- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach ja liefde maakt blind was het toch?
a@t xto : zo ongeveer![]()

![]()
titel lijkt me duidelijk.
heb hem al as aangeboden maar dat wil ie niet. is btw ook nog zon typische breezer-figuur.
op msn praat ie tegen me middels een breezah-woordenboek.
hij heeft pagina op superdudes
enzenz
geef raad ik ben radeloos![]()

en zal ik echt niet het menneke gaan zitten jennen omdat ie wat kleiner is

![]()
titel lijkt me duidelijk.
heb hem al as aangeboden maar dat wil ie niet. is btw ook nog zon typische breezer-figuur.
op msn praat ie tegen me middels een breezah-woordenboek.
hij heeft pagina op superdudes
enzenz
geef raad ik ben radeloos![]()
Ja!Lekker laten gaan.. mijn huidige vriend is knap, super lief, goed voor me.. maar tja.. hij is een ecto..
Zat ik daar in het begin mee? Hmm.. ik weet het niet, ik was gewoon wat anders gewend. Redelijk frustrerend als je meer BP/SQ/DL dan je vriend..
Maar goed, wat boeit het me eigenlijk? Hij is kennelijk blij met zn lichaam, of hij wil er geen moeite voor doen omdat hij het wel okee vind zo. Prima toch? Moet ik hem dan weer terug naar de sportschool schoppen? Ik heb er geen behoefte aan om hem te veranderen, ik kan me prima aanpassen.

Geef hem een setje dumbbells en een matje, kan hij werken aan zijn BlokjUhzz en biceps.Hij kan er toch ook niets aan doen dat ik zo ongelofelijk sterk ben?![]()
Geef hem een setje dumbbells en een matje, kan hij werken aan zijn BlokjUhzz en biceps.