AndroidHealthClinic

wat gebruiken in voorbereiding op volgend seizoen om extra blijvende kracht te winnen

coureur

Novice
Waardering
0
Hey,Ik ben een wielrenner en nu het seizoen gedaan is heb ik tot en met maart geen dopingcontroles; Tijd dus om eens een kuurtje te doen om extra blijvende kracht te ontwikkelen. Nu is mijn vraag wat ik het beste kan gebruiken.
Ik moet tegen maart terug clean zijn om niet tegen de dopinglamp te lopen.

Ik dacht aan het gebruik van sustanon de eerste 14 dagen en dan verder gaan met test prop. Hierna een nakuur om eigen test producite terug op gang te brengen. Is dit een goed idee of hebben jullie hier andere ideeen over.

Ben jij diezelfde als die in B&F opdook :p ?

Ben benieuwd wat je hier voor antwoorden krijgt.

O ja.. heb gehoord dat ephedrine in NL niet meer strafbaar is als doping. Lijkt me dat de meesten zich daarbij houden.

Espi

Is die extra massa wel goed voor een wielrenner? Denk je dat je die massa en kracht behoud met wielrennen?

alle wielrenners gebruikten vroeger toch anabole steroiden toen het veel moeilijker was om op te sporen. nu waarschijnlijk nog, maar minder. meer epo en groeihormonen.
deca (nadrolone) alleszins niet. sporen blijven nog maanden aantoonbaar via dopingtesten.

Esperantisto zei:
Ben jij diezelfde als die in B&F opdook :p ?

Ben benieuwd wat je hier voor antwoorden krijgt.

O ja.. heb gehoord dat ephedrine in NL niet meer strafbaar is als doping. Lijkt me dat de meesten zich daarbij houden.

Espi

Nou dan heb je dat verkeerd gehoord denk ik. Ze hebben wel pseudo-efedrine van de lijst gehaald maar efedrine echt niet en zal ook niet gebeuren, en volgend mij is het een andere coureur.

OK, hoorde het zelf in "Met het oog op morgen" een paar weken geleden maar luisterde maar met een half oor.
Daarom heb ik toen alleen maar caffeïne vermeld.
Heb een vriend die wel efedrine noemde, maar dat blijkt hij dus ook weer verkeerd begrepen te hebben.
Nou ja, voor leken is het allemaal toch 1 pot nat.

En verder.. die ene vragensteller was toch ook een Vlaming? Coureur toch ook.. vind het wel opvallend.

Kan niet helpen, behalve verwijzen naar die draad bij B&F als hij er nog geen lid van is...
Staat in Anabolica met topic-titel: Voorbereiding wielerseizoen
(kan geen directe link geven, is blijkbaar afgeschermd)
Espi

insuline korte esther :)

• Topic Starter Topic Starter
Het is de eerste keer dat ik iets vraag op een forum dus zul je met iemand anders verwarren - Ondertussen ben ik wel nog niet zoveel wijzer. Dat deca lang opspoorbaar is wist ik al. Kent er niemand een kuurtje om tegen maart 2004 terug clean te zijn.. Het gaat mij ook niet zozeer om de spieren en kilo's die ik ermee win. Enkel om de blijvende KRACHT.

Anavar zorgt voor kracht en weinig massa en is tot 3 weken aan te tonen in bloedonderzoek.
Is alleen wel duur, betaald al snel en euro per tab.

Hoor dat als je per sé de AS op wilt gaan, je testosteron propionaat zou kunnen gebruiken. Dat levert extra kracht op. Ook androgel.. zie ook [Link niet meer beschikbaar]

Lage dosering uiteraard...

maar.. wat dacht je van: zwaar squatten! Iets anabolers bestaat niet en je natuurlijke testosteron stijgt er flink van.
Ook afwisselen met lichtere sets om de souplesse er in te houden.
Daarnaast ook genoeg vetten eten , die zijn essentieel voor testosteronaanmaak.
En verer natuurlijk de essentiële onverzadigde vetten als DHA,EPA, GLA en CLA.
Jullie wielrenners gebruiken iha veeeeeeeeeeeeeeels te veel KH en veeeeeeeeeeeeeeeeeels te weinig vet. Voeding is ook hartstikke anabool weet je, dan jeb je geeneeens AS nodig, als je meer vet gaat eten off-season.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=7546&highlight=albers
is de link naar dat artikel over rol van (verzadigd) vet in voeding.

Espi

Als je persé aan de as wilt gaan zou je dit kunnen doen:
wk 1-8: test prop 100mg eod
de laatste paar wkn winstrol 30-40mg ed

klaar zijn voor het einde van jan

Terug
Naar boven