- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op papier een nette training man! Een ader gesprongen in je vinger? Hoe krijg je dat voor elkaar? Zoiets heb ik nog nooit gehad!
Thanx bro, ik deed de stang van de haken en legde deze op de grond en toen ik omhoog kwam begon m'n vinger te branden.
Heb het ook wel vaker gehad met volleyballen als ik een harde bal bovenhands probeerde te spelen, maar dit is de eerste keer met trainen.
Niet echt, de betreffende vinger is nog een beetje gevoelig en kleurt nu roze/bruin maar dat is met een paar dagen weer verdwenen.
Heb op het moment meer last van m'n linker trapezius, als ik m'n arm al recht vooruit strek begint deze flink te steken/branden.
Roep al vanaf de kerst dat ik nodig naar de masseur moet, maar stel het steeds uit.
Misschien aankomende week toch maar werk van maken, want het wordt alleen maar erger.
Dat kan je beter maar even doen ja, voordat je een blessure op loopt. Of ff laten dry needlen, daar heb ik sinds kort goede ervaring mee. Een golfbal/tennisbal tussen je rug en de muur wil ook wel eens werken als je geen tijd/geld hebt voor de andere opties.

Oei klinkt niet goed van die lat inderdaad! Even naar laten kijken dus. Massage is altijd wel fijn
![]()

Thanx, doe reps explosief omhoog en laat me langzaam zakken om zo goed mogelijk de contractie te focussen op de lats.
Heb gemerkt dat als ik te snel ga bij chins de nadruk sneller bij de biceps komt te liggen, dus vandaar deze manier.
Hierdoor maak ik niet veel progressie met reps maar BW gaat ook redelijk omhoog dus behoud ik indirect toch enige vooruitgang
Vandaag maar een vest over m'n t-shirt aangetrokken, want ik heb het constant koud.
M'n eetlust is ook beduidend minder dan normaal en kon vanochend met moeite m'n pannenkoek wegkrijgen.
Ik neem vandaag voor de training wat rozijnen om te kijken of ik m'n energie wat langer kan vasthouden.
Ben blij dat het morgen weekend is, lekker uitslapen en geen verplichtingen![]()
Rozijnen zijn nice ja, at ik ook wel eens voor de training. Na een tijdje was ik er abrupt mee gestopt, nu maar eens weer post/pre workout eten!
Waarom gebruik je eigenlijk abductor machine?
Van die rozijnen moet ik precies eens proberen als m'n depletion voorbij is. Goed voor m'n moreel en motivatie![]()
Rozijnenreally? Waarvoor kan je dat allemaal voor gebruiken dan, als vervanging van dextro?
Juist als je de laatste training doet voor je refeed, zijn rozijnen zeer geschikt om als pre-workout meal te nemen.
Het hielp me gisteren en vanochtend super om goed door een redelijk zware training te komen zonder energie-dip.
Ik gebruik het ook alleen omdat de tijd tussen de laatste maaltijd (12:00) en de training (17:30) te lang is om je energie vast te houden.

Die laatste training voor je refeed, is dat nog steeds een depletion training of kan je dan beter power/hypertrophy workout neerzetten?
Had jij een bepaalde richtlijn van de hoeveelheid carbs die je post-workout innam dan?![]()
Als je vanuit UD 2.0 beredeneerd had je drie verschillende trainingen: depletion (hoge volumes), intensity (gangbare 6-12 reps) & powertrainingen (3-5 reps)
De intensity training kwam altijd voor de refeed, waarbij je dus die 25 gram carbs (rozijnen) neemt.
Ik neem aan post-workout als in het begin van de refeed, want daar gebruikte ik de voorgeschreven hoeveelheden volgens UD 2.0 (12-16 gr. khdr. per kilo aan vvm)
De eerste twee maaltijden met snelle khdr. + eiwit in de vorm van een shake en als het kan nog een vaste maaltijd.
Omdat ik tegen de zomer dit dieet heb gedaan, nam ik ook sorbetijs bij m'n shake (als snelle khdr.) maar dat was een persoonlijke keuze.
Ik heb heb volgens mij altijd de khdr. redelijk evenredig verdeeld over het aantal maaltijden van donderdag tot vrijdagavond.