Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, of je doet niet aan moederdag..

Ik heb een cadeautje voor moederdag, maar wordt wakker in een leeg huis.???

elleboog nog steeds niet genezen

Net iets teveel van het 'moederdag-ontbijt' gegeten denk ik.. beetje buikpijn :(

tis zover ,blessure aan arm opgelopen gvd ,met die verdomde lying french triceps :mad:

al derde dag dat ik niet kan trainen met mijn feariopgjbâeitjbdtukyilstsryjk elleboog , ik word hier ferm pissed van gvd :mad:

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

IK WIL TRAINEN GVD eatiophk$paetokhj,tijh$jhpzrkyhpkopsk$pert)hk

kan na 4dagen gerust te hebben nog niet trainen gvd stomme beqtighuoejiojqêjîoêj :mad:

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

:splat::headbang::fire::yell::grumble::shoot::evilred::army::fu::devil::spaz::snorkel:

hetzelfde als gisteren,ik ga bijna over de rooie hier ,gvd , waarom waarom??? :sad:

ot/nog steeds last van elleboog

Dus als ik het goed begrijp, is er iets met je elleboog?:)

Die klote haan hier achter.. loopt al meer dan een uur te kukelen :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kon niks beters vinden ...

Ik heb erg last van examenstress terwijl ik er goed voorsta.. echt vervelend

Word hier gewoon ff voor gay uitgemaakt:mad:

Morgen gaat half 6 de wekker weer en ik heb totaal geen slaap, en ik ben toe aan vakantie. Terwijl ik nog 9 weken moet wachten tot ik bouwvak heb. :fuu:

Morgen gaat half 6 de wekker weer en ik heb totaal geen slaap, en ik ben toe aan vakantie. Terwijl ik nog 9 weken moet wachten tot ik bouwvak heb. :fuu:

Ik ben student, ik ga zo'n 6 uur per week naar college, doe voor de rest echt geen zak, heb super veel slaap en WOW ik krijg zelfs studiefinanciering. :) Heb bijna weer weekend man! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven