- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stageverslag afmaken tegen morgen. Nog niet veel aan gedaan... Eigen schuld dikke bult zeker?

Was er zelf ook al druk mee bezig vandaag. Moet nog een interview houden en alles, dikke onzin maarja. Wat moet dat moet.Stageverslag afmaken tegen morgen. Nog niet veel aan gedaan... Eigen schuld dikke bult zeker?

Was er zelf ook al druk mee bezig vandaag. Moet nog een interview houden en alles, dikke onzin maarja. Wat moet dat moet.![]()

Ja erg he! als je binnen achter je computer zit.
Persoonlijk vind ik van wel. Geef mij maar veel zon; of ik nu binnen buiten zit of binnen!
Als het geen k*tweer was had ik ook niet achter m'n computer gezeten!

tnx!

Waarom ga je niet uit?M'n reltopic is gesloten, had toch wel op wat meer gekheid en doldwaze posts verwacht.. oh ja en ik kan niet slapen doordat m'n gf speciaal een hotelkamer aan de weg heeft genomen.. wat een zooi in Bandung t*ring echt een gekkenhuis, schreeuwende scooters en mensen, zelfs een vent die een beetje om de zoveel tijd een gebed in het Arabisch loopt te scanderen.
Oh en whiskey is hier ook niet te krijgen, eerste en tevens laatste keer dat ik naar Indonesia ben geweest.
Omdat ik net ben aangekomen, eerst van Heathrow naar Hong Kong, Hong Kong naar Jakarta, en van warm Jakarta naar Bandung.. ik kan je vertellen ik ben gesloopt.