Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen op het internet durven mensen iets tegen mij te zeggen, ja dan durven ze wel, dan durven ze zelfs weekbans te geven!![]()

Geen idee nog waarom, ga 't morgen eens vragen, maar ik snap sowieso niet waarom het na 17 jaar opeens een probleem is![]()
Misschien ben je wel heel lelijk, of je hebt een agressieve kop zoals ik.
EricR is gewoon een internetheld jonguh!![]()

Jonguhh dat is toch veel beter dan kunnen ze je brute quads zien![]()
epic melkflessen ja XD verbranden na 10 seconden.
---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------
meer Algerijnen hier haha ^^ ahg bijna het zelfde soort
als hygiëne is heb ik ook nog wel een korte broek zonder zakken hihi

Als het hygiëne is willen ze jou sowieso niet in het zwembad.![]()
hahah moest je me maar niet vies noemen, karma is a b*ch
Hij trapt er vooralsnog in, echter moet ik zwart op wit hebben dat ie zegt dat ik die studiepunten binnen heb.Ik doe hem er nu inluizen dat ie een subcijfer (dus nog niet het eindcijfer) moet afronden, waardoor die ook aan de minimale eisen voldoet, waardoor ik hem niet over hoef te doen.Hij trapt er vooralsnog in, echter moet ik zwart op wit hebben dat ie zegt dat ik die studiepunten binnen heb.

Hij stuurde dit terug toen ik om die afronding vroeg en vroeg of ik het dus voldoende had:
Ik wil nu dus zwart op wit dat ie bevestigt dat ik die studiepunten heb![]()

Wat is zijn e-mailadres? Dan dan zal ik hem eens wat pics sturen...
pics van jouw post uiteraard!
Klopt, maar heb er helemaal niet bij nagedacht eigenlijk.
dat klopt, je krijgt een 6 als eindcijfer.
Geniet van de vakantie zou ik zeggen!
t*ring, dacht ik ff een lekker relaxed baantje te kunnen opvissen als postbezorger, zijn al die wijken al bezet.![]()