Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Godver ik stond 5kg voor met bench nu pak je me sowieso!
Godver ik stond 5kg voor met bench nu pak je me sowieso!
Inb4 aanslag op Vortexx zodat hij niet meer kan trainen.

In (for the coïtus jokes)
Mooie progress man, doe je nog carbcycling?

Thanx hendrie, was weer een tijdje geleden.
Thanx bro, nu in de cleanbulk niet echt.
Ik verlaag m'n carbs nog wel op de rustdagen, maar houd niet precies bij hoeveel.
Straks tegen de zomer aan misschien weer werken met high/medium/low dagen.
Haha ik denk dat het komt omdat ik net getraind heb en m'n testosteron levels dan wat hoger zijn, dus eigenlijk kan ik er niet zoveel aan doen![]()
Weer een lekkere training man. Jij bent gewoon constant hitsig he!![]()

Was grap bro, keep lifting those weights! En nice werksets met deadlift inderdaad.

Merkte wel dat grip beter werd wanneer ik ook rdl deed. Heeft echt carryover bij mij. Ook bij jou?
Nog niet echt iets van gemerkt, maar zit nu nog niet in de buurt van m'n max. dus misschien dat ik het over een paar weken beter kan beoordelen.
Doe jij RDL dan ook touch & go ? misschien dat het daar mee te maken heeft.
Nee ik raak de grond (net) niet aan. Ik moet wel zeggen dat het soms een grip oefening wordt wanneer ik laatste 2 reps met vingertopjes moet uitvoeren zodoende lapt het ook over bij deadlift. Dat merk ik al bij de warming up!

Nice training brah, die ham raises zijn echt killing idd. Kon de eerste keer dat ik die deed de dag erna amper lopen![]()
Stevige workout
Doe jij die ham raises met spotter of heb je daar een methode voor?
adductor ftw

waardoor ik niet veel ruimte had voor een redelijke push-up