XXL Nutrition

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Deadlift 60% (explosief)

6x3x80

Squat

12x75
12x75
12x75

Leg press

15x164
15x164
15x164
15x164

Leg extensions

20x57
20x57

Abductor

20x50
20x50
20x50

Standing calf raises

20x90
20x90
20x90

Seated calf raises

15x30
15x30
15x30
15x30

SLDL

15x70
15x70
15x70

Lying leg curl

12x40
12x40
12x40

Hyper extensions

10xBW + 15KG
10xBW + 15KG
10xBW + 15KG

Note:

Squats gingen goed en een extra set op de leg press omdat de benen nog niet op waren.
Ham raises haal ik er maar uit en hyper extensions daar voor in de plaats.
vanochtend gewogen 93,0 KG (+ 0,5 KG) waarschijnlijk omdat ik gisteren wat meer gegeten heb dan normaal (paar stukjes kibbeling en een broodje zalmsalade) :o

93 kilo dam buffel waarneer is fotootje?

93 kilo dam buffel waarneer is fotootje?

Heeft nu niet veel zin, misschien tegen de zomer als m'n VP weer tegen de 10-11% zit.
Deze twee weken eerst maar eens kijken hoeveel definitie ik terug kan krijgen door op onderhoud te eten en 2x cardio toe te voegen (30 min.)
Kracht dagen houd ik hetzelfde, alleen op hypertrophy dagen haal ik per spiergroep er een oefening tussen uit om niet te lang in de sportschool rond te hangen.

Dat standing calf press bro!
Hoeveel denk je dan nu te staan van vetpercentage?
Best wel benieuwd naar foto van je fysiek no homo

Dat standing calf press bro!
Hoeveel denk je dan nu te staan van vetpercentage?
Best wel benieuwd naar foto van je fysiek no homo

Valt best tegen als ik je vertel dat die ik die in de smith heb gedaan, maar wel na de seated waardoor m'n kuiten niet heel erg meer reageerden (no burn) :(
Moet je nog ff teleurstellen, want mijn VP is op het moment (denk ik) rond de 13-14 vanwege het vet rond m'n middel en m'n huid is op het moment redelijk onzuiver, dus hang in there calfbrah just 18 weeks to go and some sunshine before i'll give you the ultimate fab material (not srs... at all)

Bench press

5x77,5
5x77,5
5x77,5
5x77,5

Incline db press

8x30
7x30
7x30

T-bar row (gewicht excl. stang)

5x57,5
5x57,5
5x57,5
5x57,5

Pull-ups (bovenhands normal grip)

8xBW
8xBW
8xBW

Military press

5x52,5
5x52,5
5x52,5
5x52,5

Dips

8xBW + 12,5 KG
7xBW + 12,5 KG
5xBW + 12,5 KG

Barbell curls

8x45
7x45 (2x back curl) :D
7x40

Note:

Bench press ging goed, hoop volgende week de 80 KG te kunnen pakken.
Daarna de MP en t-bar row gedaan, vanwege de f*cking drukte.
Alle stangen waren bezet, dus ik was genoodzaakt om een regel te overtreden om niet nog langer te moeten wachten...... curlen in de squatcage :eek:
Geen idee waarom iemand dit ooit zou willen doen, want curlen met een OL-bar is zwaar kl*ten voor je polsen, gelukkig had ik als voorzorg al wrist wraps meegenomen.
Na de training nog 30 min. interval gedaan op de loopband wat nog best pittig was.

Nog steeds stevige presses bro, srs!
En 13/14% is toch nog meer dan een degelijk % off season (ya, we gebruiken pro termen voor je) en het tekort aan zin ken ik maar al te goed. Ik ben zo bleek :(

tumblr_mac3x3mzkj1ruj2iwo1_400.gif

Nog steeds stevige presses bro, srs!
En 13/14% is toch nog meer dan een degelijk % off season (ya, we gebruiken pro termen voor je) en het tekort aan zin ken ik maar al te goed. Ik ben zo bleek :(

Was zelf ook wel tevreden, maar ik moest mezelf wel meer pushen naar het einde van de training/cardio omdat ik al minder eet en er ook nog meer tijd tussen zit.
Zoals gisteren at ik om 12:30 100 gr. rijst/140 gr. ananas/200 gr. pangafilet/100 gr. doperwten en pas om 20:30 kon ik aan de 450 gr. pastasaus (incl. gehakt)/250 gr. pasta

Het is idd nog redelijk voor een amateur als ik :p maar hoger als dit wil ik toch niet meer gaan.
Het is ook maar een schatting, want vocht doet een hoop kon ik vanochtend ook al weer merken.
Ik oog gelijk een stukje droger ondanks de load aan carbs die ik gisteravond naar binnen heb gewerkt.
Vandaag toch maar begonnen met dexaprine, om m'n energie wat aan te vullen en om de vetverbranding extra op gang te brengen.

Was zelf ook wel tevreden, maar ik moest mezelf wel meer pushen naar het einde van de training/cardio omdat ik al minder eet en er ook nog meer tijd tussen zit.
Zoals gisteren at ik om 12:30 100 gr. rijst/140 gr. ananas/200 gr. pangafilet/100 gr. doperwten en pas om 20:30 kon ik aan de 450 gr. pastasaus (incl. gehakt)/250 gr. pasta

Het is idd nog redelijk voor een amateur als ik :p maar hoger als dit wil ik toch niet meer gaan.
Het is ook maar een schatting, want vocht doet een hoop kon ik vanochtend ook al weer merken.
Ik oog gelijk een stukje droger ondanks de load aan carbs die ik gisteravond naar binnen heb gewerkt.
Vandaag toch maar begonnen met dexaprine, om m'n energie wat aan te vullen en om de vetverbranding extra op gang te brengen.

Always push yourself. Ooh god, dat meals. Ik eet na de training slechts een paar boterhammen met kip & kwark & 's avonds 100 gram rijst met groenten en kip/vis. Stomme cut :(
Over dat loaden gesproken, ik begin zowat de 'sweet' spot te vinden van hoeveelheid carbs die ik nodig heb. 's Avonds (lang na training & meals) begon ik te merken dat m'n aders al net meer doorkwamen etc.
Makes sense of?
Aaaah Dexa :heart:
Wat een haat-liefde relatie heb ik toch met dat product. Heb je de nieuwe of oude formule?

Ohja
OldmanBrah :trollface:

Always push yourself. Ooh god, dat meals. Ik eet na de training slechts een paar boterhammen met kip & kwark & 's avonds 100 gram rijst met groenten en kip/vis. Stomme cut :(
Over dat loaden gesproken, ik begin zowat de 'sweet' spot te vinden van hoeveelheid carbs die ik nodig heb. 's Avonds (lang na training & meals) begon ik te merken dat m'n aders al net meer doorkwamen etc.
Makes sense of?
Aaaah Dexa :heart:
Wat een haat-liefde relatie heb ik toch met dat product. Heb je de nieuwe of oude formule?

Ohja
OldmanBrah :trollface:

Ik snap wat je bedoeld als het om de aderen gaat, vooral als je meerdere dagen low carb gedaan hebt en dan gaat loaden dan ligt de ader als het ware bovenop je huid.
Heb ook wel gemerkt dat lichaamstemperatuur veel doet, bijvoorbeeld tijdens de training of na een warme douche springen de aders er ook uit.
Nice dat je meer grip krijgt op je loaden, komt straks goed van pas bij de contest ;)

Haha heb dezelfde relatie, heb nog 8-10 pillen van de oude formule maar gebruik nu de nieuwe formule en die werkt ook gewoon goed.
Doe nu eerst weer 3 dagen 2x een helft verdeeld over de dag en daarna gewoon weer een hele.

old....yes
brah...no
20588540.jpg

Vortexx029

a.k.a.

BrahBrah

Welcome to the DBB DreamTeam bro

Het zien van aders hangt van zoveel factoren af, maar het komt altijd neer op laag vp en of je veel vocht vasthoudt of niet. Daarom wordt tijdens refeeds aangeraden om minimaal water te drinken zodat elders int lichaam (onderhouds) wordt onttrokken. Ik vind aders op onderarm zo epic!

Het zien van aders hangt van zoveel factoren af, maar het komt altijd neer op laag vp en of je veel vocht vasthoudt of niet. Daarom wordt tijdens refeeds aangeraden om minimaal water te drinken zodat elders int lichaam (onderhouds) wordt onttrokken. Ik vind aders op onderarm zo epic!

Nuttige info, thanks.
Ja, soms heb ik een echte roadplan op mijn onderarmen. Love it, chick digs it.

Vortexx029

a.k.a.

BrahBrah

Welcome to the DBB DreamTeam bro

My own team, words can't express how i feel :janken:
Waarom ook niet, ik heb wel mindere bijnamen toegedicht gekregen o.a. pappa roach (don't ask) :o
Daar hoort van het zomer natuurlijk wel een meeting bij brah's :D

Laag VP klopt, maar dat minimaliseren van je vocht (i.c.m. droge carbs) is eigenlijk alleen bedoeld voor een zeer tijdelijk staat van het lichaam (bij contest voorbereiding)

Nuttige info, thanks.
Ja, soms heb ik een echte roadplan op mijn onderarmen. Love it, chick digs it.

Dan is zij waarschijnlijk de uitzondering op de regel bro, want over het algemeen vinden chicks veel aders "vies" :rolleyes:

Deadlift

5x145
5x145
5x145

SLDL

8x92,5
8x92,5
8x92,5

Lying leg curl

10x50
10x50
10x50

Standing calf raises (2 sec. hold)

5x115
5x115
5x115

Seated calf raises (2 sec. hold)

8x35
8x35
8x35

FSQ (atg)

5x75 PR :)
5x75
5x75

Walking db lunges

8x22
8x22
8x22

Leg extensions

10x89
10x89
10x89

Note:

Vanavond was ik tijdelijk Madbrah, de cijfers zijn redelijk maar de training verliep ronduit k*t.
Moest veel wachten voor verschillende oefeningen en tijdens m'n warming-up van de DL sprong er een ader in m'n wijsvinger.
Heb gelukkig de boel zo goed mogelijk gemasseerd om de ergste zwelling weg te krijgen voor ik met de werksets begon.
Had ook m'n magnesium vergeten en dat gecombineerd met tropische temperaturen in de zaal maakte dat na de derde set m'n grip op was.
De FSQ weer verbeterd, maar kon net de 3e set volbrengen dus laatste set maar laten vallen.
Kon goed merken dat ondanks de dexaprine m'n energie flink aan het kelderen is.

Volgende week maar als afsluiter van dit schema de setjes van de compounds progresief opbouwen en verdelen over max. 3 werksets

Deadlift gaat tantoe hard bra!

Nog niet heel lang geleden deed je werk sets met 130, keep it up

Flinke dl

Fuuu je bent me al voorbij met de deadlift én de calf press!
Probeer je mij soms weg te werken uit het DBB DreamTeam? :mad:

Kinding bro! Prachtig werk. Je blijft er goed op vooruit gaan!

in voor meet

Vind m errrg nice hoor die DL, ook nog meteen ff dikke SLDL erachteraan, lekkah!

Nog niet heel lang geleden deed je werk sets met 130, keep it up

Thanx bro, ga ik zeker doen.

Thanx hendrie

Fuuu je bent me al voorbij met de deadlift én de calf press!
Probeer je mij soms weg te werken uit het DBB DreamTeam? :mad:

Kinding bro! Prachtig werk. Je blijft er goed op vooruit gaan!

in voor meet

There is only one calfbrah bro and that is you :cool:
Thanx, nog één weekje met dit schema en dan ga ik over op UB/LB

Vind m errrg nice hoor die DL, ook nog meteen ff dikke SLDL erachteraan, lekkah!

Thanx bro, SLDL moest ik noodgedwongen nog voor de DL doen, omdat ik toch moest wachten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven