AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
om half 2 wakker :roflol: helft van me dag zowat weg XD

Stageverslag afmaken tegen morgen. Nog niet veel aan gedaan... Eigen schuld dikke bult zeker?

Was er zelf ook al druk mee bezig vandaag. Moet nog een interview houden en alles, dikke onzin maarja. Wat moet dat moet. :o

Zinloos al zeg ik het zelf. Heb een stage afgelegd van 14 weken en nu moet ik nog gedetailleerd uitleggen wat ik allemaal heb gedaan in een verslag ? ****ed up.

Mijn evaluatie van de stagementors is ronduit positief, kunnen ze daar dan gewoon niet naar luisteren verdorie? Nee hoor, een verdomde dikke bundel maken die ik nooit meer zal lezen en die ik dan nog moet verdedigen 11 juni...

Voor zover mijn frustratie,.... voor dit uur.

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Je mag mij ook wel de schuld geven hoor :kiss:

:):hornyna::hornyna::hornyna::doggy::doggy::doggy::yes::yes::knipoog:

morgen en overmorgen examens op school :fuu:

en het is k*tweer!

Mijn 2weken plan om van mijn dikke cursus fysiologie een glashelder verhaal te maken, blijkt te lukken!

Niks te klagen dus :(

k*tweer + verveling + k*tweer

K*tweer

Morgen maar 1 uur les!

verkeerde topic:o

M'n reltopic is gesloten, had toch wel op wat meer gekheid en doldwaze posts verwacht.. oh ja en ik kan niet slapen doordat m'n gf speciaal een hotelkamer aan de weg heeft genomen.. wat een zooi in Bandung t*ring echt een gekkenhuis, schreeuwende scooters en mensen, zelfs een vent die een beetje om de zoveel tijd een gebed in het Arabisch loopt te scanderen.
Oh en whiskey is hier ook niet te krijgen, eerste en tevens laatste keer dat ik naar Indonesia ben geweest.

M'n reltopic is gesloten, had toch wel op wat meer gekheid en doldwaze posts verwacht.. oh ja en ik kan niet slapen doordat m'n gf speciaal een hotelkamer aan de weg heeft genomen.. wat een zooi in Bandung t*ring echt een gekkenhuis, schreeuwende scooters en mensen, zelfs een vent die een beetje om de zoveel tijd een gebed in het Arabisch loopt te scanderen.
Oh en whiskey is hier ook niet te krijgen, eerste en tevens laatste keer dat ik naar Indonesia ben geweest.
Waarom ga je niet uit?

Omdat ik net ben aangekomen, eerst van Heathrow naar Hong Kong, Hong Kong naar Jakarta, en van warm Jakarta naar Bandung.. ik kan je vertellen ik ben gesloopt.
Morgen even een gym opsporen met m'n gf aka gids en dan zien we wel verder.
Ik ben hier eigenlijk alleen om met de rest van de familie kennis te maken voordat ik evt. met haar trouw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven