XXL Nutrition

Vrouwen die powerliften

Aangezien het nu toch uit de hand is gelopen maar ik er erg om heb moeten lachen gaan we maar verder. De absurditeit is ook aan te geven met vragen.
Dus Hell93 heb je dan een antwoord op het volgende als doel niet bepaald wat je doet maar wedstrijden:

*Als ik 1 wedstrijd doe en daarna nooit meer mag ik me dan levenslang wel powerlifter noemen?
*Als ik wedstrijden doe is er dan een voorschrift volgens jouw mening of deze wedstrijden wel of niet officieel erkend moeten worden volgens een bond om jezelf te kunnen omschrijven als bv powerlifter (of strongman of whatever)?

Ik kan nog wel even doorgaan hoor als je wilt....

Aangezien het nu toch uit de hand is gelopen maar ik er erg om heb moeten lachen gaan we maar verder. De absurditeit is ook aan te geven met vragen.
Dus Hell93 heb je dan een antwoord op het volgende als doel niet bepaald wat je doet maar wedstrijden:

*Als ik 1 wedstrijd doe en daarna nooit meer mag ik me dan levenslang wel powerlifter noemen?
*Als ik wedstrijden doe is er dan een voorschrift volgens jouw mening of deze wedstrijden wel of niet officieel erkend moeten worden volgens een bond om jezelf te kunnen omschrijven als bv powerlifter (of strongman of whatever)?

Ik kan nog wel even doorgaan hoor als je wilt....

Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag, maar verwacht je wel antwoord van mij?

Je mag doorgaan, want ik heb gezegd (en ik zeg het nogmaals als het niet duidelijk genoeg is) dit is mijn mening. Ja, ik heb ook meningen waardoor ik op basis van wat ik vind, antwoord kan geven op je vragen.

1. Nee, als je 1 wedstrijd doet en daarna nooit meer (en dit expres doet), mag je jezelf niet levenslang powerlifter noemen.
2. Ja, een powerliftingwedstrijd moet aan regels zijn verbonden, waaronder een bond. Als ik in mijn tuin een wedstrijdje powerliften houd en ik laat mijn broer meedoen, maakt dat hem geen powerlifter.

• Like
Waarderingen: wwe
Omdat je alleen een mening hebt op dbb en je Irl je mond niet open trekt

daarom

dus

doei

Hoe weet jij nou weer dat ik mijn mond irl niet open trek :roflol: Als iemand naar mij toe komt en zegt dat iemand die geen wedstrijden doet een powerlifter is, dan trek ik mijn mond wel open hoor :roflol:

Hell ff serieus, ik vraag me echt sterk af wat jij in het dagelijks leven doet. Ik kan me echt met geen mogelijkheid voorstellen dat jij ergens op een werkvloer rondloopt en dat mensen je gedrag accepteren.

Leuk en aardig voor op een forum maar in het echte leven leren ze je dit nogal snel af denk ik.

En nee van mij hoef je jezelf niet anders te gedragen, het boeit me net genoeg om erop te reageren :p

Hell ff serieus, ik vraag me echt sterk af wat jij in het dagelijks leven doet. Ik kan me echt met geen mogelijkheid voorstellen dat jij ergens op een werkvloer rondloopt en dat mensen je gedrag accepteren.

Leuk en aardig voor op een forum maar in het echte leven leren ze je dit nogal snel af denk ik.

En nee van mij hoef je jezelf niet anders te gedragen, het boeit me net genoeg om erop te reageren :p

Wat zijn jouw rawstats nu?

Topic gaat toch nergens over dus:)

Misschien is het raar voor te stellen, maar 9 van de 10 keer ga ik niet om met mensen die zo'n rare houding aannemen op het moment dat ik een mening uit, waar zij het niet mee eens zijn. Ze vertellen simpelweg wat zij vinden en dan hebben we daar een gesprek over (of niet als daar geen ruimte voor is).

Hier op het forum word je gelijk afgekat door meerdere mensen, alsof je een of andere staatsmongool bent (niet de precieze woorden) omdat je iets vindt dat een ander of het merendeel niet zo vindt. Ze komen dan met opmerkingen die eigenlijk tegen mij zijn, maar ze niet letterlijk tegen mij zeggen en eigenlijk ook weinig toevoegen. Met zulke mensen kun je geen gesprek voeren.

Er is dus vrij weinig om af te leren, ik voer wel degelijk discussies met mensen IRL, vaak zat ook wel botsingen gehad, maar degene die je tegenover je hebt scheelt ook enorm.

Daarbij geef ik ook sneller op IRL omdat ik daar vaak geen zin in heb/te druk ben met andere dingen, terwijl ik juist hier reageer als ik me verveel en dus sneller blijf reageren met uit te leggen: guys, dit is mijn mening, maak er geen big deal van of zo, hou je eigen mening als je dat wilt, doe ik ook :roflol:

Waar komt de uitdrukking staatsmongool eigenlijk vanaf

Moet je dan ook wedstrijden doen

• Like
Waarderingen: SBW
Ik wilde gewoon de andere kant van t verhaal laten zien, jullie vinden t bs, ik zeg niet of ik t er mee eens ben of niet. Mijn mening is gewoon dat ik geen kant kies, als deze mensen er blij van worden dan werkt het blijkbaar voor hen zoals zij willen dat het werkt, waardoor het dus geen bullshit is. Ik zeg helemaal niet dat het goed is, ik zeg dat ik geen kant kies.
Als iemand anders dan zegt dat het bullshit is wat ik doe dat ik denk omdat ik vind dat het geen bullshit is en ik zeg dat het geen bullshit is dan ben ik weer een debiel die denkt dat het geen bullshit is terwijl het wel bullshit is omdat jij het niet doet en ik wel en dan kies ik geen kant omdat het geen bullshit is wat ik denk te zeggen dat ik doe omdat ik graag gelijk heb en jij dat bullshit vindt terwijl het dat dus niet is maar wel mijn mening.

hou je bek HOU JE BEK

• Topic Starter Topic Starter
Oh man ik heb echt hardop gelachen om waar dit topic heen is gegaan. :roflol:

Terug
Naar boven