XXL Nutrition

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Godver ik stond 5kg voor met bench nu pak je me sowieso!

• Topic Starter Topic Starter
Godver ik stond 5kg voor met bench nu pak je me sowieso!

Als jij gewoon in twee weken weer kan liften is er no problemo, dan beloof ik dat ik ook op de 75 KG zit en dan kunnen we gelijk op, deal ?

Inb4 aanslag op Vortexx zodat hij niet meer kan trainen.

[overdrijf mode on]

Haha die aanslag heb ik al gehad paar weken terug, iemand probeerde "perongeluk" mij pootje te lichten
toen ik met twee dumbbells langs kwam, maar dat mislukte net door mijn sublieme balans :cool:
Hij verontschuldigde zich nog wel als een b*ch, dus heb ik em laten lopen.

[overdrijf mode off]

Deadlift

5x130
5x130
5x130
5x130

SLDL

8x80
8x80
8x80

Lying leg curl

10x45
10x45
10x45

Standing calf raises (2 sec. hold)

5x100
5x100
5x100
5x100

Seated calf raises (2 sec. hold)

8x30
8x30
8x30

FSQ (atg)

5x65
5x65
5x65
5x65

Walking db lunges

8x16
8x16
8x16

Leg extensions

10x84
10x84
10x84

Note:

Geen last gehad van m'n bicep aanhechting tijdens de deadlift , dus volgende week lekker omhoog.
Na de vierde set that dere backpump en meteen daar achteraan sldl om nog meer te focussen op de hamstring/glutus.
De eerste kuiten oefening was een echte killer, misschien ook omdat ik koud die 100 KG pakte dus de fik stond er vanaf de eerste rep in (tanden op elkaar)
Front squat wat lager begonnen om m'n polsen weer te laten wennen aan de druk, helaas toch last van linker rhomboid nu na de training (binnenkort ff naar de masseur)
Walking db lunges waren easy, dus bij het omhoog komen ff een sec. in de lucht blijven hangen voor maximale belasting (like a horse)

Mooie dl!

In (for the coïtus jokes)

Mooie progress man, doe je nog carbcycling?

Thanx hendrie, was weer een tijdje geleden.

In (for the coïtus jokes)

Mooie progress man, doe je nog carbcycling?

Thanx bro, nu in de cleanbulk niet echt.
Ik verlaag m'n carbs nog wel op de rustdagen, maar houd niet precies bij hoeveel.
Straks tegen de zomer aan misschien weer werken met high/medium/low dagen.

Haha ik denk dat het komt omdat ik net getraind heb en m'n testosteron levels dan wat hoger zijn, dus eigenlijk kan ik er niet zoveel aan doen :(
:trollface:

Weer een lekkere training man. Jij bent gewoon constant hitsig he! :trollface:

Was grap bro, keep lifting those weights! En nice werksets met deadlift inderdaad.

Thanx hendrie, was weer een tijdje geleden.
Thanx bro, nu in de cleanbulk niet echt.
Ik verlaag m'n carbs nog wel op de rustdagen, maar houd niet precies bij hoeveel.
Straks tegen de zomer aan misschien weer werken met high/medium/low dagen.

Maakte niet echt groot verschil dan?

Haha ik denk dat het komt omdat ik net getraind heb en m'n testosteron levels dan wat hoger zijn, dus eigenlijk kan ik er niet zoveel aan doen :(

i-know-that-feel.jpg

Weer een lekkere training man. Jij bent gewoon constant hitsig he! :trollface:

Thanx :p

Was grap bro, keep lifting those weights! En nice werksets met deadlift inderdaad.

I know bro, vind het alleen k*t dat je weer uit de roulatie bent en ik verhoog toch maar 2,5 KG per week dus dat moet wel goed komen.
Wou eigenlijk eerst 125 KG pakken, maar dit ging ook redelijk makkelijk dus vandaar, grip was laatste setje wel minder (zweet) dus misschien volgende week wat magnesium meenemen.

Maakte niet echt groot verschil dan?

Niet echt nee, maar dat komt ook omdat dit schema veel energie vraagt ook qua herstel dus woensdag verlaag ik met zo'n 100 gram carbs en zondag neem ik ongeveer 200 gram minder.

Vannacht een paar keer kramp in m'n quads en nu dikke spierpijn in m'n onderrug :(
Hoop volgende week al minder last te hebben.

Merkte wel dat grip beter werd wanneer ik ook rdl deed. Heeft echt carryover bij mij. Ook bij jou?

Merkte wel dat grip beter werd wanneer ik ook rdl deed. Heeft echt carryover bij mij. Ook bij jou?

Nog niet echt iets van gemerkt, maar zit nu nog niet in de buurt van m'n max. dus misschien dat ik het over een paar weken beter kan beoordelen.
Doe jij RDL dan ook touch & go ? misschien dat het daar mee te maken heeft.

Nog niet echt iets van gemerkt, maar zit nu nog niet in de buurt van m'n max. dus misschien dat ik het over een paar weken beter kan beoordelen.
Doe jij RDL dan ook touch & go ? misschien dat het daar mee te maken heeft.

Nee ik raak de grond (net) niet aan. Ik moet wel zeggen dat het soms een grip oefening wordt wanneer ik laatste 2 reps met vingertopjes moet uitvoeren zodoende lapt het ook over bij deadlift. Dat merk ik al bij de warming up!

Nee ik raak de grond (net) niet aan. Ik moet wel zeggen dat het soms een grip oefening wordt wanneer ik laatste 2 reps met vingertopjes moet uitvoeren zodoende lapt het ook over bij deadlift. Dat merk ik al bij de warming up!

Dat bedoelde ik eigenlijk, doordat je reprange groter is als bij de reguliere deadlift en de barbell niet loslaat houd je continue grip net als bij barbell shrugs.
Als ik daar een derde set van doe heb ik op het eind soms ook geen grip meer over en moet ik de barbell neerleggen.
Dan heeft dat idd een positief effect op je grip.

T-bar row 60% (explosief)

6x3x30

Chin-ups (onderhands normal grip)

10xBW
10xBW
08xBW

BOR 45 graden (bovenhands)

15x45
15x45

lat pulldown

12x50 (breed/bovenhands)
12x50 (breed/bovenhands)
12x50 (smal/onderhands)
12x50 (smal/onderhands)

T-bar row

15x20
15x20

Seated db press

12x16
12x16
12x16

Barbell upright rows

15x22,5
15x22,5

Dumbbell lateral raises ss Plated front raises

12x12 ss 12x15
12x12 ss 12x15

Seated reverse db fly's

15x6
15x6

Note:

Lekkere training met dikke pomp in de lats, had nog spierpijn in m'n rhomboids maar daar had ik tijdens de training geen hinder van.
De combi lateral/front raises was een echte killer die ik volgende week niet verhoog, maar misschien een setje aan toevoeg.
Was stom vergeten om m'n schouders eerst op te warmen met W, Y & T's maar dat maak ik zaterdag wel weer goed als ik borst en armen ga doen.

Deadlift 60% (explosief)

6x3x80

Squat

12x70
12x70
12x70

Leg press

15x155
15x155
15x155

Leg extensions

20x50
20x50

Standing calf raises

20x80
20x80
20x80

Seated calf raises

15x25
15x25
15x25
15x25

Ham raises (negatives)

12x
12x
12x

SLDL

12x60
12x60
12x60

Lying leg curl

12x36
12x36
12x36

Adductor :yarly:
20x43
20x43
20x43

Note:

De squat was conditioneel behoorlijk zwaar voor mij, dus t-shirt was al behoorlijk doorweekt toen ik klaar was met m'n eerste oefening :o
Ham raises stelt nog niet veel voor omdat ik alleen de neerwaartse beweging kort kan vasthouden en daarna met push-up weer naar het beginpunt ging.
Voor het eerst de adductor gedaan, maar nog niet zo zwaar omdat ik niet weet wat ik qua spierpijn kan verwachten.

Nice training brah, die ham raises zijn echt killing idd. Kon de eerste keer dat ik die deed de dag erna amper lopen :D

Stevige workout :thumb:

Doe jij die ham raises met spotter of heb je daar een methode voor?

adductor ftw

Nice training brah, die ham raises zijn echt killing idd. Kon de eerste keer dat ik die deed de dag erna amper lopen :D

Thanx brah, haha gelukkig geen last van maar dat kan ook komen omdat ik de laatste tijd hamstrings net zo hard aanpak als quads.

Stevige workout :thumb:

Doe jij die ham raises met spotter of heb je daar een methode voor?

adductor ftw

Thanx bro :)

Deed de ham raises nu in de squatcage :o waardoor ik niet veel ruimte had voor een redelijke push-up
en bij de negatieven kon ik ook maar een halve seconde contractie houden.
Volgende keer maar eens proberen om gebruik te maken van het dumbbellrek, want daar is wel redelijk ruimte i.v.m. mijn lengte.

De adductor was wel lachen, ik voelde me net een reus in dat apparaat.
M'n bovenbenen steken voor de helft boven die weerstand kussens uit, dus druk naar buiten zetten is toch wat moeilijker
dan voor de gemiddelde huisvrouw :o
Nog geen spierpijn dus volgende week maar flink verhogen (zat nu op de helft van de stack)

Goed bezig; beentjes lekker gesloopt lees ik.:)

Mooie training! Hoe lang doe je gemiddeld over zo'n training? Omdat het toch aardig wat setjes zijn die je doet

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven