MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gekrabt door de wilde kat in de tuin, zal hem nog eens te eten geven :mad::army:

wat zucht iedereen over meerkeuze. Ik zou een gat in de lucht springen als het dat maar was.
Nee nee, ik moet mondelinge examens doen. Da's pas k*t

lol bij mondeling probeer je zoveel mogelijk juiste dingen uit het boek te vertellen die ook maar 'iets' te maken hebben met de vraag die gesteld werd.
Veel makkelijker dan half gokken welke meerkeuzevraag nu precies juist is:P

Ik werd net helemaal gek van graf t*fus fifa op de 360 online. Uit agressie heb ik mijn fifa dvd door midden gebroken. Graf t*fus spel.

:roflol: online gamen is frustrerend hehe heb zelf al een paar keer mw2 in me handen gehad om hem in stukke te breken, controller moet er ok soms aan geloven

lol bij mondeling probeer je zoveel mogelijk juiste dingen uit het boek te vertellen die ook maar 'iets' te maken hebben met de vraag die gesteld werd.
Veel makkelijker dan half gokken welke meerkeuzevraag nu precies juist is:P

Je zit een meter voor de prof.
De prof die je wat zijn tijd zit te verkloten en zijn dagelijkse koffie wil gaan drinken, maar door examens wordt opgehouden. Jij bent gewoon de zoveelste k*tstudent die hij moet ondervragen.
Je zegt eerst je hoofdvragen, maar dan komt hij met k*tbijvragen waarop je METEEEN een antwoord moet verzinnen.

Nene, geef mij maar een rustig bankje, stoeltje, meerkeuzevragen en 4 uur tijd.

:roflol: online gamen is frustrerend hehe heb zelf al een paar keer mw2 in me handen gehad om hem in stukke te breken, controller moet er ok soms aan geloven

Schietspellen/racespellen speel ik sowieso niet meer, dit is mn controller na een paar verloren races in Need for speed Most wanted voor de ps2:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tis mooi weer, maar je mag pas zondag met kunstaas vissen en dan gaat het regenen...:fuu:

Hier is de (ex)-fifa:

Gebroken of eerder gegeten? ???

hahaha kerel mijn controllers wil je nie eens zien heb tegenwoordig 3 reserve liggen meestal gooi je die handvaten kapot net als bij jou daar moet je tape omheen doen
en die battery packs kunnen ok nie tegen een stootje :P

edit jij hebt trouwens ps3 ik heb xbox 360

Zit achter me pc maar ruik me zweetpoten te erg en dat irriteert me op het moment.

hahaha kerel mijn controllers wil je nie eens zien heb tegenwoordig 3 reserve liggen meestal gooi je die handvaten kapot net als bij jou daar moet je tape omheen doen
en die battery packs kunnen ok nie tegen een stootje :P

edit jij hebt trouwens ps3 ik heb xbox 360

Ik deed er vroeger altijd tape omheen, heb ze zelfs opengeschroeft omdat al die knoppen het niet meer deden.:P Tegenwoordig weet ik mezelf nog net tegen te houden, maar heb wel een hele stapel controllers stukgegooid + mn beeldbuis van mn oude tv gemold.:o

Ik deed er vroeger altijd tape omheen, heb ze zelfs opengeschroeft omdat al die knoppen het niet meer deden.:P Tegenwoordig weet ik mezelf nog net tegen te houden, maar heb wel een hele stapel controllers stukgegooid + mn beeldbuis van mn oude tv gemold.:o

ik zal ff een foto van mij shit uploaden roids + gamen is slecht voor de portomonnee :P

edit: de reserve heb er een aantal laten maken moet wel leuk blijven he

Zal niet zo gauw gebeuren, je lijkt alleen maar plat tijdens cutten, nja ik dan.

Zijn je darmen nog steeds niet gefixt?

Ja plat sowieso.
Nee darmen/maag zit geen verbetering in, zit nu in de cut en heb al moeite met 2000kcal.

@hierboven, dat is ook gebeurt met mijn X360 controller en een aantal headsets en muizen voor pc :D

Laatst bewerkt:
Je zit een meter voor de prof.
De prof die je wat zijn tijd zit te verkloten en zijn dagelijkse koffie wil gaan drinken, maar door examens wordt opgehouden. Jij bent gewoon de zoveelste k*tstudent die hij moet ondervragen.
Je zegt eerst je hoofdvragen, maar dan komt hij met k*tbijvragen waarop je METEEEN een antwoord moet verzinnen.

Nene, geef mij maar een rustig bankje, stoeltje, meerkeuzevragen en 4 uur tijd.

Als je erg goed bent kan je gewoon geen woord over de leerstof zeggen en een mooi cijfer halen. Leve de manipulatie-technieken :)

OT: Ben door het lint gegaan met mijn eetschema, moet gvd nu 40 minuten fietsen :(

ik zal ff een foto van mij shit uploaden roids + gamen is slecht voor de portomonnee :P

edit: de reserve heb er een aantal laten maken moet wel leuk blijven he

:roflol: Je bewaart al die gebroken controllers ook? Wel veel werkende heb je. Ik heb er als ik het goed schat iig meer kapot gegooid dat de paar controllers die daar liggen.:o

En zie hier een verrotte xbox.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven