- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik schaam me, omdat ik vannacht een blond wijf bij haar reet pakte in een discotheek, alleen kon ze dit niet echt waarderen![]()

nog 1,5 maand is het herfst kunnen we lekker zwaar bulkenpesthitte, heb geen oog dichtgedaan vannacht en er zat ook nog eens een k*tmug in mn kamer, van mij mag de winter wel weer zn intrede doen, k*tzooi.
Koop een ventilator, dan heb je er echt geen last meer van.pesthitte, heb geen oog dichtgedaan vannacht en er zat ook nog eens een k*tmug in mn kamer, van mij mag de winter wel weer zn intrede doen, k*tzooi.
Koop een ventilator, dan heb je er echt geen last meer van.
Muggen haten wind, win-win situatie dus.
Oordopjes helpen ook goed, als je een paar degelijke heb hoor je vrijwel helemaal niks meer.Heb er hier 1 staan, maar ik heb een kleine kamer dus als dat ding staat te waaien kan ik niet slapen door het geluid.
Haha, netjesHaha iedereen loopt wel eens een blauwtje.
Mij ook wel eens overkomen, dat bijna me tanden er werden uitgeslagen omdat ik wijfie op der reet sloeg![]()

Oordopjes helpen ook goed, als je een paar degelijke heb hoor je vrijwel helemaal niks meer.

haha epic, als het winter is klagen de mensen en willen ze zomer. En nu is het zomer en is het nog niet goed.
haha epic, als het winter is klagen de mensen en willen ze zomer. En nu is het zomer en is het nog niet goed.
heb een nieuwe buurman... met een Harley-Davidson. erg leuk wanneer die 's morgens aanzet, nu heb ik geen wekker meer nodig
en heb wat van de warmte, poewee![]()