Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Solid bodybuilding food bro!
Ontbijt ziet er eigenlijk verrassend lekker uit![]()

Thnx, ik probeer zo schoon mogelijk te eten, maar wel zo dat ik het langere tijd kan volhouden.
Op woensdag & zondag heb ik wel wat cheat er tussen zitten en eet ik wat minder carbs.
Geloof me die pannenkoeken zijn op zich wel te eten, maar pizza is lekkerder
Ik denk dat ik zondag je cheesecake eens ga proberen te maken![]()

Heel keurig voedingsshema! Waar haal je die eiwitten uit pak man?

Aah oke dan vraag ik eens aan mij oom, die werkt bij de makro (korting b*ch). En zo te zien laat je lichaam merken dat je een deload nodig hebt. Had ik ook haha

Hehe duidelijke zaak, gisteren nog armen en borst gedaan maar niet van harte
Nice dat je oom bij de makro werkt, ik heb een pak of vijf gekocht in één keer waarvan ik vier in de vriezer deed
omdat het produkt niet een hele lange houdbaarheidsdatum heeft.
Haal het pak ongeveer twee dagen van te voren uit de vriezer en in de koelkast, want het duurt wel ff voor het helemaal ontdooit is
Vanochtend gewogen 92,0 KG (+ 0.6 KG) maar van de week een deload met wat cardio, dus het kan zijn dat m'n BW ff een dip krijgt volgende week.
M'n broertje is redelijk fanatiek aan het worden en heb em zelfs zover gekregen om te stoppen met roken en hij kwam van de week zelf met het idee om toch z'n benen te gaan trainen ondanks z'n slechte knieeen, dus heb ik een 4-split voor hem opgesteld en gaan we van de week daar mee aan de slag.
Zometeen ff rondje lopen in de zon (niet rennen) met de mp3 op easy listening.

is de makro een groot- of kleinhandel? Want op school hadden we daar eens een geweldige discussie over :d
ach, een deload kan zeker geen kwaad als je merkt dat je lichaam daar nood aan heeft, en bw smijt je daarna er meteen terug aan
whut? Benen trainen??
![]()

Uhhh ja.... de Makro was in eerste instantie voor de detailhandel (restaurants/snackbar/broodjeszaak etc.) maar tegenwoordig kan iedereen met een KvK nummer (eigen bedrijf) er een pasje krijgen.
Je kan het ongeveer vergelijken qua grote met de Carrefour, maar dan wat soberder aangekleed en sommige dingen kun je in grote verpakkingen kopen.
Deload..... the week where every day is gayday![]()

Cheer up, moesten de vrouwen toch vreemde vragen stellen waarom je niet op je niveau aan het trainen bent dan ben je aan het recupereren van die keer dat je een vrachtwagen moest optillen omdat er iemand onder was beland!