Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Massieve grote tenen. :eek:

:roflol: :roflol: me broer heeft ok al een xbox kapot gegooid heeft hij wel weer laten repareeren staat nu op de kast als reserve haha

@thomas we hebbe zegmaar van die kapotte controllers weer een paar andere werkend gemaakt altijd handig een paar onderdelen :P

:roflol: :roflol: me broer heeft ok al een xbox kapot gegooid heeft hij wel weer laten repareeren staat nu op de kast als reserve haha

@thomas we hebbe zegmaar van die kapotte controllers weer een paar andere werkend gemaakt altijd handig een paar onderdelen :P

Hahaha nice, ik kreeg die dingen van mij nooit meer aan de praat, die knopjes bleven altijd vastzitten als ik ze eenmaal 1x had stukgegooid.:(

Haha serieus veel mensen hier met roid rage als ik die kapotgebashte controllers/consoles mag geloven...

Hahaha nice, ik kreeg die dingen van mij nooit meer aan de praat, die knopjes bleven altijd vastzitten als ik ze eenmaal 1x had stukgegooid.:(

sommige zijn idd beyond repair haha meestal als die knuppeltjes kapot zijn kun je hem wegpleuren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit is een xbox controller die een keer tegen de muur is gevlogen met fifa :P

wat een k*tdag ;@

storing@ storingsdienst :(

Spierpijn.

Gister wat op werk te klagen.

Man werkt niet goed, ik belle , ja hallo deze man werkt niet goed! De bond!

Ik ben al heel de dag misselijk.:fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven