AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
:fuu: Er zit een pit in m'n portier omdat iemand zo nodig z'n eigen portier in die van mij moest rammen :fire:

Ik weet het , ik heb nu lakbeschadiging omdat iemand zo nodig ze auto vlak naast mijne moest zetten !! (heb wel een pit achter gelaten) :D

ahh verpest het nou weer niet :P Neejh mijne staat al een half jaar kapot in de tuin , ik fiets harder dan dat ding rijd dus waarom niet fietsen toch :P

Edit : Mijn scooter *

Laatst bewerkt:
uit met mijn vriendin, en ik ben misselijk.

Bekijk het van de goede kant , je kan nu een nieuwe uitzoeken :O
en als je ze je auto mee neemt wordt je gewoon genaait :P

OT: Vandaag school, dat zegt al genoeg -.-' (wel rustig dagje dan , maar krijg zoveel gezeik altijd)

.....

Laatst bewerkt:
De pijn is me rug is sterk afgenomen, er zit nog wel wat maar daar kan ik mee leven.

Naja fietsse of bus :P ik twijfel xD fiets is wel sneller gewoon even de sluis pakke. en met de bus ben ik standaard te laat.

(en wat voor auto'tje heb je nu dan :O, zonde van je velgen dan xD)

Gister trouwens ontzettend last van me borst ,misschien bekend bij iemand ? echt precies in het midden ontzettend veel pijn (had eergister wel spierpijn , maar dit kon geen spierpijn zijn) hopen dat ik het vandaag niet weer heb :O

Ik heb nog niks te klagen maar dat komt in de loop van de ochtend vanzelf hier op ut werk :P

Oh je bent al lekker op je werk :P, ondertussen bijna tijd om naar school te gaan , *zucht* :P

Ik rij gisterochtend op snelweg komt er een burgergolfje voor me met bordje stop politie. uuhhhh gordel om reed niet te hard.

Krijg ik een bekeuring omdat ik niet voldoende zicht had dus het rechtergedeelte niet goed had gekrabt van mijn raam.

160 euro

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Meen je niet :O en ook nog zo een hoge boete! zo zullen ze er wel meer pakken vandaag nog , stelletje fcking oplichters

Ik rij gisterochtend op snelweg komt er een burgergolfje voor me met bordje stop politie. uuhhhh gordel om reed niet te hard.

Krijg ik een bekeuring omdat ik niet voldoende zicht had dus het rechtergedeelte niet goed had gekrabt van mijn raam.

160 euro

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Damn das idd zonde geld

Mijn voorruit was vanmorgen ook aan de binnenkant bevroren :fuu:, dat duurde lekker lang voordat ik kon rijden. Te laat op het werk.....ach, toch al jaren geen opslag gehad :D

Mijn voorruit was vanmorgen ook aan de binnenkant bevroren :fuu:, dat duurde lekker lang voordat ik kon rijden. Te laat op het werk.....ach, toch al jaren geen opslag gehad :D

je zit zeker al jaren aan het einde van je schaal :D damn ik ook haast :( Moet er toch wat gaan veranderen dit jaar :mad:

helaas.... 't is uit met m'n vriendinnetje. als vrienden uit elkaar gegaan. zag haar heel graag, maar de verliefdheid verdween een beetje van mijn kant. heb het er wel wat moeilijk mee want we kwamen eigenlijk zeer goed overeen en ze was superlief. achja... ik zal het een beetje tijd geven en dan maar op zoek gaan naar een ander kippetje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven