USSR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hele nacht liggen waken bij de telefoon... wachten op slecht nieuws breekt je misschien nog wel meer op dan het slechte nieuws zelf..
hele nacht liggen waken bij de telefoon... wachten op slecht nieuws breekt je misschien nog wel meer op dan het slechte nieuws zelf..
Mn billen zijn zo dik geworden dat ik mn benen altijd open moet doen om een scheet te laten.

Heb je al eens geprobeerd om er een closetrol in te proppen?Mn billen zijn zo dik geworden dat ik mn benen altijd open moet doen om een scheet te laten.

en je hebt de soep bij de chips gezet
en daarom ben je ontslagen?

Hij stopte niks in de schappen, maar als elke rechtgeaarde bb-er at ie alles zelf op, alles voor Bassie!!exclamation mark elevenen je hebt de soep bij de chips gezet
en daarom ben je ontslagen?
Neuh, mn teamleider is gewoon een ****ing zeikstraal eerste klas. Lijkt wel alsof die de hele dag met een grote zwarte dildo in zn kont rondloopt zoveel gezanik komt er uit zn mond.
Ik had even een spetterend conflict met de beste man, en ik hoefde niet meer terug te komen.![]()

, helpt altijd voor al je problemen Neuh, mn teamleider is gewoon een ****ing zeikstraal eerste klas. Lijkt wel alsof die de hele dag met een grote zwarte dildo in zn kont rondloopt zoveel gezanik komt er uit zn mond.
Ik had even een spetterend conflict met de beste man, en ik hoefde niet meer terug te komen.![]()
Hij stopte niks in de schappen, maar als elke rechtgeaarde bb-er at ie alles zelf op, alles voor Bassie!!exclamation mark eleven