XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben de hele dag al aan het klagen over die kk hitte zweet me ook de kk

Tja gta4, zelfde stad dus dan zal het bij mij het zelfde zijn he... :p
Maar ik klaag niet snel over de warmte. Pas bij 40 of zo. Want iedereen klaagt altijd. In de winter is het te koud, en willen we zomer, en in de zomer willen we winter. Right.

**** off met al dat gezeik van jullie !

Tja gta4, zelfde stad dus dan zal het bij mij het zelfde zijn he... :p
Maar ik klaag niet snel over de warmte. Pas bij 40 of zo. Want iedereen klaagt altijd. In de winter is het te koud, en willen we zomer, en in de zomer willen we winter. Right.

Jij weet niet hoe het is om met deze hitte rond te lopen als je bijna 2x zo zwaar weegt Snipertje. Als jij al zweet, moet je nagaan hoe wij, de genadeloze beesten, zweten.

schgwoon noghsteeds megha k*tH!

Dat ik net naar de printer ben gelopen zonder een printopdracht te sturen!!!!one!!!eleven

het is 27 graden op me werk! Vind deze temperatuur heerlijk aar niet om in te werken:mad:

Ik wil nken maar er zijn geen liefhebsters/vrijwilligsters hier in de buurt :mad:

En mijn scharrel haalde vanochtend mijn lul uit haar bek vlak voordat ie ging spuiten :mad:

En dan trekt ze er ook nog niet eens aan wel een heel abrupt einde zo.

er viel een 10kg schijf van 1,5 meter hoog op mijn voet. nog verticaal ook, dus echt het volle gewicht, net boven me tenen.

me voet is paars en dik haha, best pijnlijk wel

Het feit dat ik nog steeds niet weet wat ik wil doen qua school (had graag marketing gedaan maar ik ken geen bal frans, dus weet ik niet of ik dan wel nog mag)

pokkewarm in de gym

nog steeds deel van die k*t DBB Onthouding

Nog steeds geen degelijk filmpje te huur

het dopje van mijn bronwaterflesje is net op de grond gevallen, zo onder een tafel, potverdorie

update: dopje is terecht

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven