MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend om 6uur begonnen met werken, en ik ben nog niet klaar..

Overwerken zuigt op het moment.

knieën doen zeer :(

Luxe probleem...

heb mn auto verkocht en krijg maandag pas mn nieuwe...of te wel: nu geen auto :fuu:

Teveel caffeine genomen, ik sta helemaal strak in m'n trainingspak. :)

Wil psychologie gaan studeren en dacht eerst dat ik geen wiskunde toets hoefde te maken maar dat blijkt wel zo te zijn..... :fuu:

Ik ben verliefd op jerney, maar ze is al getrouwd. :sad:

:fuu: Er zit een pit in m'n portier omdat iemand zo nodig z'n eigen portier in die van mij moest rammen :fire:

Hmm dat ik weer teveel tegenstrijdig heden lees hier op DBP..zucht''

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

:fuu: Er zit een pit in m'n portier omdat iemand zo nodig z'n eigen portier in die van mij moest rammen :fire:

idd daar heb ik ook wel eens last van ..zit vaker nu te checken wie me dat een keer weer fliktt.. ken die heel mijn deur [inc andere kant jaja waarom niet] ook ff overlaten spuiten..BEN DAT ZAT...:mad:

Sjago ... Klote maandag bah. Het is trouwens wel weer langer licht das dan wel weer een pluspuntje

Sjago ... Klote maandag bah. Het is trouwens wel weer langer licht das dan wel weer een pluspuntje

Inderdaad, jippie! :)

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Goh Jerney, je laat me blozen. :o

:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven