AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoppa lekker bezig jonge mooie bw

• Topic Starter Topic Starter
Hoppa lekker bezig jonge mooie bw

Haha thnx man ;)

LB Power

SQ (belt)

5x102,5
5x102,5
5x102,5

Walking lunges

10x20
10x20

Leg extensions

10x93
10x93

SLDL

8x85
8x85
8x85

Lying leg curls

10x48
10x48

Seated calf raises

10x37,5
10x37,5
10x37,5

Standing calf raises (smith)

x
x
x

Note

De SQ was zwaar maar ging lekker, alle reps onder parallel :) 100% focus 0% bullshit (kai style)
Walking lunges like a horse en full contraction tijdens de SLDL :D
Smith was bezet en ik wou niet te lang blijven rondhangen, dus die overgeslagen voor deze keer.
Donderdag voor de tweede keer trainen bij dezelfde sportschool als zaterdag, dus ff afwachten hoe dat zal gaan.
Had vannacht slecht geslapen, dus straks ff een warm bad (lavendel) en dan vroeg op bed.

Peace out brothers :cool:

Inb4
2ym6n3m.jpg

Geniet van je bad & verdiende rust!

Inb4
2ym6n3m.jpg

Geniet van je bad & verdiende rust!

Lol thanx bro die foto is van 2009 ter voorbereiding op z'n 1e olympia, hij had toen zo zwaar gesquat dat er aders in zijn ogen waren geknapt.
Heb die hele docu via you-tube bekeken en vond dat toch best heftige shit.

Lol thanx bro die foto is van 2009 ter voorbereiding op z'n 1e olympia, hij had toen zo zwaar gesquat dat er aders in zijn ogen waren geknapt.
Heb die hele docu via you-tube bekeken en vond dat toch best heftige shit.

Idem. Powerfull squats are strong in this one.
Werd hij toen ook niet 'kwaad' op zichzelf etc. omdat hij niet goed genoeg kon trainen?

Idem. Powerfull squats are strong in this one.
Werd hij toen ook niet 'kwaad' op zichzelf etc. omdat hij niet goed genoeg kon trainen?

Hij was al 7 weken van te voren naar Las Vegas gekomen om in alle beslotenheid zich voor te bereiden in een achteraf appartementje.
Volgens mij was het tijdens een benen training (SLDL) dat hij er ff door heen zat, wat wel begrijpelijk is als je 24/7 niets anders doet als trainen/cardio/eten/slapen/luisteren naar motivational speech crap en je constant honger hebt en je lichamelijk/geestelijk het uiterste geeft.

Na de olympia ga hij aan dat ie tijdens de bekendmaking van de plaatsing niet kon bevatten dat hij niet gewonnen had, omdat hij in zijn beleving harder
en intensiever bezig geweest met z'n voorbereiding dan alle anderen die nog hoger eindigden dan hij.
Hij wou het meer dan de andere deelnemers, maar dat werdt niet beloont met de overwinning en dat stak hem persoonlijk denk ik het meest.

Ondanks dat ik nu m'n derde jaar bezig ben met BB had ik eigenlijk nooit bovenmatige intresse in de grote namen in BB gehad zoals Arnold/Jay Cutler/
Ronnie Coleman/Phil Heath etc. maar op één of andere manier is Kai anders dan al die andere.
Hij kan zo specifiek uitleg geven over de werking van spieren/oefeningen en hij voelt zoveel meer authentiek (what you see is what you get)
dan andere pro's en dat spreekt mij enorm aan.

Nice log! Voorlopig eens volgen

Nette SQ man! Ook je extensions zijn niet misselijk! Krijg ik toch echt nooit gedaan :o

Nice log! Voorlopig eens volgen

Welcome bro, hoop dat je er wat aan hebt :p

Nette SQ man! Ook je extensions zijn niet misselijk! Krijg ik toch echt nooit gedaan :o

Het scheelt dat ik maar twee sets doe voor de powerdagen, dan focus je veel meer per set.
Maar het kan natuurlijk ook per merk fitness apparaat verschillen, dus misschien dat die van ons wel lichter aan voelt want ik heb ook wel eens full stack gedaan.

+1
Zo krijg ik ze ook niet gedaan :(

Haha jij hebt veel meer kracht dan mij bro, dus zoals ik boven al vermeldde kan het daar aan liggen.

Kom net terug van waarschijnlijk mijn toekomstige sportschool.
Het was gewoon heaven, het was heel rustig en de training ging als een sneltrein,
Had het gevoel dat ik nog maar een kwartier bezig was, maar het bleek dat ik al 45 min. bezig was geweest en ik moest nog maar twee oefeningen dus ook nog 3x15 reps leg raises in een roman chair gedaan.

Ik vroeg aan de enigste gozer die er was of het altijd zo rustig was, bleek ie alleen maar engels te kunnen en dat ie niet op vaste tijden/dagen trainde. :o
Dus ik ga maandag nog ff voor de laatste keer heen en als het dan nog zo rustig is ga ik een maand eerder beginnen (1 april) (no joke) in plaats van 1 mei.

Low body Hypertrophy

Walking db lunges

12x16
12x16
12x16

Leg press

15x164
15x164

Leg extensions

20x55
20x55
20x55

SLDL

12x65
12x65
12x65

Lying leg curl

15x35
15x35
15x35

Seated calf raises

15x30
15x30
15x30
15x30

Calf raises (leg press)

15x100
15x100
15x100

Note

Squatrek was bezet dus speedreps zaten er deze keer niet in.
****ing irritant als mensen express in de weg gaan staan als je walking db lunges aan het doen bent, maar met matrix moves toch m'n sets kunnen afmaken.
Vanochtend op de weegschaal geweest 91,4 KG (+ 1,4 KG) maar zag er nog wel redelijk droog uit (13-14%) , ook omdat ik gisteren minder water heb kunnen drinken dan normaal.
Ik haal in de ochtend m'n carbs iets naar beneden en misschien wat extra cardio, maar niet overdreven.
Zo de laatste training van de week armen & borst en dan maandag nog een keer trainen bij m'n "nieuwe" sportschool :)

Chest & Arms Hypertrophy

Incline db press

6x3x24 (explosief met 30 sec. rust)

Flat db press

12x22
12x22
12x22

Hammer strength chest press

15x60
15x60
12x60

Incline db fly's

20x16
15x16

Concentration curls

15x14
15x14

Spider curls

15x22,5
15x22,5

EZ-bar curls

12x32,5
12x32,5
12x32,5

Seated EZ-bar tricep extension

12x22,5
10x22,5
10x22,5

Cable pushdown (bovenhands)

15x41
15x41

Cable kickback

15x14

Incline db curl

12x12
12x12
12x12

Note

Nog een extra oefening gedaan voor de biceps, omdat ze nog niet helemaal vol zaten.
Daar in tegen waren m'n triceps wel helemaal verzuurd en moest ik stoppen na 1 setje cable kickback omdat de burn te pijnlijk werd.

Laatst bewerkt:
Gisteren weer getraind bij de andere sportschool.
Het was wel druk, maar kon gewoon alle oefeningen in de volgorde doen zoals ik wou.
Alleen de BOR hoger gepakt (3x5x77,5 KG) en de rest gelijk gehouden als vorige week.
Ben toe aan een deload, dus volgende week light weights en te compensatie wat meer cardio.
Daarnaast ga ik ook m'n schema wat aanpassen in oefeningen en repranges, om het verschil in power & hypertrophy dagen nog groter te maken.

Stevige trainingen! Erg rot als je triceps/biceps meteen verzuren, ik kan er van meespreken.
Hoe komt het dat je merkt dat je toe bent aan een deload?
En laatste vraagje (wat een overrompeling hierzo) ben je over het algemeen al tevreden met je progressie met dit schema? :)

Stevige trainingen! Erg rot als je triceps/biceps meteen verzuren, ik kan er van meespreken.
Hoe komt het dat je merkt dat je toe bent aan een deload?
En laatste vraagje (wat een overrompeling hierzo) ben je over het algemeen al tevreden met je progressie met dit schema? :)

Thanx bro, triceps zaten na de tweede oefening al helemaal vol en daardoor werd de laatste oefening een overkill, maar biceps viel wel mee
en die lopen wat achter dus daarom daar nog drie setjes gedaan.

Ik merk het aan meerdere dingen, kleine pijntjes (beginnende blessures) dreigen vast te lopen op sommige oefeningen en ik moet steeds vaker
een pre-workout supp. pakken om er vol tegen aan te gaan.
Ook ben ik na zes weken wel weer eens toe aan afwisseling, dus na de deload comes change.

Ik ben tot nu toe wat betreft het schema tevreden en ook wat betreft de lichamelijke vooruitgang.
Doordat het een redelijk zwaar schema is moet je flink blijven eten en blijven de vetgains toch redelijk beperkt, dus de netto opbrengst is efficienter.
Wat waarschijnlijk straks nog zichtbaarder wordt als ik weer rond de 10% ga zitten met m'n vetpercentage.
Zie daarom ook af van tussentijds cutten met UD 2.0 en hou dit schema nog wat langer aan dan de bedoeling was.

LB Power

SQ (belt)

10x45 wu

5x70
5x90
5x100 (belt on)
5x107,5
5x107,5
5x107,5 VPR :)

Walking lunges

10x22
10x22 PR/VPR :)

Leg extensions

10x95
10x95

SLDL

8x90
8x90
8x90 PR/VPR :)

Lying leg curls

10x50
10x50

Seated calf raises

10x40
10x40
10x40

Standing calf raises (smith)

10x87,5
10x87,5
10x87,5

Note

Hell yeah, laatste keer heavy squatten en ik wou zo graag een VPR en dat is ook gelukt onder parallel of er tegen aan.
Maakte de 2e set nog een domme fout door te veel naar voren te hangen waardoor de stang lichtelijk van m'n traps naar boven begon te rollen, maar gelukkig had ik geen schoenen aan dus ik kon m'n balans gauw genoeg terug vinden en de rep overnieuw gedaan.

Voel de stang nu nog branden op m'n rug, maar dat is een VPR wel waard :D
Walking db lunges ook verbeterd van 6x20 naar 2x10x22 (per been) en had nog geen reps eerder gemaakt met 90 KG op de SLDL dus ook een PR/VPR daarmee al zit daar nog wel wat ruimte in.

Ik blijf er bij: zieke SQ! Ook lekkere lunges, blijft een heerlijke oefening. Congrats with the PR's bro!

Nice squat, rdl ook sterk. Doe je die op verhoging?

Ik blijf er bij: zieke SQ! Ook lekkere lunges, blijft een heerlijke oefening. Congrats with the PR's bro!

Thnx man, vergeleken met sommige anderen hier stelt het niet veel voor, maar idd 107,5 KG op je rug is heavy shit.
Ik wil het tweede gedeelte met dit zelfde schema meer op techniek trainen i.c.m. hogere reps, want daar valt nog veel winst mee te behalen bij mij.
Idd walking lunges zijn baas, maar deze haal ik weg bij de powerdag voor LB omdat het bij uitstek meer een oefening is voor hogere reps (vanwege de uitvoering) en ik nu wel op m'n max. zit.

Nice squat, rdl ook sterk. Doe je die op verhoging?

Thnx Machete, hoop voor je dat jij straks ook weer naar de 100 KG kunt met de squat.
SLDL doe ik nu al tot de grond zonder verhoging, maar met het gewicht dat ik nu hanteer durf ik qua balans niet op een verhoging te staan.
Het gaat bij mij uitsluitend om volledige contractie bovenin van de hamstring en automatisch daar bij de glutus maximus en lats dus verder dan de grond qua stretch heeft niet de voorkeur voor mij.

Blijft knap,bezig hier hoe ziet je voedingsschema er nu iit

Blijft knap,bezig hier hoe ziet je voedingsschema er nu iit

M'n inname qua kcal. blijft eigenlijk redelijk het zelfde (+/- 4000/4250) :

8:00

100 gram volkoren bloem
2 stuks hele eieren
150 gram eiwitten uit pak
5 gram kaneel
7 gram zoetstof
15 gram cacao-poeder

10:00

1 stuks krentenbol

12:00

150 gram pasta
1 blikje tonijn
1 blikje ananas
yoghurtdressing/honing

15:30

1 stuks krentenbol
40 gram maxy waize
30 gram hydro whey

19:00

30 gram hydro whey

19:30

250 gram rijst
150 gram kipfilet
blikje ananas
ketjap

21:30

250 gram kwark
40 gram noten

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven