XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hele nacht liggen waken bij de telefoon... wachten op slecht nieuws breekt je misschien nog wel meer op dan het slechte nieuws zelf..

en je hebt de soep bij de chips gezet???
en daarom ben je ontslagen?

Neuh, mn teamleider is gewoon een ****ing zeikstraal eerste klas. Lijkt wel alsof die de hele dag met een grote zwarte dildo in zn kont rondloopt zoveel gezanik komt er uit zn mond.:roflol:

Ik had even een spetterend conflict met de beste man, en ik hoefde niet meer terug te komen.:)

Neuh, mn teamleider is gewoon een ****ing zeikstraal eerste klas. Lijkt wel alsof die de hele dag met een grote zwarte dildo in zn kont rondloopt zoveel gezanik komt er uit zn mond.:roflol:

Ik had even een spetterend conflict met de beste man, en ik hoefde niet meer terug te komen.:)
:roflol:

Ben je de beste man nou dankbaar of...?

moet weer werken - tja

Hij stopte niks in de schappen, maar als elke rechtgeaarde bb-er at ie alles zelf op, alles voor Bassie!!exclamation mark eleven

dat is het ja, hij at alles kip vis kwark rijst enz enz enz op :o

en de (choco)melk niet te vergeten!

Ik fietste en binnen 10 meter. Ging mijn band lek, viel mijn standaard eraf en viel mijn kettingkast in drie stukken kapot.

Ik ben gesaboteerd.................................:mad:

Dus die ga ik nu maar even maken. Doei!

Ik ben net verbannen uit het topic "Rita Verdonk belaagd door Marokkaanse jongeren", zonder goede reden. M'n reacties werden ook gecensureerd.

Jammer, vond dit zo'n mooi forum :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven