XXL Nutrition

wat als je zus een ecto date?

Status
Niet open voor verdere reacties.
boeiend, bb doe je voor jezelf niet voor de vriend van je zus belachelijk te maken?

Geef em wat anabooltjes.

god jezus nog aan toe, als alle bodybuilders zo denken, zijn bodybuilders juist de kneuzen ipv de breezers. Wat versta je trouwens onder breezer? iedereen die niet op aan apparaten hangt en dubbels tilt?

Een beetje sneu die broer van je zusje.

Missch vindt jouw zus het maar niks dat jij straks een wijf hebt met een dikke booty of met een skinny booty of whatever. Jou ouders zoeken toch ook geen chick voor jou uit man. Laat je zussie lekker zelf die keuze maken.

laat je zus hem in zn slaap injecteren met 10 iu HGH en 80 mcg IGF LR 3...het is een slinnaaldje dus dat voelt ie niet in zn slaap en leng zn breezers aan met vloeibare oral AAS 12 weken lang

probleem opgelost :thumbup:

:D:D:D

wat als je zus een ecto date?

1. Je mond houden en je nergens mee bemoeien.

2. Geen verkapte 'kijk mij nou hardcore zijn en een hekel aan eco's hebben'-topic openen.

2. Gewoon de keuze van je zus respecteren en eerst maar es zien of jij kunt thuiskomen met een betere boy dan zij.

;)

1. Je mond houden en je nergens mee bemoeien.

2. Geen verkapte 'kijk mij nou hardcore zijn en een hekel aan eco's hebben'-topic openen.

2. Gewoon de keuze van je zus respecteren en eerst maar es zien of jij kunt thuiskomen met een betere boy dan zij.

;)

:roflol:

ach laat je zus haar eigen leven leiden en van fouten leer je;zolang ie maar van je shakes afblijft is er in feite niks aan de hand

dennis999...eigenlijk ben je best wel....gepwn3d nu...:eek:

Ik zie het probleem ook niet. Ik zou mij pas zorgen gaan maken als mijn zusje met een bodybuilder thuis komt, die gasten zijn pas eng!

:mad: ??? titel lijkt me duidelijk.

heb hem al as aangeboden maar dat wil ie niet. is btw ook nog zon typische breezer-figuur.
op msn praat ie tegen me middels een breezah-woordenboek.
hij heeft pagina op superdudes
enzenz

geef raad ik ben radeloos:mad:

Doden. Dat is de enige optie.
Je helpt die jonger ermee. ;)

Dennis dacht zeker dat iedereen 'm een dikke duim gaf omdat hij zogenaamde "breezers" haat, lol.

OF

hij wil van zn breezer imago afkomen door middel van breezers af te kraken.

Pff waar maak je je druk om, je zus gaat toch ook niet zeiken op een forum dat haar broertje een trol aan de haak heeft geslagen.

whahaha, wat een topic weer dit.

Wat had je dan verwacht, dat je zusje met een anabolenspuitende/dealende halfbloedje aan zou komen waarmee je op eerste kerstdag tijdens het familie-diner gezellig kon kletsen over HGH/IGF-kuurtjes, en af en toe wat ruilhandel kon zetten.

"hey neem ik een potje anavar mee, dan krijg jij twee potjes trenbolone"
of
"hey zorg jij voor de GHB vanavond dan neem ik de sos mee"

Nee Dennis, jij leeft in een droomwereld.

Di3 BrEzAh i$ GeWoN Wr33d jE $iStA An t cHaNtErEn $Wa, J3 wEt tOg k3reL.

:roflol:

wees blij dat ze niet met een van deze ****ing randdebielen van deze site aan het daten is.

oja, MrJ, deze moet ook pijn gedaan hebben;

En ja hoor, paar weken later kon ik op zondagochtend hem de douche uitschoppen.

:haha:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven