Fitness Seller

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Goed bezig; beentjes lekker gesloopt lees ik.:)

Dankje Marco, zeker gesloopt haha moest voet voor voet de trap op en af :D

Mooie training! Hoe lang doe je gemiddeld over zo'n training? Omdat het toch aardig wat setjes zijn die je doet

Thanx bro, dit is wel de langste training van de week (en de zwaarste) en met warming-up (15 min.) en tussen de verschillende spiergroepen quads/hamstrings/kuiten door meestal plas of water pauze van 5 min. kom ik op ongeveer 2 uur uit. :D
Maar een gemiddelde training komt toch op zo'n 75-90 min. (incl. warming-up)

Bench press

5x72,5
5x72,5
5x72,5
5x72,5

Incline db press

8x26
8x26
8x26

T-bar row (gewicht excl. stang)

5x52,5
5x52,5
5x52,5
5x52,5

Pull-ups (bovenhands normal grip)

7xBW
7xBW
7xBW

Military press

5x47,5
5x47,5
5x47,5
5x47,5

Dips

8xBW +7,5 KG
8xBW +7,5 KG
8xBW +7,5 KG

Barbell curls

8x35
8x35
8x35

Note:

Zaterdagochtend borst & armen gedaan en 's avonds na een verjaardag nog 2 uurtjes de kroeg in geweest.
Door redelijk wat drankmisbruik was m'n BW wat gezakt zondagochtend (ondanks 2 kipburgers & gezouten cashewnoten)
Maar vanochtend ondanks een redelijke carbdag was ik toch weer 92,5 KG en dat was eigenlijk het streven qua gewicht voor het eind van dit schema.
Dus ik ga nu tot het einde van mijn schema op onderhoud eten
not :D

Het was weer chest-monday waardoor iedere millimeter bezet was, dus veel moeten wachten en lopen.
Of sommige mensen worden zenuwachtig omdat het voorjaar er aankomt ;)
Heb de volgorde qua schema maar laten varen en elke oefening gedaan die elke keer mogelijk was.

Nice bru. Was de 72,5kg easy?

Nice bru. Was de 72,5kg easy?

Ik zou zeggen op een schaal van easy/medium/max. medium, want het voelt wel zwaar aan maar ik kan er toch (met langzame uitvoering en volledige lockout) redelijk makkelijk 5 reps mee maken.
Ik nam ook maar 90 sec. rust tussen de sets, dus ik hoop dat ik de 4x5x80 nog wel kan halen met iets meer rust tussen de sets.
Ik warm ook alleen maar op met 10x40 speed reps en 5x60 meteen erna.

ah nice, maar je bedoelt 5x5x80?

Sterke training weer! Heb je nog doelen voor jezelf gesteld verder? Misschien voor het eind van dit jaar of vóór de zomer.. zoiets

ah nice, maar je bedoelt 5x5x80?

Nope, 4x5x80
Het schema schrijft eigenlijk 3x5 voor, maar qua volume op de krachtdagen vind ik dat eigenlijk net te weinig dus heb ik in de deload besloten om dit in 4x5 te veranderen.

Sterke training weer! Heb je nog doelen voor jezelf gesteld verder? Misschien voor het eind van dit jaar of vóór de zomer.. zoiets

Thanx bro, ik probeer bij de compound oefeningen op krachtdagen nog redelijk progressie te maken en daarbij zijn de overige oefeningen
alleen bedoeld om maximale contractie van de spiergroep te bevorderen.

Dit jaar wil ik eigenlijk proberen om zoveel mogelijk kwalitatief spiermassa te pakken zonder te veel vet.
Dan wil ik minimaal 95 KG wegen rond eind mei en dan juni/juli/augustus geleidelijk cutten naar 10%
Dan op onderhoud en in september weer verder met een nieuwe planning voor aankomend jaar.

Mijn langere termijn doel is stiekem toch voor mijn 35e mee te doen aan de flexcup (naturel) dus ik heb nog zo'n 3,5 jaar om dat te halen. :D

Lekkere training kerel. Sterke dips ook nog na die BP, nice.

Goede trainingen weer!
En goede plannen/vooruitzichten voor mee te doen aan de flexcup dan. Heb je echt een doel voor ogen :D

Vet! Kom je wel aanmoedigen!

Lekkere training kerel. Sterke dips ook nog na die BP, nice.

Thanx bro, moest wel 2e & 3e set de laatste rep eruit persen.
Triceps gaan lekker (horseshoe for the win) :)

Goede trainingen weer!
En goede plannen/vooruitzichten voor mee te doen aan de flexcup dan. Heb je echt een doel voor ogen :D

Is wel m'n einddoel, dus één wedstrijd (voor de foto's) :D en dan on fully maintenance mode.

Vet! Kom je wel aanmoedigen!

Deal :cool:

Deadlift

5x135
5x135 (dere backpump coming through)
5x135 (hold on biatch)
5x135 (**** yeah)

SLDL

8x85
8x85
8x85

Lying leg curl

10x48
10x48
10x48

Standing calf raises (2 sec. hold)

5x105
5x105
5x105
5x105

Seated calf raises (2 sec. hold)

8x32,5
8x32,5
8x32,5

FSQ (atg)

5x70
5x70
5x70
5x70

Walking db lunges

10x18
10x18
10x18

Leg extensions

10x86
10x86
10x86

Note:

De deadlift ging goed, maar had na de 2e set al een dikke backpump dus de overige sets waren niet echt fijn meer.
Heb voor zekerheid bij de 2e/3e set wat magnesium gebruikt zodat ik i.i.g. geen last zou krijgen van grip midden in de set.
Front squat ging ook lekker, weet alleen nu al dat mijn schouders morgen behoorlijk beurs zullen aanvoelen :o

Weer matrix moves moeten uitvoeren, omdat mensen niet het respect kunnen opbrengen om ff een seconden te wachten tot ik voorbij gekomen ben :mad:
Echt gewoon wel een kwartier kunnen stilstaan om slap te ouwehoeren, maar niet ff...... laat ook maar het is nog voor twee maandjes :sad:

Die opmerking bij je deadlift :roflol:
Weer een brute training bro. Jij sloopt echt iedere keer je benen hé :D
Hoezo, nog maar voor 2 maandjes? Weer een andere gym of wat ben je van plan?

Die opmerking bij je deadlift :roflol:
Weer een brute training bro. Jij sloopt echt iedere keer je benen hé :D
Hoezo, nog maar voor 2 maandjes? Weer een andere gym of wat ben je van plan?

Haha zo voelde het gewoon aan, ik dacht shit nu al backpump.
Was een tijdje geleden al gaan testdraaien in mijn toekomstige gym, maar zit nog tot eind april vast aan de sportschool waar ik nu train.

Dat is rot, vastzitten in zo'n sportschool. Kan je niet gewoon je abonnement zo opzeggen?
Ohja, een vraagje. Hoe heb jij je deload aangepakt qua trainingen en voeding?
Ik kan binnenkort een week niet trainin in verband met examens, een ideaal excuus om 'pauze' in te lassen :)

Dat is rot, vastzitten in zo'n sportschool. Kan je niet gewoon je abonnement zo opzeggen?
Ohja, een vraagje. Hoe heb jij je deload aangepakt qua trainingen en voeding?
Ik kan binnenkort een week niet trainin in verband met examens, een ideaal excuus om 'pauze' in te lassen :)

Heb al opgezegd, maar je betaald daar vooruit en ik betaal per half jaar dus vandaar nog 2 maandjes.
Het is op zich een goede sportschool, maar ze hebben gewoon te veel leden voor de ruimte die ze aanbieden voor fitness/krachttraining.

Tijdens mijn deload had ik de tijd om m'n broertje te helpen met z'n nieuwe schema, dus heb ik niet echt gelet op gewicht, maar i.i.g. niet in de buurt van falen geweest en minder sets.
Mijn schema stelt eigenlijk dat je tijdens een deload (1-3 weken) :eek: het best rond de 60-70% van je werkgewicht kan trainen, omdat je dan toch kracht behoud en toch kunt herstellen.

Qua voeding deed ik wat minder carbs bij de grote maaltijden (- 25-30 %) maar dat was meer op gevoel.

Deadlift

5x135
5x135 (dere backpump coming through)
5x135 (hold on biatch)
5x135 (**** yeah)

SLDL

8x85
8x85
8x85

Lying leg curl

10x48
10x48
10x48

Standing calf raises (2 sec. hold)

5x105
5x105
5x105
5x105

Seated calf raises (2 sec. hold)

8x32,5
8x32,5
8x32,5

FSQ (atg)

5x70
5x70
5x70
5x70

Walking db lunges

10x18
10x18
10x18

Leg extensions

10x86
10x86
10x86

Note:

De deadlift ging goed, maar had na de 2e set al een dikke backpump dus de overige sets waren niet echt fijn meer.
Heb voor zekerheid bij de 2e/3e set wat magnesium gebruikt zodat ik i.i.g. geen last zou krijgen van grip midden in de set.
Front squat ging ook lekker, weet alleen nu al dat mijn schouders morgen behoorlijk beurs zullen aanvoelen :o

Weer matrix moves moeten uitvoeren, omdat mensen niet het respect kunnen opbrengen om ff een seconden te wachten tot ik voorbij gekomen ben :mad:
Echt gewoon wel een kwartier kunnen stilstaan om slap te ouwehoeren, maar niet ff...... laat ook maar het is nog voor twee maandjes :sad:

:roflol:

weer lekker geknald kerel.
sick veel setjes op de deadlift.

Nette training man!
Ah bah dat verhaal met de drukte ken ik. Bij mijn sportschool (Fit For Free) is het ook echt te druk nu.. In de avonden heb je echt weinig plek en is het vechten om barbells :(. Dus dat wordt vanavond nog leuk :D

Thanx guys :)

T-bar row 60% (explosief)

6x3x30

Chin-ups (onderhands smal grip)

10xBW
09xBW
08xBW

BOR 45 graden (bovenhands)

15x47,5
12x47,5

lat pulldown

12x55 (breed/bovenhands)
12x55 (breed/bovenhands)
12x55 (smal/onderhands)
12x55 (smal/onderhands)

Seated cable row

15x46
15x46

Seated db press

12x18
12x18
10x18

Barbell upright rows

12x25
12x25

Dumbbell lateral raises ss Plated front raises

12x12 ss 12x15
12x12 ss 12x15
10x12 ss 10x15

Seated reverse db fly's

15x6
15x6

Note:

Gisteravond rug & schouders gedaan, maar ik begin te merken dat behoorlijk op ben aan het eind van de training.
Waarschijnlijk een gevolg van het uitgaan van het weekend en ma/di te laat naar bed, want tijdens de rust na m'n eerste setje van m'n laatste oefening ben ik zowat zittend in slaap gevallen.
Kennelijk had iemand het door en smeet een paar sluiters terug in een bak, waardoor ik wakker schrok en in een automatisme m'n db' s snel oppakte en m'n laatste setje begon. :p

'He man you using that?'
-No, I'm just sleeping here bro

Misschien moet je gewoon wat harder :trollface:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven