- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Ja 100 euro per dag slechts
Bij min 15 deelnemers wel, online coaching voor 50 per maand
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja 100 euro per dag slechts
Je mag jezelf best powerlifter noemen hoor van mij hahaha![]()

Aangezien het nu toch uit de hand is gelopen maar ik er erg om heb moeten lachen gaan we maar verder. De absurditeit is ook aan te geven met vragen.
Dus Hell93 heb je dan een antwoord op het volgende als doel niet bepaald wat je doet maar wedstrijden:
*Als ik 1 wedstrijd doe en daarna nooit meer mag ik me dan levenslang wel powerlifter noemen?
*Als ik wedstrijden doe is er dan een voorschrift volgens jouw mening of deze wedstrijden wel of niet officieel erkend moeten worden volgens een bond om jezelf te kunnen omschrijven als bv powerlifter (of strongman of whatever)?
Ik kan nog wel even doorgaan hoor als je wilt....
Hell, beter vraag je een permban aan.
Beter voor jezelf en voor dbb

Omdat ik een mening heb?
Zet mij dan gewoon op negeer als je het niet kunt hebben dat niet iedereen (ik dus) het eens is met jou![]()
Omdat je alleen een mening hebt op dbb en je Irl je mond niet open trekt
daarom
dus
doei
Als iemand naar mij toe komt en zegt dat iemand die geen wedstrijden doet een powerlifter is, dan trek ik mijn mond wel open hoor 
sinds wanneer mogen vrouwen een mening hebben, anders hadden we deze hele discussie niet gehad.

Hell ff serieus, ik vraag me echt sterk af wat jij in het dagelijks leven doet. Ik kan me echt met geen mogelijkheid voorstellen dat jij ergens op een werkvloer rondloopt en dat mensen je gedrag accepteren.
Leuk en aardig voor op een forum maar in het echte leven leren ze je dit nogal snel af denk ik.
En nee van mij hoef je jezelf niet anders te gedragen, het boeit me net genoeg om erop te reageren![]()

Hell ff serieus, ik vraag me echt sterk af wat jij in het dagelijks leven doet. Ik kan me echt met geen mogelijkheid voorstellen dat jij ergens op een werkvloer rondloopt en dat mensen je gedrag accepteren.
Leuk en aardig voor op een forum maar in het echte leven leren ze je dit nogal snel af denk ik.
En nee van mij hoef je jezelf niet anders te gedragen, het boeit me net genoeg om erop te reageren![]()

haha ja !!!!!Oh man ik heb echt hardop gelachen om waar dit topic heen is gegaan.![]()