Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zucht iedereen over meerkeuze. Ik zou een gat in de lucht springen als het dat maar was.
Nee nee, ik moet mondelinge examens doen. Da's pas k*t

Ik werd net helemaal gek van graf t*fus fifa op de 360 online. Uit agressie heb ik mijn fifa dvd door midden gebroken. Graf t*fus spel.
online gamen is frustrerend hehe heb zelf al een paar keer mw2 in me handen gehad om hem in stukke te breken, controller moet er ok soms aan gelovenlol bij mondeling probeer je zoveel mogelijk juiste dingen uit het boek te vertellen die ook maar 'iets' te maken hebben met de vraag die gesteld werd.
Veel makkelijker dan half gokken welke meerkeuzevraag nu precies juist is![]()
online gamen is frustrerend hehe heb zelf al een paar keer mw2 in me handen gehad om hem in stukke te breken, controller moet er ok soms aan geloven

hahaha kerel mijn controllers wil je nie eens zien heb tegenwoordig 3 reserve liggen meestal gooi je die handvaten kapot net als bij jou daar moet je tape omheen doen
en die battery packs kunnen ok nie tegen een stootje
edit jij hebt trouwens ps3 ik heb xbox 360
Tegenwoordig weet ik mezelf nog net tegen te houden, maar heb wel een hele stapel controllers stukgegooid + mn beeldbuis van mn oude tv gemold.
Zit achter me pc maar ruik me zweetpoten te erg en dat irriteert me op het moment.

Ik deed er vroeger altijd tape omheen, heb ze zelfs opengeschroeft omdat al die knoppen het niet meer deden.Tegenwoordig weet ik mezelf nog net tegen te houden, maar heb wel een hele stapel controllers stukgegooid + mn beeldbuis van mn oude tv gemold.
![]()

Zal niet zo gauw gebeuren, je lijkt alleen maar plat tijdens cutten, nja ik dan.
Zijn je darmen nog steeds niet gefixt?

Je zit een meter voor de prof.
De prof die je wat zijn tijd zit te verkloten en zijn dagelijkse koffie wil gaan drinken, maar door examens wordt opgehouden. Jij bent gewoon de zoveelste k*tstudent die hij moet ondervragen.
Je zegt eerst je hoofdvragen, maar dan komt hij met k*tbijvragen waarop je METEEEN een antwoord moet verzinnen.
Nene, geef mij maar een rustig bankje, stoeltje, meerkeuzevragen en 4 uur tijd.

ik zal ff een foto van mij shit uploaden roids + gamen is slecht voor de portomonnee
edit: de reserve heb er een aantal laten maken moet wel leuk blijven he
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je bewaart al die gebroken controllers ook? Wel veel werkende heb je. Ik heb er als ik het goed schat iig meer kapot gegooid dat de paar controllers die daar liggen.
En zie hier een verrotte xbox.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb je hem stukgegooid?