XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had me klaar gemaakt om te trainen en toen had ik ineens geen zin meer

Wil je buff worden of niet. Straks ben je een skinnie fat ecto dus hup hup gaan met die banaan
Ik ben ook een skinnie fat ecto:(
Het komt vooral omdat ik gewoon bij een k*t gym zit waar je alleen machines hebt en 1 smith machine en halters tot 26kg

Dat Joranr dit forum vervuilt :o

Hahah heb ik ook geprobeerd, maar die dingen vallen iedere keer uit mn oor.:(

Die muggen zijn nog geen eens een probleem, was toevallig dat ik er 1 had in mn kamer want heb gewoon horren voor de ramen geplakt, maar die hitte is gewoon om gek van te worden.
Ik heb een klein kamertje dus zodra ik die apparatuur aanzet wordt het nooit meer koel daar.:roflol:
Het is ook even oefenen met die dingen, ik zorg meestal dat ik het uiteinde blijf wrijven er een lange toet van maak met daarop een klein beetje vocht.
Dan douw ik hem in m'n oor en druk het dikke gedeelte achter [weet ik veel hoe dat ding heet, dat stuk vlees wat aan het begin van de ooringang zit].

We kunnen anno 2010 vanaf de Aarde een 1 of ander robot op Mars fl*kkeren en hem op afstand besturen, maar het is te moeilijk om een maatschepje van een pot Xtend aan de oppervlakte erin te doen.
Ik heb nu meer zitten graven dan de gemiddelde archeoloog in Perzië, nog even doorgraven en ik kom mss nog overblijfselen uit het Trias tegen. :fuu:

Mijn kamer = 40c ++ :mad:

Laatst bewerkt:
Ik heb volgens mij meer vet gegained dan spier de afgelopen maanden.:fuu:

**** dit weer. Zwaar bewolkt maar toch 30 graden???.

Ik ga zo ook 1200kcal verbranden. Even lekker fietsen door de natuur.

Wat ik te klagen heb? Nou, ik ging net douchen, en één van mijn vrouwelijke huisgenoten hadden mijn boxershort opgehangen aan een plafondlamp. Het probleem is dus, dat die boxer van mij was en er allemaal sperma vlekken in zaten. Dus ik hoop zo dat ze er niet in hebben gekeken, en zo wel weten ze iig dat ik goed kan spuiten en een gezonde hollandsche jongen ben.

Benen gaan trainen , 3 emmers vol met zweet ..
FOXXXX YUUUU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven