AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Solid bodybuilding food bro!
Ontbijt ziet er eigenlijk verrassend lekker uit :D

• Topic Starter Topic Starter
Solid bodybuilding food bro!
Ontbijt ziet er eigenlijk verrassend lekker uit :D

Thnx, ik probeer zo schoon mogelijk te eten, maar wel zo dat ik het langere tijd kan volhouden.
Op woensdag & zondag heb ik wel wat cheat er tussen zitten en eet ik wat minder carbs.
Geloof me die pannenkoeken zijn op zich wel te eten, maar pizza is lekkerder :cool:
Ik denk dat ik zondag je cheesecake eens ga proberen te maken :D

Thnx, ik probeer zo schoon mogelijk te eten, maar wel zo dat ik het langere tijd kan volhouden.
Op woensdag & zondag heb ik wel wat cheat er tussen zitten en eet ik wat minder carbs.
Geloof me die pannenkoeken zijn op zich wel te eten, maar pizza is lekkerder :cool:
Ik denk dat ik zondag je cheesecake eens ga proberen te maken :D

Vanavond staat er hier home-made pizza op het menu :cool:
Cheesecake is leuk & lekker, zeker als je eens iets anders wilt dan je gewone kwark maar niet veel tijd hebt.
Moest je meer tijd hebben en echt het gevoel wil hebben dat je een cheesecake aan het eten bent kan ik je dit recept aanraden.
De moeite om eens door te nemen. Helaas heb ik het zelf nog niet kunnen maken omdat ik gewoon nog niet weet waar de cream cheese te halen. :(

Heel keurig voedingsshema! Waar haal je die eiwitten uit pak man?

Heel keurig voedingsshema! Waar haal je die eiwitten uit pak man?

Thanx Jespeeer, zo als ik al zei probeer ik zo schoon mogelijk te eten maar met de voorwaarde dat het wel langere tijd vol te houden is.
Heb ook nog vier zakken tilapia filets in de vriezer liggen, dus die zal ik binnenkort ook maar eens in m'n schema verwerken.
De eiwitten haal ik bij de makro (detailhandel) in pakken van 1000 gram die eigenlijk bedoeld zijn voor de banketbakker maar dus ook handig voor ons :D
En het scheelt mij weer tijd/gesmeer/geld met het scheiden van eigeel/eiwit.

Gisteren rug & schouders getraind, zelfde gewichten als vorige week.
Ben blij dat ik vandaag benen doe (ondanks dat ik nog spierpijn heb) want m'n onderarmen zijn op.
De aanhechtingen van boven/onderarm aan de binnenkant van m'n elleboog beginnen nu ook echt te irriteren/steken aan het eind van de training.
Dus de deload is nu echt hard nodig om ff bij te komen en de nieuwe routine te oefenen.
Wel een epic pomp in de lats na de straight pulldowns en het zelfde voor de schouders na de dumbbell presses. :cool:

Aah oke dan vraag ik eens aan mij oom, die werkt bij de makro (korting b*ch :D). En zo te zien laat je lichaam merken dat je een deload nodig hebt. Had ik ook haha

Aah oke dan vraag ik eens aan mij oom, die werkt bij de makro (korting b*ch :D). En zo te zien laat je lichaam merken dat je een deload nodig hebt. Had ik ook haha

Hehe duidelijke zaak, gisteren nog armen en borst gedaan maar niet van harte :(
Nice dat je oom bij de makro werkt, ik heb een pak of vijf gekocht in één keer waarvan ik vier in de vriezer deed
omdat het produkt niet een hele lange houdbaarheidsdatum heeft.
Haal het pak ongeveer twee dagen van te voren uit de vriezer en in de koelkast, want het duurt wel ff voor het helemaal ontdooit is :D

Vanochtend gewogen 92,0 KG (+ 0.6 KG) maar van de week een deload met wat cardio, dus het kan zijn dat m'n BW ff een dip krijgt volgende week.
M'n broertje is redelijk fanatiek aan het worden en heb em zelfs zover gekregen om te stoppen met roken en hij kwam van de week zelf met het idee om toch z'n benen te gaan trainen ondanks z'n slechte knieeen, dus heb ik een 4-split voor hem opgesteld en gaan we van de week daar mee aan de slag.

Zometeen ff rondje lopen in de zon (niet rennen) met de mp3 op easy listening.

Hehe duidelijke zaak, gisteren nog armen en borst gedaan maar niet van harte :(
Nice dat je oom bij de makro werkt, ik heb een pak of vijf gekocht in één keer waarvan ik vier in de vriezer deed
omdat het produkt niet een hele lange houdbaarheidsdatum heeft.
Haal het pak ongeveer twee dagen van te voren uit de vriezer en in de koelkast, want het duurt wel ff voor het helemaal ontdooit is :D

Vanochtend gewogen 92,0 KG (+ 0.6 KG) maar van de week een deload met wat cardio, dus het kan zijn dat m'n BW ff een dip krijgt volgende week.
M'n broertje is redelijk fanatiek aan het worden en heb em zelfs zover gekregen om te stoppen met roken en hij kwam van de week zelf met het idee om toch z'n benen te gaan trainen ondanks z'n slechte knieeen, dus heb ik een 4-split voor hem opgesteld en gaan we van de week daar mee aan de slag.

Zometeen ff rondje lopen in de zon (niet rennen) met de mp3 op easy listening.

Is de Makro een groot- of kleinhandel? Want op school hadden we daar eens een geweldige discussie over :D
Ach, een deload kan zeker geen kwaad als je merkt dat je lichaam daar nood aan heeft, en BW smijt je daarna er meteen terug aan ;)
Whut? Benen trainen??

e65.gif

is de makro een groot- of kleinhandel? Want op school hadden we daar eens een geweldige discussie over :d
ach, een deload kan zeker geen kwaad als je merkt dat je lichaam daar nood aan heeft, en bw smijt je daarna er meteen terug aan ;)
whut? Benen trainen??

e65.gif

+1

Uhhh ja.... de Makro was in eerste instantie voor de detailhandel (restaurants/snackbar/broodjeszaak etc.) maar tegenwoordig kan iedereen met een KvK nummer (eigen bedrijf) er een pasje krijgen.
Je kan het ongeveer vergelijken qua grote met de Carrefour, maar dan wat soberder aangekleed en sommige dingen kun je in grote verpakkingen kopen.

Deload..... the week where every day is gayday :(

Koop je er nog meer?wat goedkoop is?

Uhhh ja.... de Makro was in eerste instantie voor de detailhandel (restaurants/snackbar/broodjeszaak etc.) maar tegenwoordig kan iedereen met een KvK nummer (eigen bedrijf) er een pasje krijgen.
Je kan het ongeveer vergelijken qua grote met de Carrefour, maar dan wat soberder aangekleed en sommige dingen kun je in grote verpakkingen kopen.

Deload..... the week where every day is gayday :(

:roflol:
Cheer up, moesten de vrouwen toch vreemde vragen stellen waarom je niet op je niveau aan het trainen bent dan ben je aan het recupereren van die keer dat je een vrachtwagen moest optillen omdat er iemand onder was beland!

Koop je er nog meer?wat goedkoop is?

We krijgen elke week een folder van de Makro en als er idd iets in staat wat in de reclame, hoeft niet altijd voeding te wezen dan ga ik ff langs.
Maar dat geld ook voor de plaatselijke supermarkten, bijvoorbeeld deze week waren de blikken tonijn in de aanbieding dus heb ik er ff 20 stuks voor 20 euro ingeslagen. :cool:

:roflol:
Cheer up, moesten de vrouwen toch vreemde vragen stellen waarom je niet op je niveau aan het trainen bent dan ben je aan het recupereren van die keer dat je een vrachtwagen moest optillen omdat er iemand onder was beland!

Haha moeten ze eerst wel durven om op me af te stappen, want een paar weken geleden kwam er
een vrouwtje aan m'n broertje zeggen dat ze me wel zag zitten maar kennelijk durfde ze dat niet rechtstreeks te melden. :rolleyes:
Het is meer dat een training als gisteren behoorlijk nutteloos aanvoelt, omdat je alles op halve kracht doet. :(

Achja het is maar voor even. Even lekker je lichaam de rust geven ;)

Vanochtend gewogen 91,3 KG (- 0,7 KG) valt me nog mee ondanks dat ik minder "schoon" gegeten heb van de week (brood/aardappelpuree/chinees)
maar wel minder calorieen in totaal (ongeveer 3500)
Dinsdag voor het eerst uitgebeid schouders opgewarmd (W,Y,T etc) en bij de eerste warm-up set BP dikke steek in m'n linker schouder :o
De rest van de week nog last van zeurende pijn aan m'n schouder (front-delt) dus geprobeerd zo min mogelijk te belasten tijdens resterende trainingen.

Gisteravond nog ff langs de Makro geweest voor 5 KG mager kalfsgehakt en 6 pakken eiwitten. :D
'S avonds dus gehaktballetjes/pastasaus/pasta/augurk i.p.v. kipfilet/ananas/rijst/ketjap en 's middags tilapia/erwten/rijst/ketjap/ananas i.p.v. tonijn/dressing/honing/ananas/pasta

Deload voorbij?

Bench press

5x70
5x70
5x70
5x70

Incline db press

8x24
8x24
8x24

T-bar row (gewicht excl. stang)

5x50
5x50
5x50
5x50

Pull-ups (bovenhands normal grip)

8xBW
8xBW
7xBW

Military press

5x45
5x45
5x45
5x45

Dips

8xBW +5 KG
8xBW +5 KG
8xBW +5 KG

Barbell curls

8x30
8x30
8x30

Note:

Goed de schouders opgewarmd met W,Y & T en daarna nog 3x5 push-ups en omdat ik moest wachten op de bench press ook nog een setje t-bar rows.
Niet veel rust tussen de sets, want bij bijna elke oefening zat er wel iemand te wachten tot ik klaar was.
Had voor de deload last van een aanhechting van bicep naar onderarm en alleen bij de pull-ups had ik daar wat last van, dus daarom heb ik de barbell curl ook wat lager gehouden en zal ik morgen ook lager beginnen bij de deadlift.

Op de site van Ezravdb staat een filmpje waar die W, Y & T voor worden gedaan (en de rest).
Wil in de toekomst nog wel wat meer verschillende oefeningen doen, maar eerst hier maar eens mee beginnen.

Lol voor bob geldof, echt van die sound die ze bij ons draaien in de sportschool.
Probeer daar maar een PR op te maken :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven