Fitness Seller

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
Nee, maat van me was ook verhuizer, die had helemaal geen rijbewijs.

Dat lijkt me dus echt chill werk. Heb wel A+B rbw, maar geen vrachtwaggol. Vraag me alleen af of ik dan nog energie heb om te trainen na een dag voor verhuizer te hebben gespeeld :o

Hoe zijn jullie aan je huidige baan gekomen (met name de fulltimers hier). Ben klaar met mijn opleiding en moet dus een baan vinden. Dit valt toch wel tegen, alle vacature sites e.d al af gezocht en er is vrij weinig te vinden. Nu is er natuurlijk het uitzendbureau maar dit is toch wel mijn laatste optie, want dit heeft naar mijn mening teveel nadelen.

Hoe zijn jullie aan je huidige baan gekomen (met name de fulltimers hier). Ben klaar met mijn opleiding en moet dus een baan vinden. Dit valt toch wel tegen, alle vacature sites e.d al af gezocht en er is vrij weinig te vinden. Nu is er natuurlijk het uitzendbureau maar dit is toch wel mijn laatste optie, want dit heeft naar mijn mening teveel nadelen.

Uitzendbureau is tegenwoordig vaak juist jouw sleutel tot een vaste baan..

Een groot imgeving is beter

En daar ben je blij mee? Of zie je het meer als een leuk extraatje voor werk waarmee je iets voor de maatschappij doet?

Heb nog m'n ziekte-uitkering.. Moet eerst even een periode arbeidszorg doen voor ik terug op de gewone arbeidsmarkt zal gaan werken. Ben wel blij met m'n ziekte-uitkering, moet niet meer hebben zolang ik bij m'n ouders woon.

Maar je bent toch nog wel zo lief om de karma te geven, dus hoop dat het maar bij 1 traantje gebleven is ;)

ik kook methamfetamine in een wasserette samen met mn ex-chemieleraar voor een gekke negert, betaalt best goed b*ch.

Techniek / HBO / 35 jr.
EUR 2,700 netto + bonus 1 maandsalaris. Incl. telefoon en laptop, geen auto.
Dagvergoeding voor business trips naar buitenland.
+- 70% office / 30% reizen.
30 vrije dagen per jaar.
Buiten kantooruren werken = vrije tijd terug.

Heerlijk werk, niets te klagen. Ga ik nog jaren volhouden zonder te slijten.

Gym op 5 minuten, check
Huis op 10 minuten, check

OM OVER NA TE DENKEN: --Bij de buren is het gras altijd groener--

Mag ik vragen wat je doet? Ik zit zelf ook in de techniek.

Dit moet ik ook hebben. Heb je daar vrachtwagen rijbewijs voor nodig?
Nope, ik heb alleen een motorrijbewijs.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:11 ----------

Dat lijkt me dus echt chill werk. Heb wel A+B rbw, maar geen vrachtwaggol. Vraag me alleen af of ik dan nog energie heb om te trainen na een dag voor verhuizer te hebben gespeeld :o
Als je in regio Amsterdam woont kan ik misschien wel iets voor je regelen.

Korporaal Wapentechnisch bij de Koninklijke Marine. 23 jaar oud. 2000 netto. Dit is incl. 200 reiskosten (plusminus) en inclusief voedingskosten omdat ik een eigen huishouden run en boordplaatser ben (slaap op de kazerne). 3 weken zomervakantie, 2 winter. 78 uur ADV, 32 snipper. En dan bouwen we nog uren op met wachtlopen. Veel vrij :D

Ik doe nu een HBO elektrotechniek, omdat ik graag meer verdien (in de toekomst). Ik ben benieuwd wat ik later zal kunnen verdienen met zo'n HBO elektrotechniek buiten Defensie?

Korporaal Wapentechnisch bij de Koninklijke Marine. 23 jaar oud. 2000 netto. Dit is incl. 200 reiskosten (plusminus) en inclusief voedingskosten omdat ik een eigen huishouden run en boordplaatser ben (slaap op de kazerne). 3 weken zomervakantie, 2 winter. 78 uur ADV, 32 snipper. En dan bouwen we nog uren op met wachtlopen. Veel vrij :D

Ik doe nu een HBO elektrotechniek, omdat ik graag meer verdien (in de toekomst). Ik ben benieuwd wat ik later zal kunnen verdienen met zo'n HBO elektrotechniek buiten Defensie?

Techniek is een sector waar veel vraag is naar mensen, dus je kan er veel mee kan verdienen mits je goed bent natuurlijk

Koninklijke Marine though :roflol:

ICT branche MKB
Medior Engineer 27j
MCSA / MCTS / CCNA + diverse andere certificaten
Peugot 208 van de zaak
iPhone en iPad met abbo's
Dell Latop twv €2300

Ong € 2500 Netto incl ruime vergoedingen.

Mij hoor je absoluut niet klagen, kans dat er voor mij een stukje operations komt dan maar eens opnieuw om de tafel.

Heeft Big T hier zelf al gereageerd?

Wie verdiend er eigenlijk tot nu toe t meeste hier, dus wie is de grootste e-hero.

Ik had laatst nog een paar duizend euro gevonden.
Een man gooide een koffer in de bosjes, even later zag ik de politie langsrijden.
Gelijk mijn autodeur opengegooid en een sprintje getrokken richting de bosjes voor dat koffertje!

• Like
Waarderingen: KIKO

LinkedIn.

Ben eigenlijk voor al m'n vruchtbare sollicitaties via die weg benaderd. Goed profiel aanmaken en interessante bedrijven/mensen bezoeken.

Terug
Naar boven