AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie PR op de bench bro! En zeker mooie dips :D

• Topic Starter Topic Starter
Mooie PR op de bench bro! En zeker mooie dips :D

Thanx man, tja het is nog geen 100 KG maar het is i.i.g. meer dan ik voorheen gedaan heb.
De dips gaan ook lekker, hopen dat het straks bijdraagt aan een hoger BP.

Deadlift

5x150
5x150
1x160 (belt)
1x170
1x180 PR :)

SLDL

8x102,5
8x102,5
8x102,5

Lying leg curl

10x50
10x50
10x50

Seated calf raises (2 sec. hold)

8x40
8x40
8x40

Walking db lunges

8x24
8x24
8x24 PR/VPR :)

Leg extensions

10x93
10x93
10x93

Note:

Superblij met de PR op de DL, had moeite met de grip op de 150 KG ondanks dat ik magnesium bij me had.
Dus ik dacht waarom geen singles en kijken of ik misschien die 180 KG kan pakken.
Heb de lockout ook nog 2 sec. kunnen vasthouden dus deze keer geen twijfel of het ook gelukt is.

De SLDL had ik eigenlijk ook met dezelfde stang kunnen doen, maar ik was zo met m'n hoofd bij m'n nieuwe PR
dat ik alle gewichten uit automatisme weer terug had gelegd (was stang van de BP)
En toen ik tot het besef kwam had een volgende al de stang gepakt om te deadliften, dus met een EZ-curl bar SLDL gedaan.
Had eigenlijk 95 KG in de planning, maar ik had perongeluk 95 KG op de stang zitten dus vandaar die 102,5 KG (7,5 KG voor de stang)
Walking lunges geen redelijk makkelijk, omdat ik de FSQ niet kon doen (squatcage bezet)

Dat deadlift..dafuq bro. Srs
Stevige leg extensions ook!
En dan Bob maar zeggen dat je geen progressie maakt :mad:

jk bob :roflol:

Dam mooie pr op je dl klasse man!

Heavy deadlift man! Stronggg ;)

Heavy deadlift man! Stronggg ;)

Thanx son :D

Vandaag, morgen en zaterdag fullbody workout met veul reps als een kleine deload.
Vorige week zaterdag waarschijnlijk lichte blessure opgelopen door overhead tricep extension
dus hoop door deze deload dat dit wat sneller hersteld.
Heb door omstandigheden van de week schema niet 100% kunnen volgen, dus verwacht niet
de wereld van mijn VP meting zaterdag.
Als ik maar onder de 14% blijf en wat spiermassa heb gegained dan ben ik tevreden en ga ik
nog 8 weken clean bulken +/- 4000-4250 kcal.
Daarna nog 8 weken op schredded mode om naar de 10% te gaan.

Thanx son :D

Vandaag, morgen en zaterdag fullbody workout met veul reps als een kleine deload.
Vorige week zaterdag waarschijnlijk lichte blessure opgelopen door overhead tricep extension
dus hoop door deze deload dat dit wat sneller hersteld.
Heb door omstandigheden van de week schema niet 100% kunnen volgen, dus verwacht niet
de wereld van mijn VP meting zaterdag.
Als ik maar onder de 14% blijf en wat spiermassa heb gegained dan ben ik tevreden en ga ik
nog 8 weken clean bulken +/- 4000-4250 kcal.
Daarna nog 8 weken op schredded mode om naar de 10% te gaan.

Goede planning bro, komt helemaal goed. Ben zeker benieuwd naar je progressie tegenover vorig jaar dan.
Dus we wachten op pics :eyebrow:

Goede planning bro, komt helemaal goed. Ben zeker benieuwd naar je progressie tegenover vorig jaar dan.
Dus we wachten op pics :eyebrow:

Haha laten we dat nog maar ff niet doen, meestal loopt dat uit op een grote teleurstelling.
Hou op het moment ook nog redelijk vocht vast en dat wordt met de pasen denk ik niet minder.
Je zal toch nog ff moeten wachten tot eind juli, voor ik de foto's ga schieten.

Vanochtend vetmeting gehad, maar ik geloof er eerlijk gezegd zelf geen klap van.

Resultaat VP meting 09-11-2012 om 19:49 met kleren:

gewicht: 92,8 kg
skeletspiermassa: 47,4 kg
vetmassa: 10,8 kg
vetpercentage: 11,6%

Resultaat VP meting 30-03-2013 om 10:29 met kleren:

gewicht: 92,8 kg
skeletspiermassa: 48,5 kg
vetmassa: 9.6 kg
vetpercentage: 10,4%

Iedereen een fijne pasen toegewenst.

LB1

Squat (wendler)

5x77,5
5x87,5
8x100 (belt)

Hyper extensions

10xBW
10xBW +5 KG
10xBW +10 KG

Leg press

12x171
12x171
12x171

SLDL

12x85
12x85
12x85

Standing calf raises in smith (2 sec. hold)

8x100
8x100
8x100

Seated calf raises

20x25
20x25
20x25

Abductor

12x59
12x59
12x59

Hanging leg raises

10xBW
10xBW
10xBW
10xBW

Note

Was weer ff inkomen reps te maken op 100 KG, maar voelde goed aan qua diepte en techniek (bekken kantelen) :)
Moet echt wat aan m'n conditie gaan doen, want na de 8e rep zat ik te hijgen als een paard maar had ik eigenlijk nog wel 2 reps kunnen maken. :o

Cardio? Ain't nobody got time for that. En daarbij, een squat is cardio op zich :D
Wat is de meerwaarde van zo'n belt eigenlijk, meer core-ondersteuning of?

Anywhore; mooie workout! :)

Mooie workout met flink volume

Cardio? Ain't nobody got time for that. En daarbij, een squat is cardio op zich :D
Wat is de meerwaarde van zo'n belt eigenlijk, meer core-ondersteuning of?

Anywhore; mooie workout! :)

Thanx Brah,

Cardio schiet er vanwege tijdgebrek idd vaak bij in, maar in principe is het wel goed om soms te doen in de bulk.
Het heeft met de vet oxidatie te maken die dan toch op gang blijft, ondanks dat je tegelijkertijd ook vet aanzet tijdens de bulk.

De belt is idd ter ondersteuning van de core, maar gebruik hem dan ook alleen voor de zwaardere sets.
Bij de squats is dat vanaf ongeveer 100 KG en bij de deadlift vanaf 160 KG
Misschien in de toekomst ook bij de military press als ik boven de 60 KG kom.

Mooie workout met flink volume

Thanx Hendrie :)

Thanx Brah,

Cardio schiet er vanwege tijdgebrek idd vaak bij in, maar in principe is het wel goed om soms te doen in de bulk.
Het heeft met de vet oxidatie te maken die dan toch op gang blijft, ondanks dat je tegelijkertijd ook vet aanzet tijdens de bulk.

De belt is idd ter ondersteuning van de core, maar gebruik hem dan ook alleen voor de zwaardere sets.
Bij de squats is dat vanaf ongeveer 100 KG en bij de deadlift vanaf 160 KG
Misschien in de toekomst ook bij de military press als ik boven de 60 KG kom.

Thanx Hendrie :)
Tijd voor mij om morgen ook nog eens wat cardio te doen dan, en wat lezen over die vet oxidatie.
Bedankt, misschien moet ik me ook maar eens een belt aanschaffen.

Tijd voor mij om morgen ook nog eens wat cardio te doen dan, en wat lezen over die vet oxidatie.
Bedankt, misschien moet ik me ook maar eens een belt aanschaffen.

Haha ik doe gedwongen met je mee, omdat m'n blessure aan m'n linker arm nog niet beter gaat.
Hoop dat ik donderdag weer UB kan doen anders wordt het deze week 3x LB :D
Van wat ik weet heeft Bob geen belt en die squat/deadlift veel zwaarder dan mij, dus het is geen noodzaak om een belt te dragen.
Zoals ik al zei, is het voor mij meer een hulpmiddel vanwege m'n zwakkere rug.
Een dipbelt is dan wel weer zeer handig en het geld zeker waard.

Haha ik doe gedwongen met je mee, omdat m'n blessure aan m'n linker arm nog niet beter gaat.
Hoop dat ik donderdag weer UB kan doen anders wordt het deze week 3x LB :D
Van wat ik weet heeft Bob geen belt en die squat/deadlift veel zwaarder dan mij, dus het is geen noodzaak om een belt te dragen.
Zoals ik al zei, is het voor mij meer een hulpmiddel vanwege m'n zwakkere rug.
Een dipbelt is dan wel weer zeer handig en het geld zeker waard.

Hebben wij even geluk dat het hier een mooie blauwe hemel is en geen sneeuw voor de verandering :cool:
Beterschap bro! Nog steeds van die overhead tricep extension?
Misschien komt het mij ook wel van pas aangezien ik niet meteen de sterkste onderrug heb. En daarbij, dan voel ik me nog eens hardcore :o

Hebben wij even geluk dat het hier een mooie blauwe hemel is en geen sneeuw voor de verandering :cool:
Beterschap bro! Nog steeds van die overhead tricep extension?
Misschien komt het mij ook wel van pas aangezien ik niet meteen de sterkste onderrug heb. En daarbij, dan voel ik me nog eens hardcore :o

Precies, hier ook het zonnetje erbij dus vanavond ff een rondje rennen.
Ja nog steeds van vorige week zaterdag, maar heb gewoon doorgetraind wat ik eigenlijk niet had moeten doen.
Tijdens de training voelde ik niet veel, alleen de dag erna is meteen zeurende pijn in onderarm-aanhechting tricep (nu constant)
Haha zo'n grote belt (zoals ik die heb) ziet er zeker man's uit, alleen moet je dan wel ook de gewichten kunnen tillen van een baas en dat lukt me op de SQ nog niet echt :o
Sommige dragen em ook standaard bij elke oefening, das dan weer niet de bedoeling.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven