AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ooh lekkere SQ!! Nice man!

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt een smakelijk aanbod van muscle damage op het programma staan in ieder geval :D have fun brah :eyebrow:

Je hebt een smakelijk aanbod van muscle damage op het programma staan in ieder geval :D have fun brah :eyebrow:

Haha idd hoop dat mijn lichaam zich qua herstel gaat aanpassen aan het schema.
Heb december voor de rest financieel rustig aan gedaan, dus heb van de week een shitload aan sups kunnen bestellen om optimaal te kunnen profiteren van dit schema.
Come at me epic muscle gains :fire:

Wat heb je allemaal besteld dan?

Wat heb je allemaal besteld dan?

Ben wezen shoppen bij B & F

- NR. 1
- Strong
- Maxy Waize Starch
- Samples Isolaat Perfection (pot is bijna op en wil eens wat anders proberen dan banaan)

Wou toch wat meer profijt halen uit de tijd rond m'n training, dus heb ik m'n voedingsschema iets aangepast en werk ik vooral met deze supplementen rond m'n training.
Had tijdens de trainingen vaak last van de chocomel of de rijstewafels, dus hoop met MWS daar minder last van te hebben en het neemt beter op en is niet duur (5 KG = 17,50)
Dus ziet m'n voedingsschema er nu zo uit:

8:00

100 gram bloem
2 hele eieren
2 eiwitten
5 gram kaneel
10 gram zoetstof
1 eetlepel olijfolie

12:00

150 gram pasta
1 blik tonijn
1 blik ananas
yoghurt dressing
honing
pijnboompitten

16:30

30 gram Isolaat perfection
40 gram WMS

17:00

1 dosering strong (power dagen)
1 dosering NR. 1 (hypotrophy dagen)

18:30

30 gram Isolaat perfection
40 gram WMS
5 gram creatine

19:00

175 gram kipfilet
250 gram rijst
1/2 blik ananas

21:00

250 gram kwark
35 gram amandelen

Ik gebruikte voorheen ook waxy maize na de training, maar nu doe ik 100gr gemalen havermout met whey. Ooit geprobeerd? Eet je trouwens veel pijnboompitten?

Ik gebruikte voorheen ook waxy maize na de training, maar nu doe ik 100gr gemalen havermout met whey. Ooit geprobeerd? Eet je trouwens veel pijnboompitten?

Ben niet zo'n grote fan van brinta/havermout en gebruik WMS ook alleen om glycogeen aan te vullen, daarna maak ik meteen m'n avondeten (30 min. later) dus vandaar.
Ik gebruik havermout de laatste tijd wel om repen/koek van te maken. :cool:
Pijnboompitten gebruik ik per serving misschien 10-15 gram (dure shit) meer om de smaak.

:roflol: Dan kan je na je training zeggen; ik ben maxy waize trainen!

Verder mooi voedselschema brah!

:clown: lol die houden we erin :D
Thanx, probeer het zo makkelijk/smakelijk mogelijk te houden voor mezelf.

Ik ben ook gestopt met na de training een shake van whey + brinta/havermout. Kreeg er een zwaar gevoel van, alsof het op mijn maag lag en niet kon verteren.
Nu gewoon Dextro, Isolaat, creatine + cafeïne.
Mirin' food btw, zeker de pannenkoeken (?) 's morgens :D

Lekker geshopt:)

Ik ben ook gestopt met na de training een shake van whey + brinta/havermout. Kreeg er een zwaar gevoel van, alsof het op mijn maag lag en niet kon verteren.
Nu gewoon Dextro, Isolaat, creatine + cafeïne.
Mirin' food btw, zeker de pannenkoeken (?) 's morgens :D

Daarom gebruik ik brinta/havermout liever bij het cutten (verzadigd gevoel) en je nieuwe post-workout is in principe niks mis mee.
Ik neem aan dat je de caffeine wel voor je training neemt of gebruik je deze meer als afterburner ?

Yes :)

Day 4 Back and Shoulders Hypertrophy

BOR

6x3x45 (explosief met 30 sec. rust)

Chin-ups

12xBW
8xBW
7xBW

Seated cable row

12x46
12x46
12x46

Db row

15x20
15x20

Close grip pulldown

20x41
20x46

Seated db press

12x12
12x12
12x12

Upright bb row

15x20
15x20

Side lateral raises

20x7
20x7
15x7

Note

Tussen elke set 60 sec. rust behalve bij de chin-ups, daar heb ik 90 sec. aangehouden.
De eerste oefening van een hyperthropy-dag is altijd de compound oefening waarmee je gewerkt hebt
tijdens je power dagen (3x5) , dus vandaag BOR, morgen SQ en zaterdag de IDP
Hier neem je dan 60-70% van die 5 RM en daar doe je explosief herhalingen mee met de nadruk op de concentrische beweging.

