Geef je toch gewoon een envelope met geld erin, met een briefje dat ze de liefste mama van de hele wereld is?geen cadeau voor moederdag , en alle winkels zijn hier dicht nu![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef je toch gewoon een envelope met geld erin, met een briefje dat ze de liefste mama van de hele wereld is?geen cadeau voor moederdag , en alle winkels zijn hier dicht nu![]()

Je moeder haat je. Ze is hier onder mn bureau.Ik heb een cadeautje voor moederdag, maar wordt wakker in een leeg huis.![]()
tis zover ,blessure aan arm opgelopen gvd ,met die verdomde lying french triceps![]()
al derde dag dat ik niet kan trainen met mijn feariopgjbâeitjbdtukyilstsryjk elleboog , ik word hier ferm pissed van gvd
---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------
IK WIL TRAINEN GVD eatiophk$paetokhj,tijh$jhpzrkyhpkopsk$pert)hk
kan na 4dagen gerust te hebben nog niet trainen gvd stomme beqtighuoejiojqêjîoêj
---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------
:shoot:
![]()
hetzelfde als gisteren,ik ga bijna over de rooie hier ,gvd , waarom waarom![]()
![]()
Dus als ik het goed begrijp, is er iets met je elleboog?

Dus als ik het goed begrijp, is er iets met je elleboog?![]()
Ik heb erg last van examenstress terwijl ik er goed voorsta.. echt vervelend
Nog drie weken
Bij mij begint het de 17e.. maar ik snap die stress niet want dit moet ik behalen; economie 4.2, engels 4.3, geschiedenis 4.7, m&o 4.0, nederlands 4.4 en wiskunde 3.9.

Bij mij begint het de 17e.. maar ik snap die stress niet want dit moet ik behalen; economie 4.2, engels 4.3, geschiedenis 4.7, m&o 4.0, nederlands 4.4 en wiskunde 3.9.

Morgen gaat half 6 de wekker weer en ik heb totaal geen slaap, en ik ben toe aan vakantie. Terwijl ik nog 9 weken moet wachten tot ik bouwvak heb.![]()
Heb bijna weer weekend man!