- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liepen er nog leuke jongens over straat?Sleutels op auto laten zitten langs binnen en deur handmatig gesloten met gevolg dat ik helemaal uitgeput en uitgedroogd van 2u in de hitte te lopen tennissen nog eens 2km te voet naar huis moest achter m'n reservesleutel.

Kreeg echt een hele preek "moet je wel doen....blablabla.....anders gaat ie nooit op groen....blablabla......ik kom hier elke dag". Ouwe vandagen van tegenwoordig, ga tegen iemand aan ouwehoeren die het wat interesseert.
Begon een of andere fatsige oude *** met van dat vies, grijs, vettig lang haar op zijn ouderwetse 'sparta met' tegen me te zeiken dat ik of mijn zoontje niet op het knopje van het verkeerslicht had gedrukt.Kreeg echt een hele preek "moet je wel doen....blablabla.....anders gaat ie nooit op groen....blablabla......ik kom hier elke dag". Ouwe vandagen van tegenwoordig, ga tegen iemand aan ouwehoeren die het wat interesseert.
![]()

Ah, jammer
.
.
. Dus moest ik alles weer dicht lassen, en de order moest vandaag klaar zijn wat betekende dat ik in de pauzes door kon gaan werken, het was (is nog steeds) al zo warm.. K*t dag.Ah, jammer.
Vandaag kregen we nieuwe uitzendkracht erbij, een Pool. Ik was degene die hem werkend moest houden.. Ik probeer Duits met hem te praten, hij spreekt geen Duits. Engels dan maar, ook niet dus.
Ik loop naar me werkgever en zeg tegen hem: "Die Pool spreekt geen Duits of Engels" en me werkgever zegt daarop "Ja klopt, die spreekt alleen Pools" .. Super dus.
Toch geprobeerd hem aan het werk te zetten, beetje makkelijke klusjes laten doen. Ik laat hem zien wat de bedoeling is en ga weer zelf aan het werk. Een uurtje later ff kijken hoe hij het werk doet en ja hoor, alles verkeerd geboord.. Schreef nog duidelijk op dat het gaten van 6 waren en hij boort ze met 8. Dus moest ik alles weer dicht lassen, en de order moest vandaag klaar zijn wat betekende dat ik in de pauzes door kon gaan werken, het was (is nog steeds) al zo warm.. K*t dag.
Hoe kom je tot deze mening? Waar heb ik een kuil voor hem gegraven?
K*t NS vandaag, de hele treinregeling was weer een groot drama. Stelletje prutsers daar, het ging echt helemaal nergens over... Het koste me verdorie 4 uur om van bergen op zoom naar a'dam te komen![]()
K*t NS vandaag, de hele treinregeling was weer een groot drama. Stelletje prutsers daar, het ging echt helemaal nergens over... Het koste me verdorie 4 uur om van bergen op zoom naar a'dam te komen![]()
Kom hier dat ik je een aai geefMijn hele vriendenkring is op vakantie
Wil iemand van jullie mij gezelschap houden?