Fitness Seller

wat als je zus een ecto date?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar een mens zich druk om maakt.
Zolang ze maar niet met een allochtoon, een redneck, een wigger, een kuifje-met-kristallen-oorbellen-gozer, een bomenknuffelaar, een homofiel of een Herman thuis komt, maakt het niets uit toch?

Ah ja dat kan ook nog.

Als zij hem nu gewoon leuk vind is het toch goed. Wat maakt het uit of het een superdude is. De site is fout, maar betekend niet dat hij slecht is voor je zusje toch.

Stuur me de link van zijn profiel eens. Ik ben wel nieuwsgierig :D

Je zus moet hem daten, jijzelf niet :D
Wat maakt het dan uit dat het een ecto is?

Ik ben blij dat trickolutions nog eens van straat is geraakt :)

SuPerDudeS zijn verwaande plAyaH's met een OverScHAt ZelfBeEld, kan niet goed zijn voor je zusje... maar wel goed voor je training! Kzou een vat vol adrenaline zijn in de buurt van zulke mensen (mijn trainingsmaat heeft wel een beetje de superdude mentaliteit). Die kerel staat superdroog constant en vind zichzelf dan ook heel gespierd, maar hij kan mij niet volgen en is daardoor teleurgesteld waardoor hij nog maar eens een extra 10 reps gaat dumbbell curlen.

ach ja liefde maakt blind was het toch?

a@t xto : zo ongeveer ;)

:mad: ??? titel lijkt me duidelijk.

heb hem al as aangeboden maar dat wil ie niet. is btw ook nog zon typische breezer-figuur.
op msn praat ie tegen me middels een breezah-woordenboek.
hij heeft pagina op superdudes
enzenz

geef raad ik ben radeloos:mad:

Waar bemoei je mee?
Dit is toch het leven van jou zus en niet van jou dacht ik.
Wees blij dat ze geen aso als vriend heeft die jou graag een kopje kleiner maakt. :D

Geen zus, geen ecto's als vriend.

Zou me er eerlijk gezegd ook niet zo druk om kunnen maken of mijn zus een ecto zou meebrengen. Moet ze zelf maar weten.

Sry ???

Ik zal nooit zeggen dat ik de keuze zal maken voor mijn zusje , maar als ik zie dat die gast echt niet deugt dan geloof mij maar dat ie zo pleite is !!

Overigens is het natuurlijk wel gewoon leven en laten leven ;) en zal ik echt niet het menneke gaan zitten jennen omdat ie wat kleiner is :D :D

:mad: ??? titel lijkt me duidelijk.

heb hem al as aangeboden maar dat wil ie niet. is btw ook nog zon typische breezer-figuur.
op msn praat ie tegen me middels een breezah-woordenboek.
hij heeft pagina op superdudes
enzenz

geef raad ik ben radeloos:mad:

wat boeit dat, je zus loopt ermee. NIET jij.. laat je zus lekker.. beetje sneu

Lekker laten gaan.. mijn huidige vriend is knap, super lief, goed voor me.. maar tja.. hij is een ecto..

Zat ik daar in het begin mee? Hmm.. ik weet het niet, ik was gewoon wat anders gewend. Redelijk frustrerend als je meer BP/SQ/DL dan je vriend..

Maar goed, wat boeit het me eigenlijk? Hij is kennelijk blij met zn lichaam, of hij wil er geen moeite voor doen omdat hij het wel okee vind zo. Prima toch? Moet ik hem dan weer terug naar de sportschool schoppen? Ik heb er geen behoefte aan om hem te veranderen, ik kan me prima aanpassen.

Lekker laten gaan.. mijn huidige vriend is knap, super lief, goed voor me.. maar tja.. hij is een ecto..

Zat ik daar in het begin mee? Hmm.. ik weet het niet, ik was gewoon wat anders gewend. Redelijk frustrerend als je meer BP/SQ/DL dan je vriend..

Maar goed, wat boeit het me eigenlijk? Hij is kennelijk blij met zn lichaam, of hij wil er geen moeite voor doen omdat hij het wel okee vind zo. Prima toch? Moet ik hem dan weer terug naar de sportschool schoppen? Ik heb er geen behoefte aan om hem te veranderen, ik kan me prima aanpassen.
Ja!

Als ik jou was zou ik hem vermoorden want dit kan echt niet. :rolleyes:

Dennis denk hier maar aan:

Alles beter dan een Marokkaan!!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven