XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik schaam me, omdat ik vannacht een blond wijf bij haar reet pakte in een discotheek, alleen kon ze dit niet echt waarderen:o

Niks om je voor te schamen

pesthitte, heb geen oog dichtgedaan vannacht en er zat ook nog eens een k*tmug in mn kamer, van mij mag de winter wel weer zn intrede doen, k*tzooi.

Ik schaam me, omdat ik vannacht een blond wijf bij haar reet pakte in een discotheek, alleen kon ze dit niet echt waarderen:o

Haha iedereen loopt wel eens een blauwtje.

Mij ook wel eens overkomen, dat bijna me tanden er werden uitgeslagen omdat ik wijfie op der reet sloeg:rolleyes:

pesthitte, heb geen oog dichtgedaan vannacht en er zat ook nog eens een k*tmug in mn kamer, van mij mag de winter wel weer zn intrede doen, k*tzooi.
Koop een ventilator, dan heb je er echt geen last meer van.
Muggen haten wind, win-win situatie dus.

haha epic, als het winter is klagen de mensen en willen ze zomer. En nu is het zomer en is het nog niet goed.

Oordopjes helpen ook goed, als je een paar degelijke heb hoor je vrijwel helemaal niks meer.

Hahah heb ik ook geprobeerd, maar die dingen vallen iedere keer uit mn oor.:(

Die muggen zijn nog geen eens een probleem, was toevallig dat ik er 1 had in mn kamer want heb gewoon horren voor de ramen geplakt, maar die hitte is gewoon om gek van te worden.
Ik heb een klein kamertje dus zodra ik die apparatuur aanzet wordt het nooit meer koel daar.:roflol:

haha epic, als het winter is klagen de mensen en willen ze zomer. En nu is het zomer en is het nog niet goed.

True story, onbegrijpelijk. Doe mij maar een vakantiehuisje in Spanje waar ik van oktober tm maart zit. Zeiken over de zomer heb ik nooit echt goed begrepen.

..........

Laatst bewerkt:
Ik wilde een Epic PR zette maar kwam nieteens in de buurt :(

Kon pas om half 4 slapen nadat ik 100x gestoken was door die k*tmuggen en toen had ik ze pas uitgemoord. KUtbeesten, echt constant naast mijn oor gewoon expres :mad:

Niks, klagen is voor bitches.

Mag niet trainen door liesbreuk potverdomme

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven