MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet gigantisch hard schijten maar heb geen zin om mn reet af te vegen als ik klaar ben

moet gvd over 4 uur op en kan niet slapen:mad:

ik begin een epic ecto te worden in een poging mijn oude vet weg te krijgen.

Ik wil ****ing slapen, maar ik moet koken, trainen en werken, kom je beneden gaan die katten zich nog eens uitgebreid lopen uitrekken, gapen om vervolgens weer verder te gaan slapen.
Ik wou dat ik een vak geleerd had, ****. :(

ik ben kapoht..damn zit hier echt als een halve tamme voor me uit te kijken.

Laatst bewerkt:
word je om 6u wakker, ziet het er heerlijk uit buiten, ga je om 0715 de deur uit regent het... pauperclimaat

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Ik ben student, ik ga zo'n 6 uur per week naar college, doe voor de rest echt geen zak, heb super veel slaap en WOW ik krijg zelfs studiefinanciering. :) Heb bijna weer weekend man! :)

Ik doe het nog beter, ik ga niet naar school, krijg wel studifinancieering, en een OV. Daarnaast werk ik fulltime, krijg een reiskostenvergoeding terwijl ik die niet hoef te gebruiken door mn OV! Muhahah en het mooiste is, het is allemaal legaal :)

Dat ze mij weer gaan opsluiten van 14u tot 22u in een fabriek :(

Ik moet leren maar heb geen zin.

ik probeer een afspraak te maken met mn doktor maar hij neemt niet op, net nam die op en kreeg ik een voicemail dat die aant lunchen was ???:mad:

het is weer potverdomme maandag.
ik ben moe
ik ben chaggerijnig
ik voel me beroerd
ik heb k*twerk te doen
ik wil naar huis
en ik wil slapen

potverdomme wat haat ik maandag.

Niks te klagen eigenlijk, duik zo nog ff lekker mn bed in ff een powernap voor het trainen jeweettoch. Voel me lekker vrolijk vandaag ja ik kan wel spreken van een lekkere maandag.

Niks te klagen eigenlijk, duik zo nog ff lekker mn bed in ff een powernap voor het trainen jeweettoch. Voel me lekker vrolijk vandaag ja ik kan wel spreken van een lekkere maandag.

waarom post je dan???

het is maandag, nuff said =[

Ik had me zo voorgenomen om de eindexamens beter te doen. Maar ik zie het al van ver aankomen: dit gaat ook falen.

:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven