens al op. Congrats met je VPR! :)

Puuuuf januari drukte ja allemaal die maandje trainen klasse workout

Thanx bro, idd eendagsvliegen met goede voornemens.

Thanx man :)

Januari drukte is herkenbaar. Geen nood, binnen een x aantal weken is dat voorbij, dan geven de mensen hun goede voornemens al op. Congrats met je VPR! :)

Hehe was dat maar zo, maar bij ons is het standaard druk en duur dus ga tussen jan-mei eens een paar keer trainen bij een andere sportschool
om te kijken of dat qua drukte beter gaat en omdat het me 180 euro's scheelt per jaar.

Day 2 LB Power

SQ

5x90
5x90
5x90

Hack SQ (smith)

10x70
10x70

Leg extensions

10x80
10x80

SLDL

8x70
8x70
8x70

Lying leg curls

10x40
10x40

Seated calf raises

10x30
10x30
10x30

Standing calf raises (smith)

10x70
10x70

Hanging leg raises (extra)

10xBW
10xBW
10xBW

Note

De SQ was ff aftasten omdat ik op lage reps de laatste tijd rond de 100 KG doe met belt, maar men kracht op de SQ kan
na rust ook behoorlijk inzakken (ervaring van vorig jaar) dus vandaag zonder belt 90 KG geprobeerd (na de nodige opwarm setjes)
Het ging niet makkelijk, maar 3x5 net onder parallel ging goed onder omstandigheden.
Nu aan de kip + rijst (250 gram) en straks nog een halve bak kwark + noten.

Strong training. Voer je bij squat de reps langzaam uit?

Strong training. Voer je bij squat de reps langzaam uit?

Thanx :)

Deze keer heb ik express tussen de reps (sec. 2-3) wat langzamer aan gedaan en de uitvoering met deze gewichten doe
ik altijd langzamer naar beneden en gaan automatisch langzaam (vanuit de zithouding) omhoog.
Met belt durf ik wat makkelijker sneller te dalen omdat deze mij belemmerd om ver onder parallel te gaan, maar dan geldt ook weer
dat omhoog komen moeilijker wordt naarmate de reps toenemen.
Wat ik vandaag wel merkte is dat waneer ik meer focus op gevoel i.p.v. de focus op de spiegel, ik rechter naar beneden kan zakken
en minder snel naar voren neig met het omhoog komen.

Zoo klasse sq goeie training

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven