Mijn kansen zijn nog niet verkeken, of interpreteer ik die wink smiley verkeerd?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn kansen zijn nog niet verkeken, of interpreteer ik die wink smiley verkeerd?

Mijn kansen zijn nog niet verkeken, of interpreteer ik die wink smiley verkeerd?![]()

Er zit een pit in m'n portier omdat iemand zo nodig z'n eigen portier in die van mij moest rammen
![]()

Ik weet het , ik heb nu lakbeschadiging omdat iemand zo nodig ze auto vlak naast mijne moest zetten !! (heb wel een pit achter gelaten)![]()
ik twijfel xD fiets is wel sneller gewoon even de sluis pakke. en met de bus ben ik standaard te laat. Ik rij gisterochtend op snelweg komt er een burgergolfje voor me met bordje stop politie. uuhhhh gordel om reed niet te hard.
Krijg ik een bekeuring omdat ik niet voldoende zicht had dus het rechtergedeelte niet goed had gekrabt van mijn raam.
160 euro
![]()
Mijn voorruit was vanmorgen ook aan de binnenkant bevroren, dat duurde lekker lang voordat ik kon rijden. Te laat op het werk.....ach, toch al jaren geen opslag gehad
![]()
damn ik ook haast
Moet er toch wat gaan veranderen dit jaar 
Ik rij gisterochtend op snelweg komt er een burgergolfje voor me met bordje stop politie. uuhhhh gordel om reed niet te hard.
Krijg ik een bekeuring omdat ik niet voldoende zicht had dus het rechtergedeelte niet goed had gekrabt van mijn raam.
160 euro
![]()