MuscleMeat

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
Wut? Hier krijg je enkel een jaarlijkse premie van rond de 3000 euro als ik me niet vergis.

Ik heb even de CAO gezocht en het duurt wel een aantal jaren, meer dan ik dacht, maar het startsalaris is zo'n 2500 euro per maand en het duurt 4 jaar voordat je dan aan de 3000 zit. Na 12 jaar zit je dan op 3600, dat is de max voor die functieschaal.

Ben verpleegkundige, salaris momenteel iets van 1800 euro netto (2100 bruto ongeveer), maar loopt nu nog flink op per jaar. Ga in november beginnen aan de opleiding intensive care en dan ga ik al snel naar 3000+

1800 euro netto bij 2100 bruto? Dat kan echt nooit. Denk eerder dat je dan 1500 netto verdient.

Junior Webdeveloper, €1800 netto

Werk als PIMP--->5500-12000 euro per maand.

Eigenaar web-development (startup) 3600 bruto p/m

Ben verpleegkundige, salaris momenteel iets van 1800 euro netto (2100 bruto ongeveer), maar loopt nu nog flink op per jaar. Ga in november beginnen aan de opleiding intensive care en dan ga ik al snel naar 3000+

Intensive care is inderdaad een vetpot, er is een landelijk tekort aan intensive care verpleegkundigen, zelfs zo erg dat ziekenhuizen het salaris aan het verhogen zijn. Komt inderdaad neer op 3000+ en als het goed is gaat je salaris ieder jaar ook wat omhoog zelfs ;)

Ik ga binnenkort maar eens wat anders doen. Zal er fiks op achteruit gaan, maar software/reverse engineering en computer/web beveiliging komt echt m'n neus en oren uit. Helemaal gehad met alles wat met ICT te maken heeft.

Techniek / HBO / 35 jr.
EUR 2,700 netto + bonus 1 maandsalaris. Incl. telefoon en laptop, geen auto.
Dagvergoeding voor business trips naar buitenland.
+- 70% office / 30% reizen.
30 vrije dagen per jaar.
Buiten kantooruren werken = vrije tijd terug.

Heerlijk werk, niets te klagen. Ga ik nog jaren volhouden zonder te slijten.

Gym op 5 minuten, check
Huis op 10 minuten, check

OM OVER NA TE DENKEN: --Bij de buren is het gras altijd groener--

1 oktober mag ik normaalgezien beginnen in de kringloopwinkel voor 17,5u per week, en met een beetje geluk ga ik 1€ per uur verdienen, dus 17,5 x 4 = 80€ per maand.:cool:

2 euro bruto op stage nu

big money

edit: werk is ontwerpen van machineklemmen / projecten binnen het bedrijf.

Eigenaar web-development (startup) 3600 bruto p/m
Hoe kun je als eigenaar zo accuraat je maandloon hebben? Is toch totaal afhankelijk van hoeveel opdrachten je binnenkrijgt? Ik heb een uurtarief wat ik hanteer, maar m'n maandloon is gigantisch variabel.

je hebt 'm, daar gaat geen woord meer uit komen in dit topic hoor..

Ben in loondienst bij mijn holding, en heb aandeelhouders in werk B.V. die garant staan voor management fee indien er laat uitbetaald wordt etc. en er te weinig op de rekening zou staan. Daarnaast is dit vast salaris, dividend is ook mogelijk indien aanwezig.

PS. Komt dus nog wel antwoord hoor Tsn ;)

Van me 13e tot mijn 20e in zomerseizoen in campingsupermarkt, chill werk (broodjes bakken, af en toe vakkenvullen en kassa).
Van mijn 16e tot mijn 21e zo'n 2/3 avonden in de week bij de supermarkt, verdiende niet slecht.
Ook van mijn 16e tot 21e vakantiewerk bij een staalconstructiebedrijf: constructie bankwerker, mee met de montageploeg, CNC plasma bediening etc.
Nu al half jaar fulltime werk als werkvoorbereider/projectmanager/3D ontwerpen bij hetzelfde bedrijf (lekker veel afwisseling), goed betaald.

Van me 13e tot mijn 20e in zomerseizoen in campingsupermarkt, chill werk (broodjes bakken, af en toe vakkenvullen en kassa).
Van mijn 16e tot mijn 21e zo'n 2/3 avonden in de week bij de supermarkt, verdiende niet slecht.
Ook van mijn 16e tot 21e vakantiewerk bij een staalconstructiebedrijf: constructie bankwerker, mee met de montageploeg, CNC plasma bediening etc.
Nu al half jaar fulltime werk als werkvoorbereider/projectmanager/3D ontwerpen bij hetzelfde bedrijf (lekker veel afwisseling), goed betaald.

Met welk programma werk je?

Terug
Naar boven