Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je hebt een smakelijk aanbod van muscle damage op het programma staan in ieder gevalhave fun brah
![]()

Dan kan je na je training zeggen; ik ben maxy waize trainen!Ik gebruikte voorheen ook waxy maize na de training, maar nu doe ik 100gr gemalen havermout met whey. Ooit geprobeerd? Eet je trouwens veel pijnboompitten?

Dan kan je na je training zeggen; ik ben maxy waize trainen!
Verder mooi voedselschema brah!
lol die houden we erin 
Ik ben ook gestopt met na de training een shake van whey + brinta/havermout. Kreeg er een zwaar gevoel van, alsof het op mijn maag lag en niet kon verteren.
Nu gewoon Dextro, Isolaat, creatine + cafeïne.
Mirin' food btw, zeker de pannenkoeken (?) 's morgens![]()

Daarom gebruik ik brinta/havermout liever bij het cutten (verzadigd gevoel) en je nieuwe post-workout is in principe niks mis mee.
Ik neem aan dat je de caffeine wel voor je training neemt of gebruik je deze meer als afterburner ?
Tussen elke set 60 sec. rust behalve bij de chin-ups, daar heb ik 90 sec. aangehouden.
De eerste oefening van een hyperthropy-dag is altijd de compound oefening waarmee je gewerkt hebt
tijdens je power dagen (3x5) , dus vandaag BOR, morgen SQ en zaterdag de IDP
Hier neem je dan 60-70% van die 5 RM en daar doe je explosief herhalingen mee met de nadruk op de concentrische beweging.

Okay, dan kan ik deze ongestoord blijven nemen.
Na, behalve afterburner effect wordt het bij CBL ook aangeraden om de insuline gevoeligheid harder aan te spreken, in combinatie met creatine, leucine en whey dan
Hevige training!

en hij voelde lichter aan als vorige week, ondanks dat er 5 KG meer aan zat.
om de trainingen van vrijdag/zaterdag te typen, maar die komen a.s. week ook weer aan bod dus no worry's