Buffe training klasse lekker volume

Daarom gebruik ik brinta/havermout liever bij het cutten (verzadigd gevoel) en je nieuwe post-workout is in principe niks mis mee.
Ik neem aan dat je de caffeine wel voor je training neemt of gebruik je deze meer als afterburner ?

Tussen elke set 60 sec. rust behalve bij de chin-ups, daar heb ik 90 sec. aangehouden.
De eerste oefening van een hyperthropy-dag is altijd de compound oefening waarmee je gewerkt hebt
tijdens je power dagen (3x5) , dus vandaag BOR, morgen SQ en zaterdag de IDP
Hier neem je dan 60-70% van die 5 RM en daar doe je explosief herhalingen mee met de nadruk op de concentrische beweging.

Okay, dan kan ik deze ongestoord blijven nemen.
Na, behalve afterburner effect wordt het bij CBL ook aangeraden om de insuline gevoeligheid harder aan te spreken, in combinatie met creatine, leucine en whey dan :)
Hevige training!

Okay, dan kan ik deze ongestoord blijven nemen.
Na, behalve afterburner effect wordt het bij CBL ook aangeraden om de insuline gevoeligheid harder aan te spreken, in combinatie met creatine, leucine en whey dan :)
Hevige training!

Thanx mate, het is een begin :o

FFFUUUUU.... ik ben m,n notitieboekje vergeten en nu ligt ie nog in de sportschool.

Dat wordt ff wachten tot maandag, heb m,n naam + adres er in staan dus of ik kan hem ophalen bij de balie
of ik hoop dat de vinder hem door de brievenbus gooit.
Zal morgen ff wegen en commentaar geven op de sups + schema.

Vanochtend op de weegschaal gestaan en was tevreden 88,6 KG (+ 0,7 KG)
Voeding deze week ging top en pre/post workout shakes bevallen ook goed.
M'n lichaam moet alleen nog wel weer wennen aan het aantal carbs i.c.m. de water-intake, want ik moet gemiddeld 2/3 per nacht er uit om te plassen.
Gisteren Strong (B&F) geprobeerd en dat beviel goed, had nog voldoende energie aan het einde van de training.
Heb alleen spierpijn in m'n quads/hamstrings maar dat zal komende weken wel sneller herstellen uit ervaring.
Het trainen volgens het P.H.A.T. principe bevalt me goed vanwege de diversiteit in reps en sets.

Laatst bewerkt:
UB Power

BOR

5x65
5x65
5x65

Pull-ups (breed/bovenhands)

10xBW
10xBW

Chin-ups (smal/onderhands)

7xBW
7xBW

Incline db press

6x28
6x28
6x28

Dips

10xBW
10xBW

MP

10x40
8x40
8x40

Skull crushers

10x22,5
8x22,5
8x22,5

Cambered curl

10x22,5
10x22,5
10x22,5

Dragon fly's (extra)

10x
10x
10x

Note

Had m'n notitieboekje + pen afgehaald bij de balie dus ik was superblij :)
Heb m'n BOR met een EZ-curl barbell gedaan (nuff said) :rolleyes: en hij voelde lichter aan als vorige week, ondanks dat er 5 KG meer aan zat.
Ga proberen om toch wat oefeningen tussen Pull-ups en Chin-ups te doen, want deze zakt behoorlijk in reps na de Pull-ups.
Was m'n belt vergeten voor de Pull-ups & Dips dus vandaar dezelfde sets/reps als vorige week :o
Geen tijd (of zin) :p om de trainingen van vrijdag/zaterdag te typen, maar die komen a.s. week ook weer aan bod dus no worry's :D

Mooie gewichten verzet

Is RPT niet wat voor je chins?

Thanx bro

Is RPT niet wat voor je chins?

Heb RPT ff opgezocht, maar in dit schema i.c.m. de pull-ups is dat helaas niet uitvoerbaar.
Wat eigenlijk mijn bedoeling is om iets te doen wat er een beetje op lijkt.
Ik wil eigenlijk het accent op de pull-ups leggen, dus die maak ik elke week zwaarder.
En dan doe ik nog twee "dropsets" op de chin-ups, waardoor ik hoop daar meer reps mee te kunnen en uiteindelijk ook gewicht toevoeg.

Je kan RPT ook alleen voor die oefening doen dus hang je 5kg onder je en doe je chins zo vaak je kan in reprange 6-8, daarna doe je op BW verder je sets (of niet). De week erop als je reprange hebt gehaald doe je weer 1-2,5kg erbij. Zou hiermee niet tot failure gaan en geen pullups erbij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven