AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
:roflol:

'He man you using that?'
-No, I'm just sleeping here bro

De nieuwste trend gaining muscle while you are sleeping :D
Misschien moet je gewoon wat harder :trollface:
Is goed man, ik zal er van de week wat harder aan trekken :eyebrow:

Squat

12x72,5
12x72,5
12x72,5

Leg press

15x160
15x160
15x160

Leg extensions

20x55
20x55

Adductor
20x50
20x50
20x50

Standing calf raises

20x85
20x85
20x85

Seated calf raises

15x27,5
15x27,5
15x27,5
15x27,5

SLDL

12x65
12x65
12x65

Lying leg curl

12x38
12x38
12x38

Hyper extensions

12xBW
12xBW
12xBW

Note:

Training vrijdag ging lekker, squats worden zwaar omdat quads echt flink verzuren in de derde set.
Ham raises na SLDL is geen aanrader, dus die deze training vervangen door hyper extensions.

Zaterdag had ik niet veel tijd dus in een klein uurtje zoveel mogelijk proberen te doen.
Vanochtend gewogen 92,5 KG dus geen gains gemaakt deze week :(
Wel weer wat slaap ingehaald, dus morgen weer vol er tegen aan.

Bench press

5x75
5x75
5x75
5x75

Incline db press

8x28
8x28
8x28

T-bar row (gewicht excl. stang)

5x55
5x55
5x55
5x55

Pull-ups (bovenhands normal grip)

8xBW
8xBW
7xBW

Military press

5x50
5x50
5x50
5x50

Dips

8xBW + 10 KG
8xBW + 10 KG
6xBW + 10 KG

Barbell curls

8x40
8x40
8x40

Note:

De BP gaat nog redelijk, maar ik denk dat ik voor de 80 KG wel wat meer rust nodig zal hebben dan 2 min. die ik nu neem tussen de sets.
Bij de T-bar row moet ik nu wel redelijk momentum gebruiken om het gewicht omhoog te krijgen, maar dan kan ik wel nog redelijk de row beweging bovenin maken dus die blijf ik nog verhogen.
Bij de MP wordt het steeds moeilijker om van de grond het gewicht om m'n schouders te krijgen.
Barbell curls en dips omgedraaid omdat de dipmachine bezet was.

Lekker getraind bro! Waarom doe je die MP niet gewoon uit het squatrek?

Klasse hoor prima workout hoe gaat het met me fysiek?

Ziet er goed uit. Flinke curlzz ook.:)

Lekker getraind bro! Waarom doe je die MP niet gewoon uit het squatrek?

Omdat wij geen squatrek hebben, maar wel een squatcage.
Het nadeel hiervan is dat ik te lang ben om de barbell geheel uit te stoten, want dan kom ik tegen
het "dak" aan van de squatcage.

Klasse hoor prima workout hoe gaat het met me fysiek?

Had toevallig van het weekend geen t-shirts gewassen, dus moest noodgedwongen gisteren een sleeveless t-shirt aan dat zag er qua armen niet slecht uit :D
Mijn borst krijgt nu ook steeds meer overall dikte waardoor ik nu permanente seperatie in het midden heb.
Benen mogen nog wel wat meer groeien samen met de kuiten, maar daar wordt aan gewerkt.
Heb wel het idee dat ik stagneer met gewicht, dus zal na deze week weer eens kijken om dat te verhogen.

Ziet er goed uit. Flinke curlzz ook.:)

Thanx Marco, ga volgende week wel aan de wrist-wraps om blessures te voorkomen.
Op naar de 50 KG curlzz :cool:

Had ik ook al gezegd dat ik niet hoef te springen om bij de pull-up bar te komen ? :trollface:
128731631186980710.jpg

sad but true :(

Haha +1

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 11:19 ----------

Kan je hem niet aan de buitenkant van de cafe leggen dan? Meestal zitten daar ook...ehm... "faciliteiten" om een bar neer te leggen

Misschien dat ik het kan proberen om te liften vanuit een rek met kleine stangen, maar die heeft wel een verloop van beneden naar boven en ik weet niet of deze hoog genoeg staat.
Zal het vanavond eens proberen ;)

Deadlift

5x140
5x140
5x140
5x140

SLDL

8x90
8x90
8x90

Lying leg curl

10x50
10x50
08x50

Standing calf raises (2 sec. hold)

5x110
5x110
5x110
5x110

Seated calf raises (2 sec. hold)

8x35
8x35
8x35

FSQ (atg)

5x72,5 PR :)
5x72,5
5x72,5
5x72,5

Walking db lunges

10x20
10x20
10x20

Leg extensions

10x86
10x86
10x86

Note:

Een kortere warming-up gedaan voor de deadlift en dat werkte beter (geen backpump) en het liften ging ook makkelijker daardoor.
Ga proberen om SLDL om te ruilen met deadlift omdat ik na de deadlift geen echte mind-muscle connectie (contractie) meer kan krijgen op de hamstrings/glutus.
Het kan wezen dat dit te ten koste gaat van de deadlift, maar dat zal ik volgende week bekijken.

Hehe eindelijk weer eens een PR, omdat ik nog niet hoger was gegaan met de front squat dan 70 KG
Zelfs met de clean grip wordt het nu moeilijk om de stang tegen te houden dus dat wordt spannend volgende week :D

De sportschool was enigszins veranderd toen ik binnen kwam, bepaalde opstellingen waren nu ruimer neergezet en ze hebben nu een aparte strook aan de kracht kant.
Dus ik dacht he eindelijk een aparte strook om walking dumbbell lunges te doen.
Alleen jammer genoeg is de strook te smal, waardoor ik een paar keer een onderbreking zou moeten maken om een toestel en stalen kolommen te ontwijken. (heb het één setje geprobeerd)
En er stond al weer een druiper op de strook side bends te doen :rolleyes:, dus 2e/3e set op de oude stek verder gegaan.
Ik geef ze toch twee ludo's voor de effort die ze er in gestoken hebben :D

Bazige dl hoor erg sterk man!

Goede dl. We lopen gelijk. Let the games begin :cool:
Ik geef ze toch twee ludo's voor de effort die ze er in gestoken hebben :D

Hier bij ons hadden ze de indeling ook eens veranderd. Moet je constant van de ene zaal naar de andere verhuizen :(

Bazige dl hoor erg sterk man!

Thnx Hendrie, hoop toch nog dat ik de 150 (4x5) ook nog ga redden.

Goede dl. We lopen gelijk. Let the games begin :cool:

Hier bij ons hadden ze de indeling ook eens veranderd. Moet je constant van de ene zaal naar de andere verhuizen :(

Thnx brah, challenge accepted :cool:
Gisteravond zag ik dat ze weer verder waren gegaan met de indeling, strook is verdwenen en toestellen weer verplaatst.
Meer ruimte voor de bankjes en om los een oefening te doen, dus dat is zeker beter.

Bij m'n nieuwe sportschool hebben ze ook twee verschillende ruimtes, waardoor ik van het krachtgedeelte naar de fitness toestellen moet wisselen (betonnen trap op van +/- 30 treden)
Dat wordt nog lachen op legdays, maar dat zie ik niet echt als een probleem (meer een uitdaging) :D

T-bar row 60% (explosief)

6x3x30

Chin-ups (onderhands smal grip)

10xBW
08xBW
07xBW
07xBW

BOR 45 graden (bovenhands)

12x50
12x50

lat pulldown

12x59 (breed/bovenhands)
12x59 (breed/bovenhands)
12x59 (smal/onderhands)
12x59 (smal/onderhands)

Seated cable row

15x50
15x50

Seated db press

12x18
10x18
09x18

Barbell upright rows

12x30
12x30

Dumbbell lateral raises ss Plated front raises

12x14 ss 12x20
12x14 ss 12x20

Seated reverse db fly's

15x7
15x7

Note:

Na de rug eerst de lateral raises met plated front raises gedaan, waardoor ik na 2 sets helemaal kapot was.
Dus de seated db press niet hoger gepakt dan vorige week.
Heb besloten om nog twee weken met dit schema door te gaan en dan een lichte cut te houden, in plaats van UD 2.0
Daarna ga ik beginnen met m'n laatste blok met als schema UB/LB

Nee, zulke goede inzichten hebben ze bij onze gym niet echt :D
Killer workout - van plan om ook dit jaar mee te doen met forumcontest?

Nee, zulke goede inzichten hebben ze bij onze gym niet echt :D
Killer workout - van plan om ook dit jaar mee te doen met forumcontest?

Damn you, you made me think and know i wonder :(
Had niet echt in de planning om contest te doen, maar nu ik kijk naar hoeveel weken we nog voor de zomervakantie hebben begin ik toch te twijfelen aan m'n eigen planning.

Als ik pas ga cutten in april, dan houd ik nog 12/13 weken naar de zomer over, dus dat is eigenlijk te kort voor nog een bulk/cut cycle.
Dus ga denk ik toch maar volgende 2/3 weken eten op onderhoud (3500 kcal.) met iets van cardio na de training en dan pas ik mijn schema iets aan (minder volume)
Heb 30 maart toch een vetmeting, dus dan valt die misschien ook nog wat mee :D

Dan heb ik april/mei om nog te bulken en juni/juli om te cutten.
Maar dan zal ik nog niet onder 10% eindigen, als ik maar meer massa overhoudt dit jaar.
En jij gaat natuurlijk ook meedoen bro, anders hebben wij fitty :mad:
not srs ;)

3 maand is toch voldoende om pak vvm aan te zetten?

Damn you, you made me think and know i wonder :(
Had niet echt in de planning om contest te doen, maar nu ik kijk naar hoeveel weken we nog voor de zomervakantie hebben begin ik toch te twijfelen aan m'n eigen planning.

Als ik pas ga cutten in april, dan houd ik nog 12/13 weken naar de zomer over, dus dat is eigenlijk te kort voor nog een bulk/cut cycle.
Dus ga denk ik toch maar volgende 2/3 weken eten op onderhoud (3500 kcal.) met iets van cardio na de training en dan pas ik mijn schema iets aan (minder volume)
Heb 30 maart toch een vetmeting, dus dan valt die misschien ook nog wat mee :D

Dan heb ik april/mei om nog te bulken en juni/juli om te cutten.
Maar dan zal ik nog niet onder 10% eindigen, als ik maar meer massa overhoudt dit jaar.
En jij gaat natuurlijk ook meedoen bro, anders hebben wij fitty :mad:
not srs ;)
Op zich moet dit nog wel lukken hoor. Planning is scherp en als je nu niet teveel vet hebt overgehouden van je bulk, hoef je ook weer niet te extreem te cutten.
Ik ben eigenlijk wel wat aan het twijfelen om mee te doen. Helaas totaal geen ervaring met correct te depleten, loaden & een piekmoment te plannen. Me eerst eens inlezen. I shall see :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was dat maar zo, maar VVM aankomen is voor mij niet weggelegd.
De berekeningen wat betreft basisbehoefte/onderhoud werken bij mij niet 1-op-1 dus vandaar dat ik al met een hogere surplus werk en dan schommelt m'n gewicht nog aardig.
Afgelopen weken moet ik echt zwoegen voor een paar 100 gram per week.
Alleen begint m'n huid nu ook te verslechteren (acne) waarschijnlijk ook door steeds meer khdr/eiwit dus wil ook niet al te veel gaan verhogen met m'n calorieen.
Hoop dit jaar netto op 90/91 KG uit te komen op zo'n 10% en dan ben ik al blij.
Meer als 3/4 kilo VVM per jaar zit er voor mij niet in.

Op zich moet dit nog wel lukken hoor. Planning is scherp en als je nu niet teveel vet hebt overgehouden van je bulk, hoef je ook weer niet te extreem te cutten.
Ik ben eigenlijk wel wat aan het twijfelen om mee te doen. Helaas totaal geen ervaring met correct te depleten, loaden & een piekmoment te plannen. Me eerst eens inlezen. I shall see :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Extreem cutten ben ik zeker niet van plan, dus vandaar ook een matige cut om vooral niet onnodig massa te verliezen en toch ook redelijk volledig te kunnen blijven trainen, omdat ik qua voeding daar toch behoorlijk gevoelig voor ben.

Had vorig jaar ook weinig ervaring met depleten/loaden maar dat moet je echt ervaren voordat je er feeling voor krijgt en dan kan het nog mis gaan.
Maar dat is het risico wat je moet nemen, kijk naar de pro's die hebben het zelfs soms niet allemaal onder controle.
Ik moet zeggen dat de weg naar de einddatum het alleen al waard is om er aan mee te doen, omdat je onderling ook veel info/ervaring wisselt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven