Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M'n buurvrouw kwam weer vragen of ik geen piano wou spelen deze middag en woensdagnamiddag omdat hun kleinkind voor de zoveelste maal ziek was ofzo. Ze had de eerste keer al eens 3 keer staan bellen, maar m'n pa had het gelukkig niet gehoord, een kwartier later heeft ze nog een keer langsgekomen en dan heeft ie de bel jammer genoeg wel gehoord en opengedaan. Zou dat wijf dus gewoon met m'n blote handen de schedel kunnen inslaan.

Moet nog een halve bak rijst met kip eten maar ik krijg kotsneigingen. :fuu:

Ik fiets net langs 2 chicks op een terras. Roept er een Hey Martijn!, dus ik stop en ik vraag hoe het gaat. Vraagt ze opeens "Ken je me nog? Dus ik zeg "Ja" Vraagt ze "Hoe heet ik dan?" Dus ik bedenken en ik dacht dat ze Ellis heette dus ik zeg "Jij bent Ellis". Beginnen ze te lachen dus ik denk in mezelf **** ik heb het verknalt! :( Vraagt die andere "Weet je nog wel hoe ik heet?" Maar die wist ik nog wel... Best zonde eigenlijk want het was een best lekkere meid. :o

Ik fiets net langs 2 chicks op een terras. Roept er een Hey Martijn!, dus ik stop en ik vraag hoe het gaat. Vraagt ze opeens "Ken je me nog? Dus ik zeg "Ja" Vraagt ze "Hoe heet ik dan?" Dus ik bedenken en ik dacht dat ze Ellis heette dus ik zeg "Jij bent Ellis". Beginnen ze te lachen dus ik denk in mezelf **** ik heb het verknalt! :( Vraagt die andere "Weet je nog wel hoe ik heet?" Maar die wist ik nog wel... Best zonde eigenlijk want het was een best lekkere meid. :o

Ja en wat heb je hier van geleerd??? Volgende keer dat je niet zeker bent iets zeggen in de trand van princess, engel etc etc als je het op een spontane manier brengt zullen ze het niet erg vinden dat je hun naam vergeten bent en er om lachen :)

Ben beetje scheikunde aan het oefenen....heb al de samenvattingsboekjes 1x doorgenomen en heb het gevoel dat ik wel klaar ben met leren. Heb ik nogal snel :P heb het gevoel dat i khet alemaal wel weet maar tijdens het examen ga ik dan falen :fuu:

Dus beetje sommetjes en examens oefenen, rather boring

hahaha, omdat je haar naam niet kende wil niet zeggen dat je het hebt verpest.

hahaha, omdat je haar naam niet kende wil niet zeggen dat je het hebt verpest.

Inderdaad, als je haar naam kende was het een bevestiging voor haar van hoe geweldig ze wel niet is. Maar nu wordt ze onzelfzeker en gaat ze zich afvragen waarom je haar naam niet meer kende. En BAM, ze gaat aandacht zoeken bij jou, buit dit uit.

succes

You ****ed up big time

Als ik die rooie zie dan maak ik hem KAPOT!!! kan die gek zijn ofnie.

Inderdaad, als je haar naam kende was het een bevestiging voor haar van hoe geweldig ze wel niet is. Maar nu wordt ze onzelfzeker en gaat ze zich afvragen waarom je haar naam niet meer kende. En BAM, ze gaat aandacht zoeken bij jou, buit dit uit.

succes

advanced PUA shit baby
:rolleyes:

heb gyno volgens mij :(

Ik ben potverdomme ziek! :barf:

ik was mijn nieuwe wachtwoord van mijn ing vergeten, dus vraag ik een nieuwe aan en dan staat er dat ze de combinatie van mijn mobiele telefoonnummer en gebruikersnaam niet kennen, na drie keer werd alles geblokt, ook al had ik de juiste gegevens ingevoerd. en nu moet ik vijf werkdagen wachten voor een nieuwe gebruikersnaam en om een nieuw wachtwoord op te halen. wat een kk service van de ing.

ik was mijn nieuwe wachtwoord van mijn ing vergeten, dus vraag ik een nieuwe aan en dan staat er dat ze de combinatie van mijn mobiele telefoonnummer en gebruikersnaam niet kennen, na drie keer werd alles geblokt, ook al had ik de juiste gegevens ingevoerd. en nu moet ik vijf werkdagen wachten voor een nieuwe gebruikersnaam en om een nieuw wachtwoord op te halen. wat een kk service van de ing.

ING is k*t, ik heb er ook veel gezeik mee gehad :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven