XXL Nutrition

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206

bruto

Voor de vraagsteller, durf ****ing Google te gebruiken

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 18:14 ----------

Techniek / HBO / 35 jr.
EUR 2,700 netto + bonus 1 maandsalaris. Incl. telefoon en laptop, geen auto.
Dagvergoeding voor business trips naar buitenland.
+- 70% office / 30% reizen.
30 vrije dagen per jaar.
Buiten kantooruren werken = vrije tijd terug.

Heerlijk werk, niets te klagen. Ga ik nog jaren volhouden zonder te slijten.

Gym op 5 minuten, check
Huis op 10 minuten, check

OM OVER NA TE DENKEN: --Bij de buren is het gras altijd groener--

Jij hebt weinig weekend

Poelier ~1900eu en gratis kipfilet:P

5 /6 euro,
afwassen
k*t werk

1 oktober mag ik normaalgezien beginnen in de kringloopwinkel voor 17,5u per week, en met een beetje geluk ga ik 1€ per uur verdienen, dus 17,5 x 4 = 80€ per maand.:cool:

En daar ben je blij mee? Of zie je het meer als een leuk extraatje voor werk waarmee je iets voor de maatschappij doet?

2 euro bruto op stage nu

big money

edit: werk is ontwerpen van machineklemmen / projecten binnen het bedrijf.

2 euro per uur voor stage is zeker niet slecht hoor. Zeker aangezien je wss heel veel uur moet maken en dus eigenlijk soort van betaald naar school gaat :D

OT: Sinds de zomer werk ik bij Sligro distributiecentrum via uitzendbureau. Krijg 7,13 bruto per uur (20 jaar). Indien overwerk krijg ik tussen 36 en 40 uur 125%, boven de 40 uur 150%. En werk paar weekjes achter elkaar op zondag tegen 300% :D

Bijbaan als verhuizer, 12,5 netto per uur.

Senior proces operator. 32 uur per week, in volcontinu dienst net geen €4000 bruto per maand. Zou op dit moment niets anders willen, goede afwisseling tussen paneel/buitenspelen.

5 /6 euro,
afwassen
k*t werk

4.5 jaar gedaan. Van mn 14e tot mn 19e. Vond het wel prima werk, wss niet vervelender dan vakken vullen ofzo. Alleen had ik wel in de laatste 2-2.5 jaar daar mn eigen disco, kon eigen muziek opzetten en als het restaurant leeg was lekker hard :D Wel een voordeel dat de chefkok ook van hardcore hield

Senior proces operator. 32 uur per week, in volcontinu dienst net geen €4000 bruto per maand. Zou op dit moment niets anders willen, goede afwisseling tussen paneel/buitenspelen.

4000 bruto op je 24e bij 32 uur? Maar natuurlijk. En ik ben Napoleon.

4.5 jaar gedaan. Van mn 14e tot mn 19e. Vond het wel prima werk, wss niet vervelender dan vakken vullen ofzo. Alleen had ik wel in de laatste 2-2.5 jaar daar mn eigen disco, kon eigen muziek opzetten en als het restaurant leeg was lekker hard :D Wel een voordeel dat de chefkok ook van hardcore hield

Haha ja ik heb ook mijn eigen radiootje staan, dus dat is wel chill. Ben pas 1 maand geleden begonnen dus ben nog erg traag, en heb totaal nog niet de handigheid te pakken. Dat maakt het een beetje k*t :P

In de keuken bij lokaal restaurant voor een €10,50 netto per uur.

ongeveer 50k bruto per jaar incl laptop en audi a3

Haha ja ik heb ook mijn eigen radiootje staan, dus dat is wel chill. Ben pas 1 maand geleden begonnen dus ben nog erg traag, en heb totaal nog niet de handigheid te pakken. Dat maakt het een beetje k*t :P

Haha komt wel, gewoon zoveel mogelijk met staal sponsje doen :p. Sta je alleen of met iemand anders?

In de keuken bij lokaal restaurant voor een €10,50 netto per uur.

lekker hoor

Werken???

Heb 't ook even gedaan, verhuizer.

Zat gewoon met iemand in de vrachtwagen.. geen rijbewijs nodig gehad.

Terug
Naar boven