- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Oh man ik heb echt hardop gelachen om waar dit topic heen is gegaan.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh man ik heb echt hardop gelachen om waar dit topic heen is gegaan.![]()
Dat van die peperdure seminars, gaat dat over die guy droog seminars?
Mijn antwoord stond in mijn post Hell. Wij kennen elkaar zeker IRL en je bent een prima persoon zoals ik heb kunnen beoordelen echter ik kan bijna gewoon niet niet reageren op je mening. Voor de mensen die de lifestyle leven en er veel voor doen is jezelf bodybuilder noemen of powerlifter of strongman of crossfitter of weet ik veel wat een stukje identiteit, een groep waarmee je je verbonden voelt en een stukje trots. Om aan te geven dat je wedstrijden moet doen voordat je jezelf een bodybuilder, strongman of powerlifter mag noemen is bijna een belediging. Het is naar mijn mening ook absurd dat naar jouw theorie jij jezelf een powerlifter zou mogen noemen omdat je wedstrijden doet en sommigen die ik ken die 20 jaar trainen en een 250 squat hebben en er alles voor over hebben maar geen wedstrijden doen niet.
Heeft niets te maken met respect of in de zeik zetten, het is net zo goed iets waar ik zeer sterk een mening over heb.

Stond dat op IG?Word is on the street dat de eigenaar van Fox gisteren weer laatste is geworden bij de Ironman.
Word is on the street dat de eigenaar van Fox gisteren weer laatste is geworden bij de Ironman.
Ei door de kwark is geen goede combinatie
ja, jullie dachten dat het nuet nog verder of topic kon he
Wat zijn jouw rawstats nu?
Topic gaat toch nergens over dus![]()
Misschien is het raar voor te stellen, maar 9 van de 10 keer ga ik niet om met mensen die zo'n rare houding aannemen op het moment dat ik een mening uit, waar zij het niet mee eens zijn. Ze vertellen simpelweg wat zij vinden en dan hebben we daar een gesprek over (of niet als daar geen ruimte voor is).
Hier op het forum word je gelijk afgekat door meerdere mensen, alsof je een of andere staatsmongool bent (niet de precieze woorden) omdat je iets vindt dat een ander of het merendeel niet zo vindt. Ze komen dan met opmerkingen die eigenlijk tegen mij zijn, maar ze niet letterlijk tegen mij zeggen en eigenlijk ook weinig toevoegen. Met zulke mensen kun je geen gesprek voeren.
Er is dus vrij weinig om af te leren, ik voer wel degelijk discussies met mensen IRL, vaak zat ook wel botsingen gehad, maar degene die je tegenover je hebt scheelt ook enorm.
Daarbij geef ik ook sneller op IRL omdat ik daar vaak geen zin in heb/te druk ben met andere dingen, terwijl ik juist hier reageer als ik me verveel en dus sneller blijf reageren met uit te leggen: guys, dit is mijn mening, maak er geen big deal van of zo, hou je eigen mening als je dat wilt, doe ik ook![]()
Wat zijn jouw rawstats nu?
Topic gaat toch nergens over dus![]()
Je vraagt je iets af, maar je stelt geen vraag. Antwoord krijg je niet

Word is on the street dat de eigenaar van Fox gisteren weer laatste is geworden bij de Ironman.

ben ik dan ook een foxgymfam member? Of moet ik dan eerst een abbonement nemen. Hopelijk kunnen jullie antwoord geven op MIJN mening!Delft-rotterdam noord ben je zo ja :-oword on the street over de fox gym eigenaar is volgens mij heel iets anders
zaterdag bij fox gym trainenben ik dan ook een foxgymfam member? Of moet ik dan eerst een abbonement nemen. Hopelijk kunnen jullie antwoord geven op MIJN mening!
Wie dacht er met een vrouw te kunnen gaan discussiëren over meningen? Heren houd uw oestrogeen in de hand en verman u.