- Waardering
- 1.032
woke up one morning and you've got yourself a gun ...
breng me niet op gedachten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
woke up one morning and you've got yourself a gun ...

Had me klaar gemaakt om te trainen en toen had ik ineens geen zin meer
Ik ben ook een skinnie fat ectoWil je buff worden of niet. Straks ben je een skinnie fat ecto dus hup hup gaan met die banaan
Ik ben ook een skinnie fat ecto![]()
Het komt vooral omdat ik gewoon bij een k*t gym zit waar je alleen machines hebt en 1 smith machine en halters tot 26kg

Epic mentality.Had me klaar gemaakt om te trainen en toen had ik ineens geen zin meer
Jaar contract

Het is ook even oefenen met die dingen, ik zorg meestal dat ik het uiteinde blijf wrijven er een lange toet van maak met daarop een klein beetje vocht.Hahah heb ik ook geprobeerd, maar die dingen vallen iedere keer uit mn oor.
Die muggen zijn nog geen eens een probleem, was toevallig dat ik er 1 had in mn kamer want heb gewoon horren voor de ramen geplakt, maar die hitte is gewoon om gek van te worden.
Ik heb een klein kamertje dus zodra ik die apparatuur aanzet wordt het nooit meer koel daar.![]()

rot zolder.Wat doe je dan ook thuis? Tis lekker weer. Ga naar buiten. Strand ofzo.

Wat doe je dan ook thuis? Tis lekker weer. Ga naar buiten. Strand ofzo.
Tis dat ik moet werken![]()
Ik zit ook achter mijn computer te werken na ja "werken"Wat doe je dan ook thuis? Tis lekker weer. Ga naar buiten. Strand ofzo.
Tis dat ik moet werken![]()