XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mondeling engels gehad over 6 boeken. Hij vroeg over alle moeilijke en had er geen 1 gelezen. Wel leuk engels gepraat dat kan ik dan weer wel goed alleen ik heb 20mins geluld over iets waar ik niets van wist. l0l

Ik rij gisterochtend op snelweg komt er een burgergolfje voor me met bordje stop politie. uuhhhh gordel om reed niet te hard.

Krijg ik een bekeuring omdat ik niet voldoende zicht had dus het rechtergedeelte niet goed had gekrabt van mijn raam.

160 euro

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Die boetequota's tegenwoordig....

Ik heb in mijn hele leven nog nooit gehoord dat men hiervoor boetes uitdeelt maar deze winter is het in ene raak..

Kunnen ze nou ook boetes gven als je auto extreem vieze ramen heeft o.i.d. ? Naaiers zijn het en blijven het..

Die boetequota's tegenwoordig....

Ik heb in mijn hele leven nog nooit gehoord dat men hiervoor boetes uitdeelt maar deze winter is het in ene raak..

Kunnen ze nou ook boetes gven als je auto extreem vieze ramen heeft o.i.d. ? Naaiers zijn het en blijven het..

idd, bullshit is het

gelukkig dat het verboden is om wapens te dragen, want als je op zo'n moment een pistool bij hebt, denk ik dat het heel moeilijk is om die henk niet door zn harses te schieten:mad:

gelukkig dat het verboden is om wapens te dragen, want als je op zo'n moment een pistool bij hebt, denk ik dat het heel moeilijk is om die henk niet door zn harses te schieten:mad:

Het liefst zou je hem willen leegzuigen, is het niet? :p

2 punten tentamens terug

beide onvoldoende :mad:

Ik hoor net dat de dichtsbijzijnde Gold Gym waar ik op vakantie ben op 25 km afstand van m'n appartement zal zitten. :(

---------- Post added at 12:06 ---------- Previous post was at 12:05 ----------

helaas.... 't is uit met m'n vriendinnetje. als vrienden uit elkaar gegaan. zag haar heel graag, maar de verliefdheid verdween een beetje van mijn kant. heb het er wel wat moeilijk mee want we kwamen eigenlijk zeer goed overeen en ze was superlief. achja... ik zal het een beetje tijd geven en dan maar op zoek gaan naar een ander kippetje :)
Mss moet je eens die pinnen uit je gezicht halen, zoent een beetje moeilijk zo te zien.

11de geworden in een 3$ toernooi met 50 man door een idioot die m'n all-in callde met 8-9 ofsuit.:mad:

Ik moet minimaal 90 en liever 120 proefpersonen hebben voor mijn experiment. Ik heb er nu 60 gehad en ben het spuugzat om naar mensen toe te lopen, die toch allemaal geen zin hebben om mee te doen, en te zeuren om ze zichzelf in te laten schrijven. Het is een energiezuigend process en mijn goede humeur van vanmorgen begint behoorlijk weg te zakken. Pfff...

Ik moet minimaal 90 en liever 120 proefpersonen hebben voor mijn experiment. Ik heb er nu 60 gehad en ben het spuugzat om naar mensen toe te lopen, die toch allemaal geen zin hebben om mee te doen, en te zeuren om ze zichzelf in te laten schrijven. Het is een energiezuigend process en mijn goede humeur van vanmorgen begint behoorlijk weg te zakken. Pfff...

wat voor experiment?

Wat onderzoek naar het beperken van energiegebruik in huishoudens. Maar het moet afgenomen worden hier op de uni in Eindhoven. Mocht je in de buurt zijn dan laat het maar ff weten :) 5 euro voor 20 minuten werk.

Wat onderzoek naar het beperken van energiegebruik in huishoudens. Maar het moet afgenomen worden hier op de uni in Eindhoven. Mocht je in de buurt zijn dan laat het maar ff weten :) 5 euro voor 20 minuten werk.

lijkt me idd vreselijk k*t om zo 120 mensen te vinden om mee te werken.

en eindhoven is een beetje te ver hier uit de buurt:D

Waarom open je er niet een topic over, zijn genoeg mensen hier die je wel willen helpen lijkt me.

Miss her so ****ing much :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven