AndroidHealthClinic

Vrouwen die powerliften

• Topic Starter Topic Starter
Ik zei in het begin zelfs dat als TS zichzelf powerliftster wilt noemen, ze dat gewoon moet doen.

Klopt. Vervolgens heb ik er juist voor gekozen om dat niet te doen, omdat ik geen wedstrijden doe EN (nog) geen heel zware gewichten til, dus op het moment vind ik "ik doe krachttraining, ik volg een powerlifting schema" toch een betere omschrijving. :)

Kan je dat mens niet gewoon bannen Trem? Ieder topic ontspoort zodra 'miss ik vind' erin komt. Ze brengt alleen maar frustratie
bij tot het forum. En op negeer zetten zorgt voor een rare sequence in het topic

Maar jij ziet toch ook wel dat iedereen er maar wat graag op inhaakt en dat gebeurt te vaak imo. Tip..Gewoon net als thuis joh. Zodra je vrouw zegt "ik vind" dan zeggen wij.."okay".:D

Blijft een forum natuurlijk..

zaterdag bij fox gym trainen :D ben ik dan ook een foxgymfam member? Of moet ik dan eerst een abbonement nemen. Hopelijk kunnen jullie antwoord geven op MIJN mening!

Mijn mening is dat je daarvoor een abonnement nodig hebt! Ik vind niet (deze mening wordt door heel veel gedeeld) dat je jezelf zomaar zo kunt noemen!

Ik wilde gewoon de andere kant van t verhaal laten zien, jullie vinden t bs, ik zeg niet of ik t er mee eens ben of niet. Mijn mening is gewoon dat ik geen kant kies, als deze mensen er blij van worden dan werkt het blijkbaar voor hen zoals zij willen dat het werkt, waardoor het dus geen bullshit is. Ik zeg helemaal niet dat het goed is, ik zeg dat ik geen kant kies.
Als iemand anders dan zegt dat het bullshit is wat ik doe dat ik denk omdat ik vind dat het geen bullshit is en ik zeg dat het geen bullshit is dan ben ik weer een debiel die denkt dat het geen bullshit is terwijl het wel bullshit is omdat jij het niet doet en ik wel en dan kies ik geen kant omdat het geen bullshit is wat ik denk te zeggen dat ik doe omdat ik graag gelijk heb en jij dat bullshit vindt terwijl het dat dus niet is maar wel mijn mening.

hmmmmm bullshit :)

hoi

ha, iemand die aan gewichtheffen doet hier! een gewichtheffer, zou je ook kunnen zeggen. maar dat klinkt zo professioneel, dus ik vind zelf dat ik die eer niet verdien. whatever (:

Ik wilde gewoon de andere kant van t verhaal laten zien, jullie vinden t bs, ik zeg niet of ik t er mee eens ben of niet. Mijn mening is gewoon dat ik geen kant kies, als deze mensen er blij van worden dan werkt het blijkbaar voor hen zoals zij willen dat het werkt, waardoor het dus geen bullshit is. Ik zeg helemaal niet dat het goed is, ik zeg dat ik geen kant kies.
Als iemand anders dan zegt dat het bullshit is wat ik doe dat ik denk omdat ik vind dat het geen bullshit is en ik zeg dat het geen bullshit is dan ben ik weer een debiel die denkt dat het geen bullshit is terwijl het wel bullshit is omdat jij het niet doet en ik wel en dan kies ik geen kant omdat het geen bullshit is wat ik denk te zeggen dat ik doe omdat ik graag gelijk heb en jij dat bullshit vindt terwijl het dat dus niet is maar wel mijn mening.
:roflol:

Waar is die copypasta van?

Hell ff serieus, ik vraag me echt sterk af wat jij in het dagelijks leven doet. Ik kan me echt met geen mogelijkheid voorstellen dat jij ergens op een werkvloer rondloopt en dat mensen je gedrag accepteren.

Leuk en aardig voor op een forum maar in het echte leven leren ze je dit nogal snel af denk ik.
Goede analyse.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven